محمد حسام حدادیان مورد حمله قرار گرفت

محمد حسام حدادیان ، بازیگر و کارگردان جوان سینمای ایران، در یکی از مجتمع‌های تجاری منطقه سبزه‌میدان تهران، هدف یک حمله از سوی یک مرد مسلح با چاقو قرار گرفت.

حمله خونین این مرد چاقو به دست به «حدادیان»، کارگردان سینما در بازار طلا در تهران، منجر به آسیب شدیدی شد. «محمد حسام حدادیان»، وکیل این کارگردان جوان سینمای ایران، در گفت‌وگو درباره این حادثه با اشاره به اینکه طلافروشی عنوان شغل دوم «حدادیان» را دارد، گفت این حادثه در تاریخ 26 اسفند ماه 1402، سر درگیری بین دو کسبه در یک پاساژ منطقه سبزه‌میدان تهران رخ داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مورد حمله قرار گرفتن محمد حسام حدادیان

«محمد حسام حدادیان» و چند کسبه دیگر پاساژ، برای جدا کردن آن‌ها وارد درگیری شدند و در نهایت این دعوا به پایان رسید و همه به خانه‌هایشان بازگشتند. روز بعد، وقتی «حدادیان» برای باز کردن در مغازه وارد پاساژ شد، فهمید که برق مغازه‌اش به دلیل یک اختلال قطع می‌شود. او درگیر اصلاح برق بود که یکی از دو کسبه‌ای که شب 26 اسفندماه با هم درگیر شده بودند، به پاساژ رفت و به طور بلند به حدادیان توهین کرد.

محمد حسام حدادیان

«حدادیان» در پاسخ، از او خواست که آرام باشد، اما طرف مقابل با استفاده از چاقو به سمت «محمد حسام حدادیان» حمله کرده و سه ضربه چاقو به او وارد کرد. «حدادیان» به بیمارستان منتقل و همچنین به شدت زخمی شد.

محمد حسام حدادیان

درباره مراحل قضایی و پلیسی این پرونده، «حدادیان» اظهار کرد:

ما شکایت کرده‌ایم و پرونده در دادسرای ناحیه 12 تهران در حال بررسی است.

لازم به ذکر است که «محمد حسام حدادیان» با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه بیشتر شناخته شده و در حال حاضر، فیلم حبس مجرد به کارگردانی خود او، آماده اکران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مورد حمله قرار گرفتن محمد حسام حدادیان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *