از ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان تا حضور گلاره عباسی در مراسم عقد بهرام رادان

ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان ، رضا گلزار و بهرام رادان در شبکه‌ های اجتماعی نگاه بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر شما کدام مراسم عقد بهتر بود؟

در این روزهایی که عروسی هنرمندان حواشی زیادی را برپا کرده است بد نیست نیم نگاهی به دو عذوسی تقریبا یک شکل بیاندازیم.. از مراسم و ازدواج پرحاشیه محمدرضا گلزار بگیر تا دامادی بهرام رادان. وایرال شدن مراسم این دو هنرمند تا جایی پیش رفته است که کاربران به مقایسه مراسم عقد اریایی محمدرضا گلزار و بهرام رادان هم پرداخته‌اند.

همچنین تصویری جدید از گلاره عباسی منتشر شده که به حضور گلاره عباسی در مراسم عقد بهرام رادان می‌پردازد.

ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان

مقایسه مراسم عقد اریایی محمدرضا گلزار و بهرام رادان

مراسم عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان داغ‌ترین خبر این روزها بود. اما ظاهرا کاربران نمی‌خواهند دست از مراسم گلزار بردارند چرا که اورا هم وارد جنجال‌های جدید می‌کنند!

ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان
ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان

فیلم مقایسه مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار و بهرام رادان

بسیاری از هواداران بهرام رادان بعد از ازدواج رضا گلزار منتظرند ببینند که چه کسانی از سلبریتی‌ها در مراسم ازدواج بهرام رادان در گرجستان حضور پیدا کرده‌اند.

مراسم عقد اریایی گلزار با کامنت‌های زیادی روبه‌رو شد تا جایی که دابسمس او را هم ایرانیان همیشه در صحنه وایرال کردند. بعد از جنجال‌های اخیر حال نوبت بهرام رادان است تا گرمی اخبار هنرمندان را تازه و سوزان نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار

تحلیل روانشناختی و فلسفی عروسی بهرام رادان

همچنین چندی پیش، در فضای مجازی، تصویری از گلاره عباسی به همراه بهرام رادان در اتاق صداگذاری ویدئوی عروسی‌اش به انتشار رسیده که بازتاب‌های فراوانی را با خودش کسب کرد و حواشی زیادی داشت.

حضور گلاره عباسی در مراسم عقد بهرام رادان

ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان
ویدیوی عقد آریایی بهرام رادان

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *