تیپ منشوری سحر قریشی در بدنسازی [+عکس]

سحر قریشی ، سلبریتی پُرحاشیه‌ی این روزهای فضای مجازی، بار دیگر حاشیه ساخت. با ما همراه باشید تا تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی ببینیم.

تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی

سحر قریشی و امیر تتلو ، که جزو سلبریتی‌های حاشیه‌دار ایرانی هستند که شایعه‌های زیادی بین آن‌ها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا کرده. سحر قریشی پس از اینکه از امیر تتلو جدا شد نیز، به دنبال حاشیه گشت. با ما همراه باشید تا به تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی بپردازیم.

سحر قریشی ، که جدیداً شایعه‌ی خز پارتی سحر قریشی به همراه دوستانش به همراه تصویر منتشر شده بود چندی پیش نیز عکسی مبنی بر سحر قریشی در باشگاه ورزشی با لباس ناجور در فضای مجازی را به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان سحر قریشی و تتلو +[عکس، فیلم و هر آنچه که باید بدانید]

500 حقیقت پنهان از بازیگران و سلبریتی ها (از سحر قریشی، تتلو تا بهاره رهنما)

تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی

  • لباس جدید سحر قریشی
تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی
لباس جدید سحر قریشی

سحر قریشی ، جدیداً عکسی را در فضای مجازی خود به اشتراک گذاشت که در باشگاه ورزشی خودش، مشغول ورزش می‌باشد. سحر قریشی در باشگاه ورزشی با لباس ناجور ظاهر شد و بار دیگر خود را سوژه‌ی رسانه‌های مختلف کرد.

در ادامه می‌توانید تصویر تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی را مشاهده کنید:

تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی
تیپ جدید سحر قریشی در باشگاه بدنسازی

سحر قریشی ، هنرپیشه‌ی سابق سینمای ایران است که به تازگی، یکی از حاشیه‌سازترین چهره‌های اینستاگرام شده. او در ابتدا شایعه‌ی رابطه‌اش با مهدی طارمی را علنی کرد و در ادامه با امیر تتلو ازدواج کرد و سپس طلاق گرفت.

سحر قریشی ، که جدیداً عکس حاملگی سحر قریشی را منتشر کرده، به ماجرای شایعه بارداری سحر قریشی دامن زد. اما حقیقت امر این بود که این عکس بسیار قدیمی می‌باشد و سحر قریشی در حال حاضر، در کیش و دبی می‌باشد.

در ادامه می‌توانید تصویر حاملگی سحر قریشی را مشاهده کنید:

ماجرای شایعه بارداری سحر قریشی

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *