10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند از نگاه سایت فیگار

برخی از طرفداران مارول، خواستار برگشت برخی از شخصیت های ماموران شیلد می باشد. حال می خواهیم 10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند را معرفی کنیم.

Agents of SHIELD یک سریال دوست داشتنی است؛ اما بیشتر شخصیت‌های آن تا حد زیادی در MCU دیده نمی‌شوند. برخی هواداران در مورد اینکه چه کسی دوست دارد بازگردد صحبت می‌کنند که قرار است 10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند را به شما معرفی کنیم. Agents of SHIELD یک ورود محبوب اما اغلب فراموش شده به دنیای سینمایی مارول است. رویدادهای این مجموعه معمولاً توسط فرنچایزهای بزرگ‌تر نادیده گرفته می‌شوند، با توجه به اینکه آن، همراه با بسیاری از پروژه‌های دیگر تلویزیون مارول، با مدیران استودیو مارول یا طرح بزرگ‌تر MCU مرتبط نبودند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند

  • شخصیت های محبوب ماموران شیلد که به دنیای مارول باید بازگردند

در ادامه قرار است 10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند

با این حال، با بازگشت Daredevil از Charlie Cox و Kingpin اثر Vincent D’Onofrio، بسیاری از طرفداران امیدواری تازه ای پیدا کردند که شخصیت‌های مورد علاقه آن‌ها از AoS نیز پیروزمندانه به بزرگترین فرنچایز جهان بازگردند. به این ترتیب، قرار است 10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند را به شما معرفی کنیم.

Robbie Reyes/Ghost Rider

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
کاراکتر های جذاب ماموران شیلد که برگشت انها به MCU نیاز است

یکی از کابران قبل می‌دانست که چگونه می‌خواهند نسخه AoS از Ghost Rider جزء کاراکتر های جذاب ماموران شیلد که برگشت انها به MCU نیاز است و نوشت که او “می‌تواند در Multiverse of Madness بازگردد”، در داستانی که نشان می‌دهد شخصیت به‌درستی با روح انتقام‌جویی پیوند نداشته است و از او می‌خواهد تا یک بار دیگر برای تقویت مهارت‌های خود تلاش کند.

گابریل لونا مشعل ابرقهرمانی را از نیکلاس کیج گرفت که فیلم‌های Ghost Rider او به طرز وحشتناکی قدیمی شدند و تبدیل به نسخه رابی ریس از این شخصیت برای فصل چهارم سریال Agents of SHIELD شد، در حالی که قرار بود اسپین‌آف برای شخصیت او برنامه‌ریزی شود، این ایده در نهایت کنار گذاشته شد و لونا هنوز مجبور نشد که بسیاری از طرفداران خود را به این شخصیت نسبت دهند.

Flint

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
برترین کاراکتر های ماموران شیلد که نیاز به برگشتن به MCU دارند

یکی از کاربران فکر می‌کند که Inhuman Flint جزء برترین کاراکتر های ماموران شیلد که نیاز به برگشتن به MCU دارند ، شناخته می شود که ذاتاً نشان می‌دهد که تیم ابرقهرمانی نتفلیکس نیز در MCU بازگشته است. اگرچه او بخش نسبتاً کوچکی از یک نمایش بسیار بزرگتر بود؛ اما Coy Stewart’s Inhuman یک شخصیت دوست داشتنی بود که می‌توانست با در اختیار گذاشتن پخش بیشتری از فیلم، بیشتر دیده شود. در حالی که به نظر می‌رسد Inhumans برای مارول پس از سری شکست خورده Inhumans عجیب باشد، این شخصیت همچنان می‌تواند بازگردد، شاید دوباره به عنوان یک جهش یافته برای MCU شناخته شود.

Grant Ward

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
جذاب ترین ماموران شیلد که باید در دنیای مارول دیده شوند

یک کاربر در مورد Grant Ward گفته است: “من واقعاً می خواهم بازگشت گرانت وارد را ببینم”. طرفداران او را یک شرور شگفت انگیز می‌نامند که دوست دارند آن را در دنیای سینمایی مارول ببینند. گرانت وارد (برت دالتون) دوران تصدی خود را در سریال به عنوان متحد تیم اصلی آغاز کرد و بعداً به عنوان یک جاسوس Hydra فاش شد. این شخصیت در دو فصل بعدی به عنوان یک شخصیت شرور واقعاً خطرناک عمل کرد و دوستان سابقش را ویران کرد. چنین شخصیت شرور پیچیده و ترسناکی را میتوان به خوبی در MCU جای داد.

Alphonso Mackenzie

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند

شخصیت هنری سیمونز، آلفونسو مکنزی، نیز عشق زیادی از طرفداران مارول دریافت می‌کند که جزء جذاب ترین ماموران شیلد که باید در دنیای مارول دیده شوند ، قرار گرفته است. یکی از کابران گفته است: “دوست دارم مک حداقل در یک فیلم کوتاه در Secret Invasion بازگردد.” مکنزی که دوستانش آن را دوستانه “مک” می‌نامیدند، پس از مرگ کولسون در فصل 5 به عنوان رئیس SHIELD خدمت کرد، به این معنی که او صاحب جعبه ابزار اسرارآمیز رئیس سابق نیک فیوری است، چیزی که ممکن است با بازگشت شخصیت ساموئل ال جکسون در تهاجم مخفی وارد بازی شود. اگر سازمان سابق فیوری به MCU بازگردد، رئیس مکنزی نیز باید ظاهر شود.

Elena Rodriguez/Yo-Yo

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
شخصیت های محبوب ماموران شیلد که به دنیای مارول باید بازگردند

برخی از کابران معتقد هستند که MCU در حال کار بر روی عنوان “جنگجویان مخفی” برای فرنچایز خود است، که از لحاظ تاریخی شامل Inhuman های خاصی هستند که طرفداران AoS از نزدیک با آنها آشنا خواهند شد. با توجه به این نظریه، دو شخصیتی که جزء شخصیت های محبوب ماموران شیلد که به دنیای مارول باید بازگردند ، قرار می‌گیرند، دیزی و یو یو هستند. یو-یو، البته، نامی بوده که توسط مامور SHIELD و النا رودریگز برای آن گذاشته شد، همانطور که توسط ناتالیا کوردووا-باکلی به تصویر کشیده شده است. اگرچه مارول مدتی است که هیچ عنوانی در رابطه با Inhumans اعلام نکرده است، برخی از طرفداران از خود می‌پرسند که آیا خانم مارول می‌تواند این گروه ابرقدرت را دوباره معرفی کند. اگر اینطور باشد، یویو مطمئناً جزو اولین کسانی است که می‌تواند عصر Inhumans را در MCU آغاز کند.

The Most Wanted

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
کاراکتر های جذاب ماموران شیلد که برگشت انها به MCU نیاز است

یک کاربر چند شخصیت مورد علاقه دیگرشان پیشنهاد می‌کند که “بابی و شکارچی” به دنیای سینمایی مارول اضافه شود. این دو شخصیت که به ترتیب توسط آدرین پالیکی و نیک بلاد بازی می‌شوند، شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران فصل دوم و سوم این سریال هستند. برای بسیاری از طرفداران AoS، این عوامل دوست داشتنی SHIELD خیلی زود ناپدید شدند؛ زیرا آن‌ها از سریال حذف شدند به این امید که spinoff آن‌ها، Marvels Most Wanted، توسط ABC انتخاب شود. اگرچه Blood در چندین موقعیت در فصل‌های بعد در نقش شکارچی ظاهر شد، بسیاری نگران بودند که دیگر هرگز این شخصیت‌ها را نبینند. با این حال، با توجه به معرفی مجدد عنوان Mockingbird در Hawkeye، بسیاری از خود پرسیده‌اند که آیا بابی که در کمیک‌ها و سریال‌ها تحت این عنوان فعالیت می‌کرد، ممکن است هنوز در MCU وجود داشته باشد.

FitzSimmons

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
برترین کاراکتر های ماموران شیلد که نیاز به برگشتن به MCU دارند

دوتایی پویا لئوپولد فیتز و جما سیمونز در میان گروهی متشکل از چندین شخصیت از تلویزیون مارول هستند که جزء کاراکتر های جذاب ماموران شیلد که برگشت انها به MCU نیاز است ، قرار گرفته‌اند و طرفداران می‌خواهند قبل از پایان فاز 4 آن‌ها بازگردند. یکی از کاربران با این ایده موافق است و پیشنهاد می‌کند که دیدن این زوج «در نیو آسگارد» در حال انجام یک «چک‌آپ برای اینکه ببینند چگونه آسگاردی‌ها با زندگی میانه‌ها سازگار شده‌اند» جالب باشد. این زوج که عموماً به آن‌ها فیتزسیمونز می‌گویند، بخش جدایی‌ناپذیری از سریال برای کل دوره آن بودند، با داستان عشق به ظاهر نفرین‌شده‌شان که نقش مهمی در چندین خط داستانی داشت. ذهن علمی آن‌ها نسبت به همتایان خود بی نظیر بود.

Melinda May

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
جذاب ترین ماموران شیلد که باید در دنیای مارول دیده شوند

یکی از کاربران تمایل عمیق خود را برای بازگشت مامور ملیندا می (Ming-Na Wen) به MCU ابراز می کند و او را جزء برترین کاراکتر های ماموران شیلد که نیاز به برگشتن به MCU دارند ، می‌داند. یکی دیگر از کابران نارضایتی خود را از پایان کاراکتر در سریال ابراز می‌کند و معتقد است که داستان او قبل از رها شدن باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. ملیندا می مطمئناً یک جنبه غیرقابل جایگزین AoS است که مهارتش با هیچ یک از هموطنانش بی نظیر بود. پس از هفت فصل سریال، مینگ-نا ون مطمئناً خود را در قلب بینندگان آن جذب کرد و تمایل آن‌ها برای بازگشت او به نقش را بیش از پیش قابل درک می‌باشد.

Daisy Johnson/Quake

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند

به نظر می‌رسد یکی از کاربران در ادعای آن‌ها اطمینان دارد که کلویی بنت پیروزمندانه به شخصیت Agents of SHIELD خود باز خواهد گشت. آن‌ها گفته‌اند: “من انتظار دارم که Quake در یک نقطه MCU ظاهر شود.” با این حال، برخی از طرفداران که از بازگشت کلوئی بنت به هر وسیله ای ناامید هستند، پیشنهاد کرده‌اند که بازیگر نقش یک شخصیت متفاوت را در MCU بازی کند. دیزی جانسون، AKA Quake، از بسیاری جهات شخصیت اصلی سریال بود که تنها رقیب خود فیل کولسون می‌باشد. این قوس اوست که بیشتر داستان را هدایت می‌کند؛ زیرا او هویت خود را در دنیایی که با ورود انتقام جویان وارونه شده است، کشف می‌کند. از میان بسیاری از شخصیت‌های محبوب سریال، بازگشت Quake امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسد.

Phil Coulson

10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند
شخصیت های محبوب ماموران شیلد که به دنیای مارول باید بازگردند

یک کاربر معتقد است که ارجاعات اخیر به این شخصیت در Loki و What If…؟ خیانت به قصد مارول استودیو برای بازدید مجدد از شخصیت نمادین کلارک گرگ در آینده نزدیک است. همانطور که بسیاری از طرفداران به یاد دارند، کولسون بخشی جدایی ناپذیر از فاز اول MCU بود که در چهار فیلم از شش فیلم آن ظاهر شد و با مرگ او در انتقام جویان به اوج خود رسید. با این حال، Agents of SHIELD فاش کرد که این شخصیت با استفاده از خون کری بازگردانده شده است. پس از چندین مرگ دیگر در این سریال، کولسون در نهایت با یک فریبنده مدل زندگی جایگزین شد که پس از پایان برنامه تلویزیونی به تلاش های خود در SHIELD ادامه داد. با آینده‌ای طولانی در پیش رو و سابقه‌ای که به طور پیچیده با چندین انتقام جوی اصلی گره خورده است، به نظر می رسد که کولسون جزء جذاب ترین ماموران شیلد که باید در دنیای مارول دیده شوند ، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شخصیت ماموران شیلد که باید به MCU بازگردند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *