بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند از نگاه سایت فیگار

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند دارای پنل‌های جذابی هستند. در ادامه به معرفی محبوب ترین مانگاها با آرت جذاب می‌پردازیم.

تغییرات در مانگای ژاپنی به هنر طومار قرن دوازدهم بازمی‌گردد، اگرچه اولین مانگای سریالی، Sazae-San توسط ماچیکو هاسگاوا، در سال 1946 منتشر شد. از آن زمان شکل هنری آن در سراسر ژاپن تکامل یافته و در کشورهایی مانند کره و آمریکا ریشه گرفته است. طرفداران مانگا برای زیبایی ارزش قائل هستند و می‌توانند مانگایی جذاب را در هر موضوعی پیدا کنند.

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند

بهترین مانگاها با آرت زیبا

شما می‌توانید فهرست بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند

از مانگا درباره فوتبال، بسکتبال و تنیس گرفته تا مانگا درباره ابرقهرمانان، بیگانگان و قدرت‌های عرفانی، این هنر واقعاً اثری انقلابی برای تمام رسانه‌ها می‌باشد. پشت همه اینها مانگاکاهای فروتنی هستند که زندگی خود را وقف تکمیل هنر خود و گفتن داستان‌های باورنکردنی کرده‌اند. این موضوع به تمام دنیا آثار هنری بسیار زیبایی داده است. پس در ادامه نوشتار زیبا ترین مانگاهای تاریخ همراه ما بمانید تا با بهترین مانگاها با آرت زیبا آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانگاها و کمیک های ژاپنی 2023 و تمام دوران

بهترین انیمه های سال 2023

Vinland Saga

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Vinland Saga

در ابتدای مقاله بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند ، Vinland Saga داستان پسر جوان وایکینگی به نام تورفین را دنبال می‌کند. پس از اینکه تورفین مخفیانه وارد کشتی جنگی پدرش می‌شود تا ثابت کند که مردی آماده برای نبرد است، تورفین هر دوی آنها را پس از اینکه کشتی آنها در کمین قرار می‌گیرد با مشکل جدی مواجه می‌کند.

این یک داستان حماسی است که برخی از بهترین هنرهای مانگا را در خود دارد. در حالی که پدرش مرده و مرد مسئول فرار، تورفین، تعقیب می‌کند، جایی که داستان Vinland Saga واقعاً آغاز می‌شود. مانگاکا Makoto Yukimura لحظاتی واقعاً ویرانگر را به سبک هنری فراموش نشدنی روی کاغذ می‌آورد که طرفداران نمی‌توانند از ذهن خود خارج شوند.

Vagabond

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Vagabond

Vagabond، ساخته Takehiko Inoue، یک مانگا جذاب سامورایی است، و دلیل محکمی می‌باشد که آقای Inoue به طور قابل اعتماد برخی از بهترین هنرهای مانگا را در رسانه ترسیم می‌کند. آقای Inoue که کار خود را در سال 1998 آغاز کرد و تا کنون ادامه داد، داستان شینمن تاکزو، پسر جوانی را تعریف می‌کند که به دلیل طبیعت خشن و نامنظمش توسط روستای خود دوری می‌کند. هنر Vagabond هم زیبا و هم قدرتمند است، طراحی شخصیت‌ها بی‌نقص است و داستان بزرگترین شمشیرزن تاریخی ژاپن، میاموتو موساشی، را نمی‌توان از دست داد.

Berserk

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Berserk

Berserk، ساخته Kentaro Miura، شاید یکی از خشن‌ترین و ترسناک‌ترین داستان‌های تاریخ مانگا باشد. نه تنها داستان آن کاملاً ویرانگر است، بلکه تصاویر نیز داستانی باورنکردنی را می‌گیرند و آن را به سطحی ارتقا می‌دهند که تعداد کمی از مانگاکاها به آن دست یافته‌اند.

یک مانگا ژاپنی با بهترین هنر و داستان عالی، مانند Berserk را نباید از دست داد. خشونت برزرک احشایی است، هیولاها وحشتناک و باشکوه هستند، و خود ماجراجویی جزء بهترین‌ها است. پس از پیوستن به گریفیث و گروه او، گاتز درگیر نبردی واقعاً وحشتناک و پر از قتل عام برای زندگی خود است.

Uzumaki

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Uzumaki

Junji Ito استاد آثار هنری و داستان‌های وحشتناک و ناراحت‌کننده است که احتمالاً هر طرفدار مانگا را در ترس فرو می‌برد. اوزوماکی داستان Kirie Goshima و دوست پسرش، Shuichi Saito را روایت می‌کند. این زوج در شهر ماوراء طبیعی کوروزو-چو زندگی می‌کنند که توسط مارپیچ‌ها احاطه شده و آلوده شده است.

نفرین مارپیچی اوزوماکی مردم شهر را تغییر می‌دهد، بدن آنها را متحول می‌کند و آنها را مجبور می‌کند به هیچ چیز جز گرداب مارپیچی که دنیای آنها را می‌بلعد فکر نکنند. داستان به خودی خود ناراحت کننده است، اما آثار هنری باورنکردنی ایتو واقعاً دلهره آور است.

One-Punch Man

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
One-Punch Man

طرفداران One-Punch Man ممکن است از دیدن این سری که در بین تمام زیبا ترین مانگاهای تاریخ رتبه بندی شده است، شگفت زده شوند، به خصوص با توجه به ریشه‌های وب کمیک آن. وقتی یوسوکه موراتا، هنرمندی که مسئول ساخت اثر باورنکردنی Eyeshield-21 بود، کنترل تصویرسازی را از نام مستعار ONE گرفت، این سریال فوق‌العاده در چهره مانگا و انیمه در محبوبیت منفجر شد.

هنر در One-Punch Man در طول زمان تکامل یافته است. با قهرمانی بیش از حد قدرتمند برای جهانش، هنوز حس شوخ طبعی پوچ دارد که آن را محبوب کرده است. با این حال، هنر دیجیتال زیبای موراتا مانگا را به ارتفاعات جدیدی ارتقا داده است. داستان سرایی ONE و آثار هنری موراتا با هم ترکیب شده‌اند تا یکی از مانگاهای ابرقهرمانی قطعی ژاپنی را خلق کنند.

Tokyo Ghoul

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Tokyo Ghoul

نسخه انیمه Tokyo Ghoul یک لذت بصری است، اما مجموعه مانگا اصلی و ۱۴ جلدی Sui Ishida غیرقابل مقایسه است. این سریال که به خاطر شخصیت پردازی شدیدش و داشتن برخی از بهترین هنرهای مانگا شناخته می‌شود، یک سریال اکشن ترسناک است و هر پانل با وحشت خونین و پویا منفجر می‌شود.

پس‌زمینه‌های ایشیدا در توکیو غول بسیار دقیق و واقع‌گرایانه است، و شخصیت‌ها با ظرافت و در عین حال تقریباً ترسیم شده‌اند تا ماهیت دوگانه انسان‌ها و غول‌ها را در داستان نشان دهند. استفاده سخاوتمندانه از سایه‌ها، اشکال ناهموار، و عبارات شیطانی واقعاً وحشت داستان را زنده می‌کند و این مجموعه مانگایی را برای طرفداران آثار هنری ترسناک و زیبا ضروری می‌کند.

Planetes

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Planetes

قبل از ترسیم حماسه وینلند، نویسنده ماکوتو یوکیمورا، طرفداران مانگای علمی تخیلی را با Planetes آشنا کرد. مانند جانشین وایکینگ‌ها، Planetes برخی از بهترین هنرهای مانگا را که یک طرفدار seinen می‌تواند درخواست کند، ارائه می‌کند، که برای طرفداران فیلم‌هایی مانند Interstellar، Gravity و The Martian جذاب است و در عین حال آثار هنری با شکوهی را در هر پانل ارائه می‌دهد.

Planetes بر فضانوردی که در حال کار است، هاچیروتا هوشینو تمرکز می‌کند، که رویای کاوش در عمیق‌ترین مناطق فضا را دارد، نه فقط پاکسازی زباله‌های فضایی اطراف زمین. با این حال، او همچنین می‌داند که اگر زباله‌های زیادی جمع شود، ترک زمین به فضا غیرممکن خواهد بود. در نتایج، تصاویری خیره کننده و فضایی است که داستانی پیش پا افتاده اما دلخراش را روایت می‌کند.

Kokou No Hito (Climber)

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Kokou No Hito (Climber)

Kokou No Hito که توسط Shinichi Sakamoto ساخته شده است، درباره مرد جوانی به نام Mori Buntarō است که علاقه وسواسی او به کوهنوردی انفرادی پس از انتقال به مدرسه جدید شروع می‌شود. بونتارو یک مرد جوان درون‌گرا است که آزادی خود را در کوهنوردی می‌یابد و در نهایت زندگی خود را وقف صعود به سمت شرق K2، دومین کوه بلند روی زمین می‌کند.

Climber برنده جوایز متعددی شد و آثار هنری زیبا و نفس گیر مانگای آن به سادگی خود گویای آن می‌باشد. خوانندگان ممکن است در تمام زندگی خود هرگز به کوهی نرسند، اما آثار هنری این مجموعه آنها را با وحشت و زیبایی خود متحول می‌کند.

Akira

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Akira

هیچ بحثی در مورد محبوب ترین مانگاها با آرت جذاب بدون استاد کاتسوهیرو اوتومو در آثار هنری مانگا، آکیرا، کامل نخواهد بود. اگرچه آکیرا آخرین آرک خود را در سال 1990 به پایان رساند، این مجموعه هنوز هم برخی از بهترین هنرهای تاریخ مانگا را دارد. در آکیرا، Otomo به طرز درخشانی صحنه‌های عظیم و بسیار زیبای کشتار و تخریب را به تصویر می‌کشد.

او همچنین کارهای پر زحمتی را نشان می‌دهد که حاضر است برای تحقق بخشیدن به دیدگاه هنری خود به زور به خود تحمیل کند. صحنه‌های Otomo، گاهی صفحات پر آب و برق، با توجه باورنکردنی به جزئیات، استانداردی را ایجاد می‌کند که تعداد کمی از هنرمندان قبل یا بعد از آن تا به حال به آن عمل کرده‌اند.

Inuyashiki

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند
Inuyashiki

در انتهای مقاله بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند ، در اینویاشیکی، پس از اینکه نوجوانی به نام هیرو شیشیگامی و مردی پنجاه و هشت ساله به نام ایچیرو اینویاشیکی با انفجاری فرازمینی برخورد می‌کنند، زندگی آنها برای همیشه تغییر می‌کند. پس از کشف اینکه بدن آنها با فناوری بیگانه تغییر یافته است، این دو به مسیرهای بسیار متفاوتی منشعب می‌شوند.

زمانی که یکی به یک قاتل تبدیل می‌شود، دیگری شروع به استفاده از توانایی‌های خود برای دیگران و جامعه خود می‌کند. Inuyashiki به راحتی برخی از بهترین هنرها را در مانگا دارد و سریال هم زیبا و هم ویرانگر و شادی آور است. طرفداران مانگا به سادگی نمی‌توانند هنر زیبا یا داستان این دو مرد را در مسیرهای همگرا از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *