ببینید : اولین ویدئو لو رفته مراسم عروسی گلزار

به تازگی اولین ویدئو لو رفته مراسم عروسی گلزار در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر معروف داشته است.

اخیرا ویدیو جنجالی از مراسم اردواج گلزار در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا جنجالی ترین ویدیو از عروسی گلزار, عروسی رضا گلزار بسیار حاشیه ساز شده است.

بیشتر بخوانید:

مهریه محمدرضا گلزار و همسرش چقدر است؟

پیش‌ بینی جالب محمد رضا گلزار

اولین ویدئو لو رفته مراسم عروسی گلزار

عروسی رضا گلزار

پس از انتشار فیلم حضور محمدرضا گلزار سوپر استار سینما با آیسان آقاخانی در دفترخانه ازدواج حالا گلزار در صفحه شخصی خود عکسی با حضور دوستانش با یک مدل کت و شلوار خاص به سبک داماد و ساقدوش‌هایش منتشر کرده است.

اخبار عروسی رضا گلزار همچنان در ابهام است. محمدرضا گلزار همچنان واکنش رسمی به اخبار مربوط به ازدواجش نشان نداده است به همین خاطر همچنان عده ای این اخبار را تکذیب و عده‌ای هم تایید می کنند.

اولین ویدئو لو رفته مراسم عروسی گلزار
ویدیو جنجالی از مراسم اردواج گلزار

جنجالی ترین ویدیو از عروسی گلزار

در ادامه می‌توانید ویدیو جنجالی از مراسم اردواج گلزار را ببینید:

همپنین عکس تازه‌ای که محمد رضا گلزار در صفحه ی شخصی اش منتشر کرده هم به اعتقاد بسیاری از کاربران تنها تبلیغ برای یک برند پاپیون است !محمد رضا گلزار روز گذشته تصاویری از پاپیون و یک دورهمی که همه ی مهمان هایش یک مدل پاپیون زده‌اند منتشر کرد که به نظر بسیاری این همه قیل و قال تنها برای تبلیغ پاپیون از یک برند است !

تصاویری از دختری به نام آیسان آقاخانی متولد سال 1376 در فضای مجازی دست به دست می‌شود و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند.

پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او فاش شده است. آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می باشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *