بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن + [زمان پخش]

سریال عاشقانه رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی، به شبکه نمایش خانگی آمد. در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن

داستان سریال رهایم کن را سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی به سرپرستی مجید مولایی، به نگارش درآورده‌‌اند. مجید مولایی همچنین تهیه کنندگی این اثر را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال رهایم کن در شبکه فیلیمو

محسن تنابنده

در نقش حاتم

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن
بیوگرافی بازیگران رهایم کن

محسن تنابنده متولد 26 فروردین 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد که از 8 سالگی با تئاتر حرفه خود را شروع کرد و سال 1382 با فیلم دانه‌های ریز برف برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

محسن تنابنده از نوروز 1390 با سریال پایتخت در نقش نقی معمولی به شهرت رسید. سال 1394 در 40 سالگی با خانوم روشنک گلپا ازدواج کرد و صاحب یک پسر به نام نامی است.

هوتن شکیبا

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن
بیوگرافی بازیگران رهایم کن

هوتن شکیبا متولد 24 خرداد 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر بوده که اولین بار با فیلم کوتاه خیابان خیلی خلوتم برای اولین بار جلوی دوربین رفت. سال 1395 با سریال لیسانسه‌ها به شهرت رسید و صداپیشه بچه در مجموعه مهمونی بود که می‌گوید از شهرت بدش نمی‌آید و علاقه زیادی به طنز و کارتون دارد.

هدی زین العابدین

در نقش مارال

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن
زندگینامه بازیگران سریال رهایم کن

هدی زین العابدین متولد 23 خرداد 1368 در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد که فعالیت خود را از عرصه تبلیغات به صورت تیزر شروع کرد و از 16 سالگی با فیلم خانه روشن وارد دنیای بازیگری شد. او سال 1390 در 22 سالگی با سریال سقوط یک فرشته به شهرت رسید و عاشق ورزش کردن است.

مونا احمدی

در نقش افسانه نایب سرخی

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن
بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن

مونا احمدی (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۹، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کودک و فرشته، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و در همین بخش دیپلم افتخار را دریافت کرد.

احمدی زمانی که در هنرستان در رشته تئاتر مشغول تحصیل بود از طرف هنرستان برای ایفای نقش در فیلم کودک و فرشته به مهتاب نصیرپور که از دختران نوجوان برای این فیلم تست می‌گرفت معرفی می‌شود. پس از موفقیت در تست نقش فرشته را در این فیلم سینمایی ایفا کند.

بعد از آن در سریال وضعیت سفید حمید نعمت‌الله فرصت پیدا می‌کند تا در مدیوم تلویزیون دیده شود. در سال ۹۴ مونا احمدی در سریال شهرزاد به ایفای نقش پرداخته و به خوبی دیده می‌شود. وی همسر امیرحسین شجاعی عکاس هنری می‌باشد. مونا احمدی در سریال رهایم کن نقش خواهر محسن تنابنده و هوتن شکیبا را ایفا می‌کند.

مهدی حسینی نیا

در نقش بهرام

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن
زندگینامه بازیگران رهایم کن

مهدی حسینی نیا متولد 28 شهریور 1360 در تهران بازیگر ایران است. او بازیگری را از سال 1389 با فیلم اینجا بدون من شروع کرد و سال 1397 با فیلم متری شش و نیم شناخته شد و با فیلم شنای پروانه به شهرت رسید. درخشش او حضور در سریال یاغی بود و می‌گوید سعی دارد کم حاشیه و آرام باشد.

بابک کریمی

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن
زندگینامه بازیگران رهایم کن

بابک کریمی متولد 20 آبان 1339 در کشور جمهور چک، بازیگر و تدوین‌گر سینما است. فارغ التحصیل رشته هنر از انستیتو روسلینی رم در ایتالیا می‌باشد که سال‌ها بعنوان تدوینگر و مستندساز برای تلویزیون این کشور فعالیت داشت. سال 1350 در فیلم درشکه چی جلوی دوربین رفت و با فیلم جدایی نادر از سیمین به شهرت رسید و عاشق موتور سواری و موسیقی است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران مجموعه رهایم کن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *