شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند از نگاه سایت فیگار

بعضی از قهرمانان نیاز به تکنولوژی دارند تا بتوانند با جرم جنایت مقابله کنند. حال می خواهیم شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند  ، معرفی کنیم.

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند ، بدون مدارها، ترابایت‌ها و مادربردهایشان از بین می‌روند. اطلاعات و نوآوری با سرعت عجیببی در دنیای کمیک های مارول و دی سی به دست می‌آیند. بسیاری از افراد یک کامپیوتر قدرتمند در جیب خود دارند که با آن می‌توانند با چند کلید، به هر اطلاعاتی که بخواهند دست پیدا می‌کنند که مسافت دور برای این اطلاعات بی معنی شده است. همچنین ما می‌توانیم به راحتی با هر کس در آن سوی دنیا صحبت کنیم.

همه‌ی مقاله‌های ابرقهرمانی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم ابرقهرمانی

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند

  • قهرمانان مارول و دی سی که به فناوری وابسته اند

در ادامه قرار است شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند

حرفه قهرمانانه آنها در موارد معدودی وجود این شخصیت ها به زندگی در دنیایی از نظر فناوری پیشرفته بستگی دارد. این افراد بدون مدارها، ترابایت ها و مادربردهایشان از بین خواهند رفت. شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند ، برای زنده ماندن نیاز به تجهیزات پیشرفته خود دارند.

Metal Men

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
شخصیت های مارول و دی سی که نیاز به تکنولوژی دارند

مردان فلزی توسط دکتر ویل مگنوس خلق شدند که جزء شخصیت های مارول و دی سی که نیاز به تکنولوژی دارند قرار می‌گیرند که برجسته‌ترین مرجع جهان را در زمینه Elementics، سنتز شیمی و رباتیک ایجاد شده، دارند. مگنوس Respondometer را توسعه داد، میکرو کامپیوتری که می‌تواند فلزات خالص را به ربات‌های انسان نما تبدیل کند که قادر به تفکر، ابتکار و احساسات مستقل هستند. Metal Men معمولاً با تهدیدهای “علم عجیب” سروکار دارند. مردان فلزی نمی‌توانستند بدون فناوری، به ویژه، هوش مصنوعیشان وجود داشته باشند. قلع خجالتی است و لکنت زبان دارد. طلا پیشتاز است و همیشه جلوتر ار همه خواهد بود و پلاتینیوم پرخاشگر و ناامیدانه عاشق مگنوس است.

 

Doctor Octopus

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
قهرمانان dc و marvel که تکنولوژی را دوست دارند

دکتر اتو اکتاویوس یک فیزیکدان و مخترع هسته‌ای بسیار مورد احترام بوده و جزء قهرمانان dc و marvel که تکنولوژی را دوست دارند ، قرار گرفته است که چهار بازوی پیشرفته را قدرتمند کرد که به یک مهار متصل بودند و از طریق رابط مغز و کامپیوتر کنترل می‌شدند. نشت تشعشع و انفجار دستگاه بدن اکتاویوس ذوب کرد. اکتاویوس خود را به عنوان دکتر اختاپوس نامید دانست و به یک حرفه جنایی پرداخت. بدون شاخک‌هایش، اکتاویوس مردی است ساده و نزدیک بینی که در سال‌های آخر عمرش به سر می‌برد. حتی با آن‌ها، بدن او شروع به احساس سال‌ها نبردهای مکرر با مرد عنکبوتی بسیار جوانتر و چابکتر کرده است. توانایی تله پاتیک برای کنترل شاخک‌ها حتی اگر آن‌ها قطع شده باشند تنها قدرت مهم او خواهد بود.

معرفی بهترین نسخه های دکتر اختاپوس

Cyborg

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
شخصیت های DC و Marvel که از فناوری بیشتر استفاده می کنند

ویکتور استون مرد جوان باهوشی است که به دنبال استعدادهای ورزشی خود بود که باعث ناراحتی والدین دانشمندش شد. ویکتور به آزمایشگاه پدر و مادرش رفت و موجودی با ابعاد دیگر نفوذ کرد و مادر ویکتور را کشت و ویکتور را به شدت مجروح کرد. سیلاس که می‌دانست پسرش نزدیک به مرگ است، او را با پروتزهای پیشرفته‌ای که برای ارتش ساخته شده بود نجات داد. ویکتور که از کاری که پدرش انجام داده بود وحشت زده بود، مجبور شد ماه‌ها توانبخشی دردناکی را تحمل کند.

او مانع از حمله یک باند به سازمان ملل شد و ویکتور قهرمان Cyborg شد. به همان اندازه که از پدرش به خاطر آن متنفر بود، بدون پروتزی که او را سایبورگ می‌کرد، ویکتور می‌مرد. ویکتور در ارتباط با عقل خود، تبدیل به فرد مورد علاقه فناوری در هر دو گروه تایتان‌های نوجوان جدید و لیگ عدالت شده است؛ اما این به همان بخش‌هایی از خودش نیاز دارد که هنوز هم گاهی اوقات از آن‌ها متنفر است.

بهترین کمیک های سایبورگ

Chase Stein

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند

چیس استین پسر دانشمندان و مهندسان شرور ویکتور و جانت استاین از The Pride است که جزء شخصیت های DC و Marvel که از فناوری بیشتر استفاده می کنند ، قرار می‌گیرد. چیس و دیگر بچه‌های پراید دیدند که یک نوجوان را به قتل رساندند و بچه‌ها با رانندگی چیس فرار کردند. چیس مقداری فناوری را از آزمایشگاه پدر و مادرش دزدید و بقیه را به هاستل برد. هنگامی که پراید توسط گیبوریم کشته شد، فراریان کنار هم ماندند تا از یکدیگر حمایت کنند و به دیگران کمک کنند.

کمک‌های چیس به تیمش از مهارت‌های خلبانی او در Leapfrog، حمل‌ونقل پروازی آنها ناشی می‌شود. او از دستکش‌های Fistigons استفاده می‌کند که موشک پرتاب خواهد کرد، بار الکتریکی شلیک می‌کند و شعله‌های آتش را در اشکال و الگوهای مختلف شلیک می‌کند. او همچنین Footsigons دارد، که چکمه‌هایی هستند که به او اجازه پرواز می‌دهند و عینک‌های اشعه ایکس که به او اجازه می‌دهند بیشتر مواد را ببیند.

Oracle

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
قهرمانان مارول و دی سی که به فناوری وابسته اند

باربارا گوردون کار قهرمانانه خود را به عنوان Batgirl آغاز کرد تا اینکه شبی که جوکر به ستون فقرات او شلیک کرد که بعد از آن و جزء قهرمانان مارول و دی سی که به فناوری وابسته اند قرار گرفت. باربارا به لطف حافظه ایدئتیک، اراده تسلیم ناپذیرش و مجموعه عظیمی از کامپیوترها، تبدیل به اوراکل می‌شود. او ابتدا با گروه Suicide Squad و Bat-Family کار کرد و تیم خودش را به نام Birds of Prey ایجاد کرد.

باربارا گوردون با Power Girl شروع کرد؛ اما پس از یک ماموریت فاجعه آمیز، قناری سیاه به او پیوست و آن دو تبدیل به یک تیم موفق و دوستان شدند. در نهایت، تیم بزرگ شد و شامل Huntress، Lady Blackhawk و دیگران شد. در حالی که نمی توان استعدادهای ذهنی و فیزیکی باربارا را نادیده گرفت، اوراکل یک قهرمان برای عصر دیجیتال است. مجموعه وسیع کامپیوتری، اطلاعاتی که اوراکل گردآوری، گردآوری و بایگانی می‌کند و استفاده او از اینترنت جزء تلاش‌های قهرمانانه او هستند.

Vision

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
شخصیت های مارول و دی سی که نیاز به تکنولوژی دارند

Vision توسط ربات شیطانی Ultron و Phineas T Horton از بدنه جایگزینی از Human Torch اصلی و انگرام‌های ذهنی Simon Williams، مرد شگفت انگیز آینده ساخته شده است. برنامه اولترون این بود که ویژن به انتقام جویان نفوذ کند و آن‌ها را نابود کند؛ اما ویژن از برنامه نویسی او خلاص شد. ویژن هوش مصنوعی ایجاد شده توسط تکنولوژی است که یک خانواده برای خود ایجاد کرد و دخترش Viv Vision تنها بازمانده آن بود. به عنوان یک Synthroid، او بدنش مانند انسان است؛ اما بدنش چندین برابر انعطاف‌پذیرتر بوده و مغز رایانه‌ایش قادر است اطلاعات بسیاری از کتابخانه‌ها را ذخیره کند.

بهترین کمیک های ویژن

Atom

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
قهرمانان dc و marvel که تکنولوژی را دوست دارند

فیزیکدان برجسته، ری پالمر، تکه‌ای از ستاره کوتوله سفید را برداشت و خود را کوچک کرد تا دوستان خود را از غار آزاد کند و جزء شخصیت های مارول و دی سی که نیاز به تکنولوژی دارند ، قرار گرفت. پس از تجهیز قطعه به کمربند که به او اجازه می‌داد تا اندازه و وزن خود را تا انتها از حد میکروسکوپی تغییر دهد، ری به اتم تبدیل شد. پالمر یکی از مشاوران ارشد علمی لیگ عدالت است. بدون کمربند تغییر اندازه اتم، ری پالمر محبوب ترین استاد فیزیک در دانشگاه آیوی تاون خواهد بود. او جودو را آموخت و به یک شمشیرباز ماهر تبدیل شد؛ اما این کمربند است که به او اجازه می‌دهد اندازه، جرم خود را تغییر دهد، بر روی جریان هوا پرواز کند و در ابعاد دیگر سفر کند.

Falcon

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
شخصیت های DC و Marvel که از فناوری بیشتر استفاده می کنند

سام ویلسون جزء قهرمانان dc و marvel که تکنولوژی را دوست دارند ، قرار می‌گیرد که در یک محله سخت هارلم به عنوان پسر یک وزیر بزرگ شد. مکعب کیهانی به ویلسون توانایی تله پاتیک برای برقراری ارتباط با شاهین خود، ردوینگ را داد. جمجمه سرخ از ویلسون در نقشه‌ای علیه کاپیتان آمریکا استفاده کرد. پس از یک مبارزه اولیه، ویلسون حریف خود را شکست و شریک جدید کپ شد.

کپ به او مهارت‌های مختلف جنگی آموخت و ویلسون نام فالکون را برگزید؛ اما تا زمانی که Black Panther اولین مهار خود را ساخت و به آسمان رفت. بال‌های فالکون به او اجازه می‌دهد تا با سرعت 250 مایل در ساعت در هوا اوج بگیرد. فالکون با ترکیب تمرینات ژیمناستیک و هنرهای رزمی خود از کاپیتان آمریکا و آزمایش‌های خود با تسمه پرواز خود، یکی از بهترین جنگنده‌های هوایی در جهان است.

بهترین کمیک های سم ویلسون

Mr. Terrific

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند

مایکل هولت در سنی که اکثر بچه‌ها با خیابان کنجد دست و پنجه نرم می‌کنند، بر فیزیک نظری و کوانتومی و علوم پیشرفته تسلط داشت. در سن 21 سالگی، هولت دارای 14 مدرک دکترا و مدارک مختلف و همچنین مدال طلای ده‌گانه المپیک بود. با مرگ تصادفی همسر و فرزندش، هولت به خودکشی فکر کرد؛ اما اسپکتر ظاهر شد و در مورد تری اسلون، اولین Mr. Terrific، به هولت گفت. هولت تصمیم گرفت از الگوی اسلون پیروی کند و به انجمن عدالت پیوست و رئیس آن شد.

مهارت‌های ذهنی هولت با در داشتن استعدادهای طبیعی فوق‌العاده است؛ اما این مهارت او از T-Spheres و T-Mask است که او را واقعاً به آقای فوق‌العاده تبدیل کرده است. کره‌ها پیوندهای داده‌ای هستند، هولوگرام ایجاد می‌کنند، می‌توانند قوی باشند و خیلی چیزهای دیگر از طریق دستورات ذهنی و کلامی او انجام می‌شود. ماسک او را برای تمام ردیابی‌های الکترونیکی و تصویری نامرئی کرد و هولت را از حملات ذهنی یا شیمیایی در امان نگه داشت.

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

Iron Man

شخصیت های marvel و DC که به تکنولوژی وابسته اند
قهرمانان مارول و دی سی که به فناوری وابسته اند

تونی استارک جزء شخصیت های DC و Marvel که از فناوری بیشتر استفاده می کنند ، قرار می‌گیرد که هنگام نمایش تسلیحاتی که در یک کشور خارجی طراحی کرده بود مجروح شد. یک تکه ترکش در نزدیکی قلبش نشسته بود. او توسط فرماندهان جنگ گروگان گرفته شد که از او می‌خواستند برای آنها سلاح بسازد. یکی از زندانیان به تونی کمک کرد تا اولین زره خود را با آهنربای الکتریکی بسازد تا ترکش‌ها را در جای خود نگه دارد.

تونی فرار کرد و به خانه خود بازگشت و در آنجا از زره برای تبدیل شدن به ابرقهرمان، مرد آهنی استفاده کرد. او به طور مداوم زره خود را حتی پس از تعمیر قلبش ارتقا داد. تونی ممکن است یک میلیاردر، نابغه، قمارباز و انسان‌دوست باشد؛ اما بدون مجموعه‌ای از زره‌ها که همیشه در حال تکامل است، او مرد آهنی نیست. هر زره دارای سلاح‌های دستی Repulsor، جت‌های بوت برای پرواز، ظرفیت تاکتیکی و محاسباتی باورنکردنی با هوش مصنوعی مانند FRIDAY یا JARVIS و انواع سلاح‌های مخصوص لباس برای هر حادثه است. تونی لباس‌هایی برای مبارزه با دشمنان خاص و حتی چند دوست دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مرد آهنی

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *