تریلر بازی Spine برای PS5 منتشر شد

شب گذشته، در طی رویداد شوکیس پلی‌استیشن، از تریلر بازی Spine رونمایی شد. این بازی، یک بازی اکشن تیمی است که سال آینده برای PS5 منتشر می‌شود.

بازی Spine برای اولین‌بار در سال 2021 به عنوان یک بازی اکشن معرفی شد. شب گذشته در طی رویداد شوکیس پلی‌استیشن، شرکت «Mighty Yell» با انتشار تریلر PS5 Spine ، گیم پلی جدیدی برای نسل 9 دستگاه‌های پلی استیشن معرفی کرد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود اوایل سال آینده منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Spine منتشر شد

با انتشار تریلر Spine مشخص شد که این بازی اکنون یک بازی اکشن تک نفره داستان محور است که برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. بازی جدید Spine، داستان یک شهر سایبرپانکی را در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌کند.

بازی Spine که توسط شرکت Mighty Yell توسعه داده شد، یک بازی ماجراجویی و انحصاری برای PS5 است. در این بازی، شما نقش قهرمانی به نام «هریت» (Harriet) را برعهده می‌گیرید که در یک جزیره مرموز و خطرناک به دنبال برادر گمشده‌اش می‌گردد.

در طول بازی Spine، شما باید با محیط تعامل کنید، معماهای مختلف را حل کرده و به مبارزه با دشمنان بپردازید. بازی در ابتدا از یک دوربین دورانی بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد به جزئیات مختلف محیط دسترسی پیدا کنید. همچنین، در طول ماجراجویی خود می‌توانید توانایی‌های ویژه‌ای کسب نمایید که به شما کمک می‌کند تا به مناطق جدید دسترسی پیدا کرده و چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار بازی Spine برای PS5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gematsu


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *