تتوهای جنجال برانگیز سحر قریشی لو رفت! [+ فیلم و عکس]

عکس تتوی جدید سحر قریشی همه را بهت زده کرد. به نظر می‌رسد قریشی تتو زدن را از نامزد قبلیش امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو خوب یاد گرفته است.

سحر قریشی قبل از معروف شدن با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد. این دو هم اکنون از یکدیگر جدا شده اند. چندی پیش شایعه ازدواج سحرقریشی با امید علومی یکی از خواننده‌های جوان ایرانی منتشر شد.

همچنین یکی از اخباری که در ماه‌های اخیر بسیار پرهیاهو بوده، ازدواج سحر قریشی با خواننده جنجالی ایرانی، امیر تتلو بوده است، رابطه ای که از همان ابتدا حرف و حدیث‌های بسیاری را برای هر دو نفر در پیش داشت.

پس از این رابطه ویدیوها و عکس های مختلفی نیز از تتوهای سحر قریشی منتشر می‌شد و در شبکه‌های اجتماعی کشور به طور گسترده ای دست به دست می‌شد.

عکس تتوی جدید سحر قریشی لو رفت

عکس تاتوی سحر قریشی را در ادامه ببینید:

عکس تتوی جدید سحر قریشی
سحر قریشی تتوی جدیدیش

سحر قریشی با حضور در برنامه دید درشب درباره نسبتش با امید علومی گفت:

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می‌شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم. شاید عکس تتوی سحر قریشی مشکلاتی برای این وصلت باشد. در ادامه عکس تتوی سحر قریشی را خواهید دید.

عکس تاتوی سحر قریشی
عکس تاتوی سحر قریشی, عکس تتوی سحر قریشی, عکس تاتوی سحر قریشی, سحر قریشی تتوی جدیدیش

سحر قریشی که بازیگری خود را از سال 88 با بازی در فیلم لج و لجبازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد، از تتوی جدیدیش با انتشار متن زیر رونمایی کرد و گفت:

اینم طرح اولین تتوی صورتم همین الان طراحیش تموم شد ولی خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولی اینجوری به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوستش داشته باشم درضمن میتونم خیلی بیشتر به اینکه خانم ها جرات تغییر داشته باشن کمک کنم. امیدوار هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم و بتونم تابویی بزرگ رو برای بانوان بشکنم.درست مث کاری که همسرم برای آقایون کرد و سالها بعد مردم متوجه شدن که ایشون چ قدم بزرگی براشون برداشته چون من خودم واقعا امروز ک خواستم انجامش بدم فهمیدم که اینکار چه دل بزرگی میخواد حالا نظر شما چیه بزنمش البته ؟ تصمیم شما هرچی باشه من تصمیم خودمو گرفتم به زودی میزنمش.

در ادامه عکس تتوی جدید سحر قریشی را ببینید:

عکس تتوی جدید سحر قریشی
عکس تتوی سحر قریشی

همچنین چندی پیش از این خانم بازیگر که با سریال دلنوازان خیلی زود پله‌های ترقی و شهرت را طی کرد، ویدیویی توسط امیر تتلو منتشر شد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

همان طور که به وضوح در ویدیو می‌بینید، به نظر می‌رسد سحر قریشی تصویر امیر تتلو را تتو کرده است، هرچند نمی‌توان راجع به اینکه آیا این دست سحر قریشی است یا خیر، نظر قطعی داد!

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *