بهترین مانگاهای عاشقانه از نگاه سایت فیگار

ژانر عاشقانه در دنیای مانگا دارای طرفداران زیادی است. در این نوشتار با فیگار بمانید تا به معرفی بهترین مانگا های عاشقانه یپردازیم.

ژانر مانگا رمانتیک در مانگا بسیار گسترده می‌باشد و بخشی از انیمه‌های زیادی بوده است. از عناوین محبوبی مانند Yona of the Dawn، Maid Sama، و Kamisama Kiss گرفته تا آثار کوچکتری مانند Wotakoi: Love is Hard for an Otaku و The Duke of Death and His Maid، ژانر محبوب عاشقانه در مانگا خصوصیاتی را دارد که دیگر ژانر‌ها ندارند.

بهترین مانگا های عاشقانه

بهترین مانگا های رمانتیک چه مانگا هایی هستند؟

شما می‌توانید فهرست بهترین مانگا های عاشقانه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مانگاهای عاشقانه
بهترین مانگاهای عاشقانه

در حالی که تعداد زیادی انیمه عاشقانه برای تماشا وجود دارد، تعداد بیشتری مانگا در دسترس می‌باشد که هنوز اقتباسی دریافت نکرده‌اند. برخی از مانگا‌های این فهرست اقتباس‌های لایو اکشن یا نمایش‌های صحنه‌ای خود را داشته‌اند، اما به دلایلی، هنوز نتوانسته‌اند انیمه خود را دریافت کنند. اگر می‌خواهید با برترین مانگا های عاشقانه آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا بهترین مانگا ها با ژانر عاشقانه را به شما معرفی کنیم.

An Incurable Case Of Love

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا های عاشقانه

اگر خوانندگان مانگا به دنبال کمی درام پزشکی هستند، ممکن است از مانگای An Incurable Case Of Love لذت ببرند. “یک مورد لاعلاج عشق” درباره ناناسه ساکورا، زن جوانی است که پس از دیدن یک پزشک جوان و خوش‌تیپ تبدیل به یک پرستار می‌شود. به طور تصادفی، ساکورا کار خود را در همان بیمارستانی که او کار خود را انجام می‌دهد آغاز می‌کند.

اما پس از مدتی مشخص می‌شود که این مرد آنقدر جذابیت خاصی ندارد. با این حال، ساکورا اجازه نمی‌دهد که این مسئله روی کار او تاثیر بگذارد. زیرا او واقعا دوست دارد پرستار بیمارانش باشد و به آنها کمک کند. تعداد زیادی انیمه یا مانگا وجود ندارد که در فضای یک بیمارستان اتفاق بیفتد و همین این مانگا را خاص و متفاوت می‌کند.

An Incurable Case Of Love دارای برخی از داستان‌های عاشقانه معمولی است. مانند نقش اصلی مرد که برای پنهان کردن احساسات خود با شخصیت اصلی زن به خوبی رفتار نمی‌کند. این مانگای جذاب یک لایو اکشن دارد اما هنوز انیمه‌ای دریافت نکرده است. افرادی که به دنبال موضوعی متفاوت از عشق‌های دبیرستانی هستند، به احتمال زیاد از این مانگا لذت خواهند برد.

Love In Focus

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا های عاشقانه

پس از از دست دادن یکی از عزیزان خود، ماکو تصمیم می‌گیرد تحصیل خود را در یک دبیرستان شروع کند و در خوابگاه آن که توسط دوست دوران کودکی‌اش کی توصیه شده بود زندگی کند. ماکو از آنجایی که علاقه زیادی به عکاسی دارد، به کلوپ عکاسی معتبر مدرسه می‌پیوندد و در آنجا با پسری آشنا می‌شود که از عکس گرفتن متنفر است.

در این کلوپ عکاسی یک مثلث عشقی شکل می‌گیرد و همین باعث می‌شود تا اتفاقات جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای شخصیت اصلی بیافتد. Love In Focus فقط سه جلد دارد اما کیفیت آن از لحاظ هنر و داستان بسیار بالاست. احتمال تبدیل شدن این داستان به یک انیمه کم است، اما Love In Focus نیز می‌تواند گسترش یابد. در بین مانگا‌های حاضر در این فهرست، Love In Focus یکی از برترین مانگا ها با ژانر عاشقانه است.

Ojojojo

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا های عاشقانه

نویسنده و تصویرگر مانگای اوجوجوجو – Ojojojo ، کول کیو شینجا – Cool Kyou Sinnjya است. این مانگاکای ژاپنی مانگاهای عاشقانه برجسته زیادی نوشته که مانگای Ojojojo یکی از همین مانگا هاست. هر دوی کارکتر‌های اصلی به اسم‌های هارو جیگکومگوری و کاوایاناگی تسورزوره، افرادی هستن که به دلایلی از اطرافیانشون طرد شدن. و از طریق دوست مشترکشون آکانه تندو باهم آشنا می‌شن.

رابطه اون ها با یه دوستی ساده شروع می‌شه و با گذر زمان بیشتر با شخصیت و روحیات هم آشنا می‌شن. و همین شناخت باعث میشه که این دوستی کم کم به چیزی بیشتر تبدیل بشه و هردو به هم علاقه مند بشن!

Living Room Matsunaga-San

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا های عاشقانه

میکو سونودا دانش آموز دبیرستانی است که باید با عموی خود در یک پانسیون زندگی کند. او پس از مدتی متوجه می‌شود که عاشق ماتسوناگا، یک طراح تندخو شده است. این دو نفر شروع بسیار دشواری دارند و به نظر می‌رسد وضعیت زندگی میکو ممکن است بسیار راحت نباشد. با این حال، هر چه زمان می‌گذرد، آن دو به هم نزدیک‌تر می شوند و یک رابطه عاشقانه شروع به شکوفایی می‌کند.

Living Room Matsunaga-San در سال 2022 به پایان رسیده است، بنابراین انتظار می‌رود تا یک انیمه برای این مانگا ساخته شود. احتمال وقوع همچین چیزی کم می‌باشد، اما اگر کسی به دنبال یک مانگای عاشقانه دوست‌داشتنی برای خواندن است، Living Room Matsunaga-San ارزش بررسی را دارد.

Honey So Sweet

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا های عاشقانه

این مانگای شیرین به شما یاد می‌دهد تا یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید. در این مانگا، تایگا اونیس از نائو کوگوره درخواست می‌کند تا وارد یک رابطه شوند. نائو درخواست او را قبول می‌کند ولی او این کار را به دلیل این که از قیافه خوب اونیس می‌ترسد انجام می‌دهد. با این حال، او به سرعت متوجه می‌شود که اونیس در واقع پسر بسیار مهربانی است که اصلاً آن چیزی نیست که ابتدا فکرش را می‌کرد.

علیرغم ظاهر سختش، تایگا اونیس با دیگران بسیار مهربان می‌باشد، با معلمان و بزرگان خود بسیار مودب است و تنها زمانی دعوا می‌کند که چاره دیگری نداشته باشد. این دو نفر در ابتدا با یکدیگر دوست هستند و به آرامی یک رابطه عاشقانه و محبت‌آمیز را شروع می‌کنند. این دو در طول مانگا با دانش‌آموزان دیگر دوست می‌شوند و به آنها در مسائلشان کمک می‌کنند. مانگای Honey So Sweet یک نمونه عالی از عشق دوران نوجوانی است.

Daily Butterfly

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا های عاشقانه

از بهترین مانگاهای عاشقانه میشه به مانگای پروانه روزانه اشاره کرد که توسط سو موریشیتا – Sou Morishita نوشته و تصویرگری شده. داستان درباره Suiren Shibazeki – سیرن شیبازاکیه که فوق العاده زیباست و همین زیبایی در کنار ویژگی کم حرف و ساکت بودن اون باعث شهرتش بین اطرافیانش شده. و همه فکر می‌کنند که اون نسبت به بقیه متفاوت و غیر قابل دسترسه.

با این حال پسری به اسم کوها کاوازومی – Kouha Kawasumi مثل بقیه پسر‌ها با سیرن رفتار نمی‌کنه. رفتار متفاوت کوها با سیرن باعث نزدیکی اون‌ها میشه و بعد از مدتی شروع به قرار گذاشتن می‌کنن. این مانگا آرت و گرافیک جذابی داره و خوندنش خیلی راحت و دلچسبه. شلوغی اضافه نداره و همه چیز سر جای خودش قرار گرفته.

Honnou Switch

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا های عاشقانه

کویوری هوشی پس از اینکه دوست پسر دو سال و نیمش به رابطه آنها پایان می‌دهد، دلش می‌شکند و احساس بدبختی می‌کند. هنگامی که او با دوست دوران کودکی خود هیجیری آکیاما بیرون است، او با آکیاما دردودل می‌کند و کمی بیش از حد الکل می‌خورد. صبح روز بعد، آنها در کنار یکدیگر از خواب بیدار می‌شوند و کویوری باید از خودش بپرسد که آیا او واقعا عاشق آکیاما است.

هر دوی آنها برای شروع یک رابطه به توافق می‌رسند، اما به دلیل اینکه آنها مدت طولانی را با یکدیگر دوست بودند، با این مسئله راحت نیستند. این مانگا تنها هشت جلد دارد و خواندن کل آن وقت زیادی را نمی‌گیرد. Honnou Switch هنوز انیمه‌ای دریافت نکرده است. اگر انیمه‌ای برای آن ساخته شود، به احتمال زیاد مورد استقبال بسیاری از طرفداران انیمه قرار می‌گیرد.

House Of The Sun

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا عاشقانه

مائو موتومیا در کودکی، در حالی که والدین او کم و بیش از او غافل بودند، برای پناه گرفتن به خانه ناکامورا می‌رفت. اما، پس از مرگ آقا و خانم ناکامورا، پناهگاه مائو از او گرفته می‌شود. مائو که اکنون یک نوجوان دبیرستانی است، والدین او از هم جدا می‌شوند. پدر او پس از مدتی دوباره ازدواج می‌کند و همین باعث می‌شود تا مائو مورد بی‌توجهی قرار بگیرد.

وقتی هیرو ناکامورا به خانه حود برمی‌گردد، مانند پدر و مادرش به مائو یک مکان برای زندگی می‌دهد تا زمانی که رابطه مائو و پدرش درست شود. مائو پس از اینکه درخواست هیرو را قبول می‌کند، به کمک هیرو می‌رود تا خانه را آماده کنند تا خواهر و برادر هیرو  برگردند و با آنها زندگی کنند. در حالی که این اتفاق می‌افتد، یک رابطه عاشقانه بین هیرو و مائو شکوفا می‌شود.

این مانگا در دهه 2010 بسیار شناخته شده بود، اما ممکن است به دلیل عناوین محبوب‌تری مانند Kiss Him، Not Me!، Ao Haru Ride، Wolf Girl و Black Prince، مورد توجه قرار نگرفته باشد. این مانگا به موضوعات سنگینی مانند بی‌توجهی به کودک، برخورد کودکان با طلاق والدین، از دست دادن آنها در سنین پایین و بزرگ شدن در دبیرستان می‌پردازد. House Of The Sun یک اقتباس سی‌دی درام دارد، اما دیدن زنده شدن آن روی صفحه تلویزیون می‌تواند بسیار عالی باشد.

Cheeky Brat

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا با ژانر عاشقانه

یوکی ماچیدا یک دانش‌آموز سال دوم دبیرستان می‌باشد که مدیر تیم بسکتبال پسران مدرسه است. او معمولا فرد خونسردی می‌باشد و احساسات واقعی خود را پنهان می‌کند تا بتواند از پنج خواهر و برادر کوچکترش مراقبت کند. پس از مراسم استقبال، او با شو ناروسه، دانش‌آموز پسری که در کلاس پایین‌تر از او است، آشنا می‌شود.

او معمولاً برای آزمایش صبر و اذیت کردن او کار‌های مختلفی انجام می‌دهد. شو پس از فهمیدن اینکه یوکی نسبت به کاپیتان بسکتبال (که اخیراً دوست دختر پیدا کرده است) احساسات دارد، هر زمان که ناراحت می‌شود، پشتیبان او می‌شود. اما همین باعث می‌شود تا احساساتی بین این دو رشد کند.

این مانگا یک فیلم لایو اکشن کوتاه داشت که در سال 2018 برای تبلیغ جلد دوازدهم منتشر شد، اما هیچ اقتباس دیگری اتفاق نیفتاده است. با این حال، این مانگا به تازگی در سال 2021 به پایان رسیده است، بنابراین احتمال اینکه یک اقتباس انیمه در آینده رخ دهد زیاد می‌باشد. اما متاسفانه در حال حاضر چیزی اعلام نشده است.

Black Bird

بهترین مانگا های عاشقانه
برترین مانگا ها با ژانر عاشقانه

میسائو هارادا از زمانی که به دنیا آمد، می‌توانست شیاطین را ببیند. او با داشتن تنها یک دوست بزرگ شد. دوست او پسری با نام کیو اوسوی است. علیرغم توانایی او در دیدن شیاطین، خود شیاطین تا زمانی که او شانزده ساله شد بی‌ضرر بودند و با او کاری نداشتند. هنگامی که او شانزده ساله شد، شیاطین شروع به حمله به او کردند و همکلاسی‌هایش را برای انجام این کار تسخیر کردند. کیو او را از این خطر نجات می‌دهد و میراث شیطانی خود را همراه با پیشگویی که میسائو در مرکز آن قرار دارد، آشکار می‌کند.

اگر طرفداران شوالیه خون آشام به دنبال چیزی شبیه به آن هستند، این مانگا گزینه بسیار خوبی است. بلک برد یک سی‌دی درام، یک رمان و یک نمایش صحنه‌ای دارد، اما هنوز اقتباس انیمه‌ای دریافت نکرده است. این مانگا در اواسط دهه 2000 منتشر شد و در اوایل دهه 2010، در زمانی که رمان خون آشام بسیار مشهور بود، به پایان رسید. با اینکه خون آشام‌ها به اندازه آن زمان محبوب نیستند، این مانگا داستان بسیار جذابی دارد و دیدن انیمه آن می‌تواند عالی باشد. حضور بلک برد در فهرست برترین مانگا های عاشقانه یک اولویت برای ما بود.

Love So Life

بهترین مانگا های عاشقانه
بهترین مانگا ها با ژانر عاشقانه

دانش آموز دبیرستانی، شیهارو ناکامورا در یک مدرسه مهدکودک کار می‌کند و به ویژه به دوقلوهای آئوی و آکان ماتسوناگا وابسته است. آنها با عمویشان سیجی زندگی می‌کنند که پس از مرگ مادرشان، پدر آنها آن دو را رها کرد. او که می‌بیند خواهرزاده و برادرزاده‌اش چقدر به شیهارو وابسته هستند، او را به عنوان یک پرستار بچه استخدام می‌کند. دلیل او برای کار این است که او معمولاً مشغول کار می‌باشد و ساعات کاری غیرقابل پیش‌بینی دارد.

این مانگا به طور متفاوتی به رابطه عاشقانه بین شیهارو و سیجی می‌پردازد. آنها تصمیم می‌گیرند قبل از ادامه یک رابطه صبر کنند تا شیهارو بزرگتر شود و فارغ‌التحصیل شود. این یک مانگای بسیار محبوب است که یک مانگای دنباله با نام Life So Happy نیز دارد که دوقلوها را دنبال می‌کند. با وجود اینکه این مانگا بهترین مانگا با ژانر عاشقانه می‌باشد، تنها چیزی که Love So Life دارد یک سی‌دی درام است.

Dengeki Daisy

بهترین مانگا های عاشقانه
برترین مانگا های عاشقانه

ترو کوربایاشی با تلفن همراهی که برادرش قبل از مرگ به او داده بود، باقی می‌ماند. تنها چیزی که او در مورد این تلفن می‌داند این است که در آن آدرس مردی مرموز به نام “دیزی” را دارد. دیزی پیام‌های تشویقی خود را به او می‌فرستد در حالی که ترو به تنهایی زندگی خود را سپری می‌کند. اما پس از مدتی ترو به دنبال دیزی می‌رود تا برای حمایت به او تکیه کند.

پس از اینکه او به طور تصادفی یک پنجره را می‌شکند، مجبور می‌شود برای سرایدار مدرسه، تاسوکو کوروساکی، کار کند. رابطه آنها کمی سخت شروع می‌شود، اما آنها دوستی خاصی را برقرار می‌کنند و هر دو شروع به پیدا کردن احساسات به یکدیگر می‌کنند. با این حال، تاسوکو چیزی بیش از یک سرایدار بدخلق است و برادر ترو را قبل از مرگش می‌شناخت.

Dengeki Daisy یکی از محبوب‌ترین مانگاها در اواخر دهه 2000 تا اوایل دهه 2010 بود. حتی در حال حاضر، این مانگا بهترین مانگا عاشقانه است. Dengeki Daisy داستان و شخصیت‌هایی بسیار خوبی دارد و تماشای آنها سرگرم‌کننده است. تنها کاری که طرفداران می‌توانند انجام دهند این است که انگشتان خود را روی هم بگذارند و امیدوار باشند انیمه این مانگا ساخته شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانگا های عاشقانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “بهترین مانگاهای عاشقانه از نگاه سایت فیگار

  1. متاسفانه ترجمه ی فارسی مانگا ها خیلی کم هست و باید ترجمه ی انگلیسی اش رو بخونی ولی یک چنل غ هست که ترجمه فارسی بعضی از مانگا ها رو داره یک سر بهش بزن شاید مانگای مورد نظرت رو پیدا کردی
    https://t.me/AWManga

  2. مانگا promise cinderella هم عاشقانه خوبیه،داستان و شخصیت پردازی خوبی داره
    داستانش درمورد یه خانوم که تو ۲۷ سالگی طلاق میگیره و طی یه اتفاقاتی با یه پسر ۱۷ ساله آشنا میشه.
    مانگا ارزش خوندن داره و جالبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *