خلاصه بازی استقلال سپاهان لیگ برتر ؛ استقلال 0 – سپاهان 2 +[فیلم]

خلاصه بازی استقلال سپاهان لیگ برتر . شکست دادن استقلال بعد از یک فصل. در ادامه مطلب استقلال سپاهان خلاصه بازی همراه فیگار باشید.

تیم های استقلال و سپاهان در چارچوب بازی های هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.

خلاصه بازی استقلال سپاهان لیگ برتر

استقلال 0 – سپاهان 2 +[فیلم]

استقلال سپاهان خلاصه بازی
استقلال سپاهان خلاصه بازی

تیم فوتبال استقلال و سپاهان دیروز جمعه _بیست و یکم مردادماه_ در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ مقابل یکدیگر قرار گرفتند. با این نتیجه تیم فوتبال استقلال با تجربه اولین شکست فصل بدون امتیاز ماند و به قعر جدول سقوط کرد. تیم سپاهان هم با ۳ امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت.

بیشتر بخوانبد:

استقلال 0 – سپاهان 2 +[فیلم]

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی استقلال سپاهان لیگ برتر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *