بازگشت حامد بهداد به شبکه نمایش خانگی با سریال سرگیجه + [دانلود]

سریال سرگیجه حامد بهداد ؛ سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی‌ و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو به زودی، به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه ؛ جدیدترین درام رازآلود نماوا

زمان و روز پخش سریال سرگیجه با بازی حامد بهداد + [خلاصه داستان و تیزر]

دانلود رایگان سریال سرگیجه

سیدعلیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌پور مجریان طرح و سرمایه‌گذاران جدیدترین سریال نماوا هستند. در ادامه مطلب با خبر حامد بهداد سریال سرگیجه همراه ما بمانید.

سریال سرگیجه حامد بهداد

به گزارش منابع خبری:

سیدعلیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌پور مجریان طرح و سرمایه‌گذاران جدیدترین سریال نماوا هستند و به زودی زمان پخش سریال «سرگیجه» به زودی اعلام خواهد شد.

این سریال با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور و هومن سیدی، با حضور هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری و شبنم مقدمی و معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی آماده پخش است.

سریال جدید سرگیجه حامد بهداد

سرگیجه یک مجموعه نمایش‌ خانگی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ است. بهرنگ توفیقی (متولد ۱۸ اسفند ۱۳۵۵، تهران) کارگردان، بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته، ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

این خلاصه‌ای از سریال سرگیجه است، که به زودی از پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. این سریال به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *