بازتاب پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر ایرانی قائم 100 در رسانه های جهان! [+عکس]

پرتاب موفقیت‌آمیز زیرمداری ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های جهان داشت و با واکنش مقامات آمریکایی روبرو شد. در ادامه همراه ما بمانید.

ماهواره‌بر قائم ۱۰۰

سانه‌های صهیونیستی اعلام کردند شلیک موشک بالستیک حامل ماهواره به فضا یک تحول و نمایش قدرت است که اسرائیل را نگران کرده است.

اخبار بیشتر:

پرتاب موشک آرتمیس به‌دلیل نشت سوخت بار دیگر به عقب افتاد [+عکس]

ماهواره‌بر قائم ۱۰۰

  • ماهواره بر قائم
ماهواره‌بر قائم ۱۰۰
ماهواره بر قائم, موشک ماهواره بر قائم ۱۰۰

موشک ماهواره بر قائم ۱۰۰

به گزارش منابع خبری:

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب در واکنش به پرتاب موفقیت‌آمیز زیرمداری ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰ اعلام کردند که این مسأله اسرائیل را به شدت نگران می‌کند.

رسانه‌های مختلف جهان خبر پرتاب موفقیت آمیز زیر مداری ماهواره بر قائم ۱۰۰ را پوشش دادند و مشخصات آن را ذکر کردند. تصاویری از پرتاب موفقیت‌آمیز زیرمداری ماهواره بر قائم ۱۰۰ را می‌بینید.

در ادامه میتوانید عکس موشک قائم 100 را مشاهده کنید:

ماهواره‌بر قائم ۱۰۰
ماهواره بر قائم, موشک ماهواره بر قائم ۱۰۰

ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰، ماهواره‌ای است که با سه مرحله سوخت جامد قادر خواهد بود ماهواره‌های با وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدار ۵۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دهد. در آزمایش امروز موتور مرحله اول ماهواره بر قائم ۱۰۰ که همان موتور سوخت جامد رافع است و در دی‌ماه  ۱۴۰۰ آزمایش زمینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته بوده، مورد آزمایش پروازی زیر مداری قرار گرفت.

دانا وایس گوینده کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: پرتاب این موشک ماهواره‌بر از سوی ایران بیانگر این واقعیت است که ایران به توانمندی پرتاب موشک‌های بالستیک (قاره پیما) دست یافته است و طبیعتاً اسرائیل از این رخدادها و تحولات بسیار نگران است.


اخبار بیشتر:

موشک ماهواره بر قائم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *