موزیک ویدئو عشق کوفی از مصطفی راغب [+دانلود ویدئو و آهنگ]

موزیک ویدئو عشق کوفی از مصطفی راغب به انتشار رسید. این موزیک ویدئو که ازپلان‌های سریال عشق کوفی ساخته شده است را می‌توانید در ادامه ببینید.

موزیک ویدئو سریال تلویزیونی عشق کوفی که در حال حاضر در شبکه سه سیما پخش می‌شود، با شعری از قاسم صرافان، تنظیم مجید حبیب و صدای مصطفی راغب منتشر شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عشق کوفی

موزیک ویدئو عشق کوفی از مصطفی راغب

موزیک ویدئو آهنگ عشق کوفی از مصطفی راغب

سریال عشق کوفی به عنوان آخرین اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج، به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

موزیک ویدئو عشق کوفی از مصطفی راغب

سریال تاریخی “عشق کوفی” شامل ۱۵ قسمت است و هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. همچنین، تکرارهای این سریال در ساعت ۱ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ عصر روز بعد نیز در شبکه سه سیما پخش می‌شود.

موزیک ویدئو اهنگ سریال عشق کوفی از مصطفی راغب

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عشق کوفی با صدای راغب | آهنگ + متن ترانه

دانلود موزیک ویدئو سریال عشق کوفی مصطفی راغب

“عشق کوفی” که نویسندگی فائزه یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی را بر عهده دارد، در سال ۶۱ هجری قمری و در محیط کوفه و کربلا روایت می‌شود و داستان یک عشق را به تصویر می‌کشد که تحت تأثیر وقایع و تغییرات آن دو شهر قرار می‌گیرد.

بازیگران اصلی این سریال شامل لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان اخلاقی، جمال الدین بیات، معصومه زینتی صافی، احسان محسنی کیاسری، عمار تفتی، سید جواد هاشمی و ثریا قاسمی می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص موزیک ویدئو عشق کوفی از مصطفی راغب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *