بهترین آهنگ های شروین حاجی پور + دانلود

شروین حاجی پور، یکی از چهره‌های شناخته شده موسیقی پاپ ایران است که در دو سال اخیر، به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت. بهترین آهنگ های شروین حاجی پور به او کمک کردند تا طرفداران زیادی پیدا کند.

«شروین حاجی‌آقاپور»، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران محسوب می‌شود که با ترانه‌های مختلف و عامیانه، در دو سال اخیر مورد توجه رسانه‌های مختلف و جوانان ایرانی قرار گرفته است. او در تاریخ 10 فروردین 1376 به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران است.

او پس از خواندن ترانه‌ای به نام برای که یکی از بهترین آهنگ های شروین حاجی آقاپور ، به یکی از مشهورترین چهره‌های سال 1401 تبدیل شد. مجله تایم، در سال 2023 او را یکی از 100 شخص تأثیرگذار در جهان نامید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار موسیقی ایران و جهان، می‌توانید به بخش اخبار موسیقی مراجعه کنید.


«شروین حاجی‌آقاپور»، به خاطر ترانه برای…، در سال 2023، برنده جایزه گرمی بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی شد. در مراسم اهدای جوایز، «جیل بایدن»، بانوی اول ایالات متحده آمریکا، این ترانه را تحسین و او را به عنوان برنده این جایزه اعلام کرد.

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

در ادامه لیست بهترین آهنگ های شروین حاجی پور را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شد.

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور
بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

«شروین حاجی‌آقاپور» تاکنون سی و سه آهنگ، سه آهنگ موسیقی متن و چهار نماهنگ را تهیه کرده که هنوز منتشر نشده‌اند. در تاریخ 2 فروردین 1398، پس از گذراندن آزمون خوانندگی در برنامه عصر جدید، آهنگ شاید بهشت را که خودش نوشته و اجرا کرده بود، به انتشار رساند. این ترانه به عنوان اولین تک‌آهنگ او در تمامی پلتفرم‌های موسیقی منتشر شد و در بین جوانان ایرانی شهرت یافت.

آشغال

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

آهنگ جدید شروین حاجی آقاپور که آشغال نام دارد، در کمتر از 72 ساعت، توانست 30 میلیون بازدید در اینستاگرام کسب کند. متن این آهنگ، یک مضمون احساسی و وطن‌پرستانه دارد که جوانان ایرانی به خوبی می‌توانند آن را درک کنند. او در متن این آهنگ، احساسات و تجربیات خود را از دیدگاه یک فردی که با زندگی پر از چالش و دشواری همراه است، به تصویر می‌کشد.

در ابتدا، شاعر خودش را آشغال معرفی می‌کند. این واژه، نمادی برای حالتی از زندگی است که امکان دارد در نظر دیگران به عنوان پست و بی‌ارزش تلقی شود. در قسمت بعدی، او از تلاش‌های بی‌وقفه خود برای بهبود وضعیت و اثبات خودش می‌گوید و به عدم موفقیت و تردیدهایش اشاره می‌کند. این آهنگ جدید که روز جمعه 21 دی ماه منتشر شد، در کمتر دو روز توانست خودش را به یکی از بهترین های شروین حاجی آقاپور تبدیل کند.

دانلود آهنگ آشغال شروین حاجی پور با کیفیت 320

به دنیا نمی‌دمش

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

این آهنگ، شعری عامیانه دارد و احساسات و عشق یک فرد را به شکلی زیبا به تصویر می‌کشد. شاعر در اینجا به زندگی عاشقانه و احساساتی که در قلب او جاری است، اشاره می‌کند. شعر به دنیا نمی‌دمش، توصیفات جذابی از عشق را به تصویر می‌کشد و به یکی از بهترین آهنگ های شروین حاجی پور تبدیل می‌شود.

دانلود آهنگ به دنیا نمی‌دمش شروین حاجی پور با کیفیت 320

چشماتو ببند

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

چشماتو ببند، یکی از بهترین های شروین حاجی آقاپور که طرفداران زیادی دارد. این شعر به زبان عامیانه و با احساسات شدید، تجربیات یک فرد در مواجهه با روابط عاشقانه و تلافی را به تصویر می‌کشد. شروین در این آهنگ، از اشعار خود برای بیان احساسات انزجار، تلخی و در عین حال عشق و نوعی وابستگی به عزیز خود استفاده می‌کند. او با بیان جمله چشماتو ببند کنارتم هنوز، در ترجیع‌بند این آهنگ، به تأکید بر حفظ این احساسات و روابط ناپایدار اشاره دارد.

دانلود آهنگ چشماتو ببند شروین حاجی پور با کیفیت 320

زخم

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

آهنگ زخم «شروین حاجی پور» نیز تجربیات یک فرد عاشق و آسیب‌های زندگی او را به تصویر می‌کشد. شاعر با استفاده از تصاویر طبیعی و متراکم، احساسات خود را به درستی بیان می‌کند. آهنگ زخم، شاید نسبت به دیگر آهنگ‌های این هنرمند کمتر شنیده شده باشد؛ اما بدون شک یکی از بهترین آهنگ های شروین حاجی پور است که تأثیر زیادی در زندگی هنری او داشت.

دانلود آهنگ زخم شروین حاجی پور با کیفیت 320

انقضا

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

یکی از بهترین آهنگ های شروین حاجی آقاپور انقضا است که سال 2021 منتشر شد. این آهنگ، یک ناراحتی عاطفی ناشی از انتهای یک رابطه ناپایدار و زخم‌آور را به تصویر می‌کشد. «شروین»، در طول این آهنگ با استفاده از عبارات قوی و تصاویر نمادین، احساسات خود را به تصویر می‌کشد. او با اظهار ناامیدی از عشق غیرمتقابل، خود را از همه حس‌های خوب و امیدهایی که داشته محروم می‌کند.

دانلود آهنگ انقضا شروین حاجی پور با کیفیت 320

برو که بی حقیقتی

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

آهنگ برو که بی حقیقتی شروین حاجی پور ،یکی دیگر از موسیقی‌های منتشر شده جدید او در سال 2023 است که به دلیل ریتم شیش و هشت و هیجانی خود، مورد استقبال بسیاری از مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت. او با الهام‌برداری از آهنگ «هایده»، این آهنگ شاد را خواند و توانست در فضای مجازی استقبال گسترده‌ای کسب کند. «شروین» در این آهنگ با استفاده از زبان غنی و تصاویر نمادین، احساسات خود را تصویر می‌کشد.

دانلود آهنگ برو که بی حقیقتی شروین حاجی پور با کیفیت 320

بعد ما بارون میباره

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

آهنگ شروین حاجی پور بعد ما ، یکی دیگر از بهترین آهنگ های شروین حاجی پور است که سال گذشته منتشر شد و مانند آهنگ برای…، توجه رسانه‌های زیادی را در فضای ممجازی به خودش جلب کرد. این آهنگ که ملودی زیبا و دلنشینی دارد، نمایانگر حس آزادی، شجاعت و انتقام در برابر سختی‌ها و ستایش زندگی است. «شروین» با استفاده از فن‌بیان قوی قوی، احساسات خود و جوانان ایرانی را به تصویر می‌کشد. تصویرسازی «شروین حاجی پور» در این آهنگ، نشان‌دهنده احساسات امید، روشنایی و زندگی جدید است.

دانلود آهنگ بعد ما بارون میباره شروین حاجی پور با کیفیت 320

اون روزو میبینم

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

این آهنگ که شاید باعث محبوبیت این خواننده در بین جوانان ایرانی شد، با اشاره به دوران جوانی و هویت موسیقی هیپ‌هاپ، به تجربیات گروهی از جوانان می‌پردازد که متاسفانه نمی‌توانند در ایران کنسرت برگزار کنند. «شروین» از طریق تصویرسازی کنسرت و اجرای زنده، برای تمام هنرمندان سبک هیپ‌هاپ، آرزوی اجرای زنده در استیج میلاد می‌کند. سبک موسیقی این آهنگ نیز به هیپ‌هاپ شبیه است تا شنونده بتواند حس ارتباط بیشتری با دغدغه این هنرمندان بگیرد.

دانلود آهنگ اون روزو میبینم شروین حاجی پور با کیفیت 320

حسود

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین آهنگ های شروین حاجی پور ، حسود است که در آن، احساسات و نگرش خود را نسبت به زندگی و تجربیات شخصی خود بیان می‌کند. او به هر شعری که شاعری دیگر غیر از خود گفته و هر آهنگی که خودش یک بار در باران به آن گوش داده، ارزش می‌دهد.

دانلود آهنگ حسود شروین حاجی پور با کیفیت 320

برای

بهترین آهنگ های شروین حاجی پور

در ماه مهر سال 1401، «شروین حاجی‌پور» برای… را خواند و باعث توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. این ترانه، براساس توئیت‌های کاربران فارسی‌زبان با نوشته شد و ویدئوی آن در صفحه شخصی حاجی‌پور در اینستاگرام منتشر شد. در عرض سه روز، با وجود محدودیت‌های فیلترینگ، تعداد بازدیدهای این ترانه، نزدیک به 40 میلیون رسید. شروین حاجی پور برای این آهنگ، جایزه گرمی را دریافت کرد. این اثر هنری، نقش مهمی در بیان احساسات مردم در مواجهه با وضعیت سیاسی و اجتماعی ایران ایفا کرد.

دانلود آهنگ برای شروین حاجی پور با کیفیت 320

سوالات متداول

آهنگ های شروین حاجی پور در عصر جدید چه نام داشتند؟

آهنگ «شاید بهشت»، تنها آهنگ شروین حاجی پور در عصر جدید بود.

شروین حاجی پور برای خواندن کدام ترانه برنده جایزه گرمی شد؟

او شروین حاجی پور برای آهنگ «برای…»، جایزه گرمی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین آهنگ های شروین حاجی پور چه بود؟ شما کدام آهنگ او را شنیده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را درباره بهترین آهنگ های شروین حاجی آقاپور با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “بهترین آهنگ های شروین حاجی پور + دانلود

  1. آهنگ آشغال رو دقیقا چند دقیقه بعد از انتشار گوش دادم. چون کار شیروین بود گوش دادم. مثله کار (برای) و (بعد ما بارون میباره) خوب بود. ترانه ساده و فوق العاده گیرا داشت. تحسین برانگیزه و فکرش رو هم نمیکردم ظرف دو سه روز نزدیک 30 میلیون بازدید داشته باشه ! به اینکه چرا 30 میلیون بازدید داشته کاری ندارم اما کاملا واضحه چرا !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *