تماشا کنید: ویدئو جالب از معین و ابراز علاقه شدید طرفدارش

ویدئو جالب از معین و ابراز علاقه شدید طرفدارش بسیار در شبکه‌های مجازی و اجتماعی خبرساز شده است. در ادامه با فیگار همراه باشید.

هواداری که غیر قابل کنترل است! معین در طول این سال‌ها در ایران و سراسر جهان مورد استقبال گسترده قرار گرفته و کنسرت‌هایی برگزار کرده است. ویدیو جالب از معین در کنار طرفدارش که ابراز علاقه شدید این دختر جوان سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

ویدئو جالب از معین و ابراز علاقه شدید طرفدارش

ویدئو جالب ابراز علاقه شدید طرفدار معین نسبت به او

معین که از او به عنوان «جاودان صدای عشق» یاد می‌شود با ابراز عشق و محبت هوادار دخترش این عشق را دریافت کرد.

ویدئو جالب از معین و ابراز علاقه شدید طرفدارش

ویدئو ابراز علاقه زیاد هوادار معین در کنار او

معین خواننده دوست داشتنی است که هنگامی که در فرودگاه یکی از هواداران دخترش او را می‌بیند، نمی‌تواند خودش را کنترل کند و ابراز محبت و علاقه‌ شدیدی به معین نشان می‌دهد.

فیلم معین و ابراز علاقه شدید طرفدار دختر جوانش

معین متولد ۲۹ دی ۱۳۳۰، خواننده موسیقی پاپ و سنتی ایرانی است و در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او به عنوان “جاودان صدای عشق” شناخته می‌شود. فعالیت موسیقی و آواز او از سن ۱۸ سالگی آغاز شد و برای مدتی از آموزش‌های هنری تاج اصفهانی و حسن کسایی بهره برد. اولین ترانه رسمی او، قطعه‌ای به نام “یکی را دوست می‌دارم” بود که در سال ۱۳۵۷ منتشر شد و باعث شهرت و محبوبیت وی در خارج از مرزهای ایران شد.

بیشنر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ویدئو جالب از معین و ابراز علاقه شدید طرفدارش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *