ببینید: رونمایی مشترک سایپا و ایرانسل از خودروی شاهین متصل! [+عکس]

شاهین سایپا ایرانسل ؛ مراسم رونمایی از شاهین متصل صبح دوشنبه ۲۵ مهر و در رویداد فناورانه خودروهای آینده برگزار شد. در ادامه همراه ما بمانید.

همزمان با برگزاری رویداد فناورانه خودروهای آینده، رونمایی از خودروی شاهین متصل (Connected car) سایپا انجام شد.

شاهین سایپا ایرانسل

  • شاهین متصل
شاهین سایپا ایرانسل
شاهین متصل, خودروی ایرانخودرو و ایرانسل

خودروی ایرانخودرو و ایرانسل

به گزارش منابع خبری:

مراسم رونمایی از شاهین متصل در رویداد فناورانه خودروهای آینده برگزار شد. در این رویداد، سایپا به معرفی تکنولوژی جدید در خودروی شاهین پرداخت که با همکاری اپراتور ارتباطی ایرانسل طراحی شده است.

خودروی متصل یا همان Connected Car به ماشینی گفته می‌شود که به اینترنت دسترسی داشته و در حالت معمول به یک شبکه وایرلس محلی مجهز است.

در ادامه میتوانید خودروی شاهین متصل را تماشا کنید:

شاهین سایپا ایرانسل
خودروی ایرانخودرو و ایرانسل, خودروی شاهین متصل

اهین متصل می تواند از طریق به اشتراک‌گذاری دسترسی اینترنتی، با دستگاه‌های داخل و خارج از خودرو ارتباط برقرار کند. تکنولوژی های جدید در شاهین متصل شامل مکان‌یابی و امکان ارسال اطلاعات مکانی، برخورداری از سرویس اشکال جهت برقراری ارتباط با مراکز خدماتی و امدادی در مواقع اضطراری و نیز، امکان ارسال گزارش دیاگ خودرو به سرویس نظارت بر اطلاعات و اعلام نتیجه به کاربر از طریق تلفن همراه راننده است.

سایپا همچنین قول داده که فناوری‌ها و آپشن‌های جدید از جمله خودرو متصل، سیستم پیشگیری از برخورد، سیستم هشدار نقاط کور و غیره را به محصولات جدید خود اضافه کند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *