رسمی: تاریخ انتشار تریلر GTA 6 اعلام شد

پس از اینکه اخبار و حواشی زیادی مبنی بر خبر انتشار تریلر بازی GTA 6 منتشر شد، بلاخره استودیوی «راک‌استار» (Rockstar) اعلام تاریخ رسمی این تریلر را اعلام کرد.

چند دقیقه پیش، استودیوی «راک‌استار» خبر انتشار تریلر GTA 6 را در قالب یک توئیت منتشر کرد. این توئیت که تاریخ انتشار تریلر جی تی ای را اعلام می‌کند، در کمتر از 50 دقیقه، بیش از 452 هزار مرتبه لایک شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار تریلر بازی GTA 6 اعلام شد

طبق اعلام رسمی استودیوی «راک‌استار» (Rockstar)، تریلر GTA VI روز سه‌شنبه 5 دسامبر 2023 (14 آذر ماه 1402) رأس ساعت 17:30 دقیقه به وقت ایران، منتشر خواهد شد.

استودیوی «راک‌استار» در این توئیت اعلام نکرده که عنوان بازی GTA 6 خواهد بود یا خیر؛ اما آن‌ها با انتشار یک تصویر از بک‌گراند GTA، خبر انتشار یک تریلر را دادند که عنوان آن Grand Theft Auto خوانده می‌شود.

این استودیو، در این توئیت نوشت:

اولین تریلر بازی Grand Theft Auto در روز سه شنبه، 5 دسامبر، ساعت 9 صبح به وقت ET/2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ/6 صبح به وقت PST و 3 بعد از ظهر CEST منتشر خواهد شد.

سال گذشته، اخباری مبنی بر گیم‌پلی بازی GTA 6 منتشر شد که گزارش‌های قبلی درباره وجود یک قهرمان زن به نام لوسیا و بازگشت این سری به شهر Vice City برای قسمت ششم آن را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این توئیت راک‌استار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *