ساخت فصل چهارم Clarkson’s Farm تایید شد

یک روز پس از جدا شدن «جرمی کلارکسون» و سایر مجریان از برنامه «تور بزرگ» (The Grand Tour)، پلتفرم آمازون پرایم تأیید کرد که فصل چهارم Clarkson’s Farm تولید خواهد شد.

در ماه سپتامبر، گزارش‌ها نشان دادند که با وجود توهین‌های «کلارکسون» به «مگان مارکل»، برنامه تلویزیونی «مزرعه کلارکسون» (Clarkson’s Farm) ادامه خواهد داشت. این در حالی است که «آمازون» تمایلی به همکاری با «کلارکسون» ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 آمازون پرایم تولید فصل چهارم Clarkson’s Farm را تایید کرد

«فوزیه خان»، مدیر برنامه استودیوی «آمازون»، در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن اعلام کرد ساخت فصل چهارم مزرعه کلارکسون به زودی آغاز می‌شود. او افزود که فصل سوم این برنامه در حال حاضر در حال فیلمبرداری است و در سال 2024 پخش خواهد شد.

به تازگی «کلارکسون» به دنبال ساخت یک مستند جنجالی با عنوان «هری و مگان» (Harry and Meghan) بوده است. او در یک مقاله منتشر شده در روزنامه «سان» گفته بود که از «دوشس ساسکس» بیزار است و آرزو می‌کند مردم در خیابان به او بی‌احترامی کنند.

با وجود موجی از انتقادها، مجری برنامه «مزرعه کلارکسون» در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که پس از اظهار توهین‌آمیز به هری و مگان، ایمیلی به آن‌ها ارسال، و بابت حرف‌های خود عذرخواهی کرده است.

از سوی دیگر، «فوزیه خان» گفته بود که «آمازون» از اظهارات «کلارکسون» بهت‌زده و ناامید شده و تعجب کرده است. از سوی دیگر، این برنامه پربیننده‌ترین محتوای انحصاری «آمازون» در بریتانیا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تولید فصل چهارم Clarkson’s Farm چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *