معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon ؛ داستان، بازیگران و نمرات

حالا که در سال 2024 فصل 2 سریال خاندان اژدها از شبکه «HBO» به انتشار می‌رسد، بد نیست به معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon بپردازیم.

خاندان اژدها، اسپین آف سریال بازی تاج و تخت یا گیم آف ترونز است که خاندان تارگرین و نحوه سلطنت آن‌ها بر وستروس را نشان می‌دهد. ژانر سریال خاندان اژدها در سبک درام و فانتزی پیش می‌رود و توسط شبکه «HBO» تهیه شده است.

مدت زمان هر قسمت سریال House of the Dragon در فصل اول 60 دقیقه بود. انتظار می‌رود فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول میانگین هر قسمت آن 60 دقیقه باشد. فصل دوم House of the Dragon، یکی از مورد انتظار‌ترین عناوین سال آینده است و ما در ادامه این نوشتار، به معرفی فصل دوم سریال خاندان اژدها خواهیم پرداخت. همچنین شما می‌توانید تریلر فصل دوم House of the Dragon که به تازگی منتشر شد را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل دوم سریال House of the Dragon شامل برخی از بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین لحظات جنگ داخلی تارگرین‌ها از کتاب آتش و خون است. از آنجایی که هر دو جلد کتاب آتش و خون «جرج آر.آر مارتین» به اتمام رسیده، برخی از طرفداران این سریال نیز استدلال‌ها و فرضیه‌هایی را مطرح کردند که در ادامه نوشتار آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

داستان فصل دو سریال خاندان اژدها

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon
خلاصه داستان House of the Dragon

خلاصه داستان House of the Dragon درباره خاندان تارگرین، یکی از مهم‌ترین خاندان‌های وستروس در تاریخ این منطقه در دنیای «جرج آر.آر مارتین» است. این سریال به 200 سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت می‌پردازد و جنگ داخلی تارگرین‌ها را روایت می‌کند.

داستان فصل دو سریال خاندان اژدها ‌قرار است دقیقاً اتفاقات پس از فصل اول را روایت کند. انتظار می‌رود فصل دوم House of the Dragon با رقص اژدهایان به پایان برسد. رقص اژدهایان یک جنگ داخلی و حماسی از خاندان تارگرین است که پس از مرگ پادشاه «ویسریس» رخ می‌دهد.

بازیگران سریال خاندان اژدها

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon
هنرپیشه های فصل دو خاندان اژدها

از هنرپیشه های فصل دو خاندان اژدها می‌توان به «مت اسمیت»، «اما دارسی»، «اولیویا کوک»، «استیو توسن»، «ایو بست»، «هری کولت»، «بتانی آنتونیا»، «فیبی کمپبل»، «فیل دنیلز»، «اریک کارگیل»، «لورن مارباند»، «بارتیموس سلیتگارد»، «استفان دارکلین»، «تام گلین کارنلی»، «ایوان میچل»، «فیا سابان»، «فابین فرانکل»، «جفرسون هال» و «راجر ایوانز» اشاره کرد.

متیو اسمیت (Matt Smith)

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon
متیو رابرت اسمیت

«متیو رابرت اسمیت»، یک هنرپیشه بریتانیایی است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال Doctor Who (2010-2013) و «دیمون تارگرین» در سریال خاندان اژدها و شاهزاده «فیلیپ» در سریال The Crown «نتفلیکس» شناخته می‌شود.

اما دارسی (Emma D’Arcy)

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon
اما دارسی

«اِما دارسی»، یک هنرپیشه انگلیسی است که به خاطر نقش‌هایشان در سریال Wanderlust و سریال فانتزی House of the Dragon شناخته می‌شود. او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزدی جایزه گلدن گلوب را به دست آورد.

اولیویا کوک (Olivia Cooke)

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon
اولیویا کوک

«اولیویا کوک»، یک هنرپیشه انگلیسی است که در سریال بیتس متل شناخته شد. او یکی از مهم‌ترین بازیگران سریال خاندان اژدها به شمار می‌رود که در نقش «آلیسنت های‌تاور» بازی می‌کند.

نقد سریال House of Dragon

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon
فصل دوم سریال House of the Dragon

این سریال، در بخش نمرات دومین فصل House of the Dragon در وب‌سایت جمع‌آوری نقد «Rotten Tomatoes»، بر اساس 863 بررسی، با میانگین امتیاز 7.85، نمره 93% را دریافت کرد. در «متاکریتیک»، بر اساس 43 نقد منتقد، امتیاز 69 از 100 را دریافت کرد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» این سریال است.

فصل جدید این مجموعه به زودی در تاریخ 16 ژوئن 2024 برابر با 27 خرداد 1403 منتشر می‌شود که انتظار می‌رود بررسی فصل 2 خاندان اژدها نیز از دیدگاه منتقدین عموماً مثبت باشد.

منتقدین درباره سریال می‌گویند، در پوشش دوران صلح ضعیف که همه تمرکزها وحشیانه بود، کارگردان به خوبی توانست داستان را نشان بدهد. این سریال یک سریال خروشان است که امکان دارد فصل دوم آن، اتفاقات و جنگ‌های مختلف را با اژدهایان مختلف نشان دهد که در فصل ابتدایی کمتر آن را دیده بودیم.

جمع بندی

معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon
فصل دوم سریال House of the Dragon

امکان دارد بزرگ‌ترین اتفاق سریال، در فصل دوم رخ دهد. «جرج آر آر مارتین» تأیید کرده که فرزند چهارم «ویسریس» و «آلیسنت»، به طور کامل از سریال حذف نشده و آنها فقط تصمیم گرفتند او را در فصل 1 معرفی نکنند. «مارتین» در یک پست وبلاگی تایید کرد که «دیرون» زنده است و در اولدتاون زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *