شرایط عجیب آزاده زارعی و مریم مومن برای انتخاب شوهر!

اخیرا ویدیویی در رابطه با شرایط عجیب دو بازیگر برای انتخاب شوهر در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که حواشی بسیاری را داشته است.

به تازگی ویدیویی از ملاک ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر در رسانه ها جزء پربازدید ترین ویدوی ها قرار گرفته است. همچنین حرف های دو بازیگر درباره با ازدواج سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. در ادامه کیلیپی از اظهارات دو بازیگر مشهور درباره انتخاب شوهر خواهیم دید.

دیگر مطالب روز:

اجرای زنده فوق العاده دکتر محمد اصفهانی

روش‌های جدید محققان برای جلوگیری از پیری زودرس!

شرایط عجیب دو بازیگر برای انتخاب شوهر

ملاک ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر
ملاک ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر

جدیدا ویدیویی از ملاک ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر در رسانه‌ها پخش شده که این هنرمندان مریم مومن و آزاده زراعی بوده‌اند. هر دو این بازیگر با بازی در یک سریال یک شبه بسیار معروف شدند. آزاده زارعی با سریال آوای باران و مریم مومن با سریال بانوی عمارت بسیار محبوب شدند.

واکنش تند اونور بویوکتوپچو به خبر طلاق دمت اوزدمیر و دیگر بازیگران

در ادامه می‌توانید ویدیو اظهارات دو بازیگر مشهور درباره انتخاب شوهر را ببینید:


حرف های دو بازیگر درباره با ازدواج

پژمان بازغی در قسمت اخیر برنامه “کودک شو” میزبان آزاده زارعی (بازیگر سریال آوای باران) و مریم مومن (بازیگر سریال بانوی عمارت) بود و این دو بازیگر از معیارهای خود برای ازدواج گفتند. آزاده زارعی متولد 1368 و مریم مومن متولد 1373 است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *