روایت های وحشتناک مرد شنی که بسیاری از طرفداران را میخکوب کرد !

کمیک‌های ورتیگو تم تاریکی دارند که روایت‌های وحشتناک مرد شنی جزء این داستان‌های مصور هستند. حال می‌‌خواهیم روایت های وحشتناک مرد شنی را بررسی کنیم.

برخی از مسائل در کمیک‌های Sandman از ذهن آدم پاک نخواهد شد؛ زیرا بسیار ناراحت کننده و وحشتناک هستند. مرد شنی در بسیاری از کمیک های برتر دی سی حضور پیدا کرد و ماهیت وحشتناک زندگی واقعی را نشان داد. آزاردهنده‌ترین خط داستانی کدام است؟

هشدار درباره محتوا : مقاله مورد نظر حاوی اسپویل‌هایی برای فیلم The Sandman و کمیک‌هایی است که بر اساس آن ساخته شده و بحث‌هایی درباره خودکشی و تجاوز جنسی را شامل خواهد شد. فیلم The Sandman از نتفلیکس در اوایل سال جاری با استقبال منتقدان روبرو شد و با روایت های وحشتناک مرد شنی ، این اثر را برای بسیاری از طرفدارن بهترین فیلم های ترسناک جذاب کرد؛ البته تا حد زیادی به لطف اقتباس وفادارانه آن از منابع اصلی بود.

روایت های وحشتناک مرد شنی

  • داستان های ترسناک از مرد شنی

شما می‌توانید فهرستی از روایت های وحشتناک مرد شنی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

روایت های وحشتناک مرد شنی
روایت های وحشتناک مرد شنی

دو تا از روایت های وحشتناک مرد شنی ، 24 24 Hours و Calliope با دقت حیرت‌آوری به تصویر کشیده شده‌اند و طرفداران بسیاری را دارد. خوانندگان سری کمیک‌های ورتگیو مرد شنی، می‌دانند که داستان‌هایی بسیار ناراحت‌کننده‌تر از کتاب‌های مصور Façade و Cerements وجود دارد که امیدواریم در فصل‌های احتمالی آینده آن به تصویر کشیده شوند.

24 Hours (Issue #6)

روایت های وحشتناک مرد شنی
ترسناک ترین روایت های مرد شنی

بینندگانی که قبلاً تصویر آن را در سریال نتفلیکس دیده‌اند، ممکن است وقتی متوجه شوند که همتای کمیک 24 Hours وحشتناک‌تر و وحشیانه‌تر است، شوکه خواهند شد. خط داستانی شبیه به یک فیلم ترسناک است و اقدامات دکتر Destiny در ناهارخوری فقط باعث تشدید وقایع وحشتناک می‌شود. خواندن برخی از پانل‌ها در این شماره تقریباً بسیار دردناک است که برخی از تصاویر گرافیکی از خشونت و قدرت واقعی یاقوت، دلهره آور خواهد بود. در حالی که دوربین در نمایش به درستی از وحشتناک‌ترین لحظات عبور می‌کند، این صحنه‌ها در کمیک‌ها به طور واضح نشان داده می‌شوند، تا از پایان وحشتناک آن میخکوب شوید.

Collectors (Issue #14)

روایت های وحشتناک مرد شنی
وحشتناک ترین داستان های Sandman

موضوع دیگری که قبلاً برای سریالی از نتفلیکس اقتباس شده است، مجموعه‌هایی بود که بر داستان های ترسناک از مرد شنی می‌پردازد. دیدن قاتلان سریالی واقعی در یک مکان آزاردهنده است؛ اما خط داستانی هر لحظه تیره‌تر می‌شود. این روایت شامل نحوه همکاری کورینتیان با قاتلان دیگر برای کشتن یک متجاوز و همچنین برخی از قسمت‌های نگران کننده است که قربانیان مکان قاتلان دیگر را نشان می‌دهد. شاید نگران‌کننده‌ترین اتفاقی که می‌افتد به‌طور قابل‌ توجهی در نمایش تغییر کرده است، همانطور که در کمیک‌ها، یک قاتل به رز واکر در اتاق هتلش حمله می‌کند که خوشبختانه قبل از اینکه خیلی دیر شود، مورفئوس آن را متوقف کرد.

Calliope (Issue #17)

روایت های وحشتناک مرد شنی
روایت های وحشتناک مرد شنی

قسمت جذاب سریال نتفلیکس داستان میوز، Calliope را روایت می‌کند که تصویرش در کمیک‌ها بسیار وحشتناک‌تر است. قسمت‌هایی از کمیک وجود دارد که در واقع نشان می‌دهد نویسنده در مورد تجاوز روایت خود را بازگو کرد؛ البته به این واقعیت اشاره نمی‌کنیم که او برای اکثر رویدادهای این موضوع از تصاویر برهنه استفاده می‌کند. روش مجازات Dream در کمیک ریچارد مادوک، خوشبختانه وحشتناک‌تر از آنچه در سریال اتفاق می‌افتد است و نوعی عدالت را برای آنچه کالیوپ سال‌ها تحمل می‌کرد به ارمغان می‌آورد.

Façade (Issue #20)

روایت های وحشتناک مرد شنی
داستان های ترسناک از مرد شنی

رینی بلکول که بیشتر با نام Element Girl شناخته می‌شود، در مرکز داستانی قرار دارد که ثابت می‌کند Death بهترین شخصیت در کمیک است. او به عنوان فردی تنها معرفی شد که به دلیل ظاهرش از دیگران دوری می‌کند. هنگامی که او یک روز جرأت می‌کند دوست قدیمی خود را ملاقات کند، از لحظه ناراحت کننده‌ای که چهره جعلی او روی بشقاب منعکس می‌شود، خجالت می‌کشد.

توضیحات مفصل المنت گرل که از روش‌های زیادی برای خودکشی استفاده کرده است، احساس بد را برای او آسان می‌کند. او می‌خواهد به همه چیز پایان دهد؛ اما قدرت‌هایش به او اجازه نمی‌دهند. موضوع ناراحت کننده خوشبختانه پایانی تلخ دارد، Element Girl با مرگش، به آنچه که او خیلی وقت انتظارش را می‌کشید، رسید.

Season Of Mists Chapter 4 (Issue #25)

روایت های وحشتناک مرد شنی
ترسناک ترین روایت های مرد شنی

پس از اینکه لوسیفر مورنینگ استار جهنم را ترک کرد، روح مردگان به دنیای بیداری باز می‌گردند و در میان زنده‌ها ویرانی به بار می‌آورند. یکی از این شخصیت‌های زنده، چارلز رولند بود که متأسفانه در مدرسه‌ای پر از قلدرهای مرده و معلمان با ایده‌های منسوخ شده در مورد نظم و انضباط گیر کرده است.

یک لحظه ناراحت کننده وجود دارد که چارلز در مورد احتمال مرگ خود با ادوین پین صحبت می‌کند، که شرح می‌دهد که مردن برای او چگونه بوده است. غم انگیز است که می‌بینیم چنین بچه‌های جوانی در مدرسه‌ای پر از بچه‌های مرده به مرگ خود فکر می‌کنند که در نهایت دیدن آن در برنامه جالب خواهد بود.

Three Septembers And A January (Issue #31)

روایت های وحشتناک مرد شنی
وحشتناک ترین داستان های Sandman

طرفداران می‌دانند که خواهر و برادرهای کوچکتر Endless دوست دارند با بزرگترهای خود بازی کنند و نوبت Despair در ترسناک ترین روایت های مرد شنی در مورد نورتون می رسید که این داستان دلهره آور را به تصویر کشیده است.

بخش نگران کننده کل داستان این است که چگونه Endless یک فرد به ظاهر تصادفی را برای بازی با او انتخاب می‌کند؛ زیرا به نظر می‌رسد حتی Desire و Delirium هر دو به بازی می‌پیوندند. علیرغم اصرار Death مبنی بر اینکه بی‌پایان‌ها برای خدمت به انسان‌ها وجود دارند؛ همچنین آن‌ها می‌توانند عذاب بدی را بدهند و آن‌ها را وادار خواهند کرد تا دروغ‌ها را از روی هوس باور کنند.

Over The Sea To Sky (Issue #36)

روایت های وحشتناک مرد شنی
روایت های وحشتناک مرد شنی

فاخته یک شرور از کمیک‌هایی بوده که روایت‌های آن در چندین شماره در A Game of You ساخته شده است. سفر باربی منتها به اولین ملاقات آن‌ها در حال حاضر به اندازه کافی ناراحت کننده خواهد بود؛ زیرا نسخه‌های انسانی اسباب بازی‌های دوران کودکی او قبل از تبدیل شدن به یک ضد قهرمان به طرز وحشیانه‌ای یکی یکی می‌میرند.

فاخته فاش می‌کند که همه چیز حاصل تخیل باربی است که بیشتر شخصیت دوست‌ داشتنی سندمن را متقاعد می‌کند که باید همه چیز را همانطور که فاخته می‌خواهد نابود کند.

A Tale Of Two Cities (Issue #51)

روایت های وحشتناک مرد شنی
داستان های ترسناک از مرد شنی

اولین داستانی که در World’s End Inn روایت می‌شود، روایتی هولناک درباره شخصیتی است که به اشتباه وارد نسخه دیگری از شهر خود می‌شود. در آنجا همه چیز مانند سایه‌ای از خود واقعیش به نظر می‌رسد و مدام در حال تغییر است. این مکان وهم‌آور گیج‌کننده و آزاردهنده است که با این واقعیت بدتر می‌شود و به نظر می‌رسد کسی در اطراف این شهر زندگی می‌کند.

زمانی که پیرمردی ظاهر می‌شود و توضیح می‌دهد که آن‌ها در رویای شهر هستند، ساکن شهر در نهایت تا حدودی متوجه می‌شود که چه اتفاقی می‌افتد. او پس از سال‌ها زندانی بودن موفق می‌شود از آنجا خارج شود و این داستان را بازگو می‌کند؛ اما واضح است که هنوز تحت تأثیر این تجربه قرار گرفته؛ زیرا به‌شدت می‌ترسد که روزی دوباره به آنجا برگردانده شود.

Cerements (Issue #55)

روایت های وحشتناک مرد شنی
ترسناک ترین روایت های مرد شنی

قسمت‌هایی از وحشتناک ترین داستان های Sandman در Cerements وجود دارد که کابوس‌هایی خالص هستند، همچنین با توجه به تمرکز آن بر روی Necropolis Litharge جای تعجبی ندارد. این شهر که در صفحه دیگری از هستی قرار دارد، مملو از کارگرانی است که در تمام روش‌های لباس پوشیدن آنها نشان می‌دهد که درحال آماده‌سازی و سوگواری برای مردگان هستند.

هیچ کمبودی در تصاویر گرافیکی از کارهایی که آن‌ها با صدها جسد که هر روز به آنجا فرستاده می‌شوند وجود ندارد. کارشناسان یا استادان این آداب را به ساکنان جوان‌تر آموزش می‌دهند. این کمیک حتی غذا خوردن آن‌ها را با دستان کثیف خود از خون اجساد، تصویر سازی کرده است.

An Epilogue, Sunday Mourning (Issue #73)

روایت های وحشتناک مرد شنی
وحشتناک ترین داستان های Sandman

ملاقات نهایی دث با هاب گادلینگ به شیوه‌ای قابل تامل نگران کننده است؛ زیرا گفتگوی آن‌ها احتمالاً برای هر خواننده‌ای یک بحران روانی ایجاد می‌کند.

عمیق‌ترین و اشک‌آورترین بخش زمانی اتفاق می‌افتد که هاب قبل از اعتراف به اینکه واقعاً آماده رفتن نیست، بحث می‌کند و در فکر مرگ فرو می‌رود که واقعاً برای خود موجود پوچی است. اما برای لحظه‌ای به نظر می‌رسد که هاب پس از صدها سال وجود، با کمال میل به آغوش مرگ می‌رفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *