معرفی فیلم سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3) ؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران

با توجه به گفته‌های سازندگان، سری فیلم‌ها سونیک در حد انتقام جویان خواهند بود و هم اکنون به معرفی فیلم سونیک خارپشت 3 جدیدترین عضو این فرانچایز می‌پردازیم.

فیلم سونیک 3 یک اثر کمدی، اکشن و ماجراجویی است که بر اساس فرانچایز بازی ویدیویی با همین نام اثر «سگا» ساخته شده است. این فیلم دنباله فیلم سونیک خارپشت 2 (Sonic the Hedgehog 2) خواهد بود که در سال 2022 اکران شد.

در این فیلم، «بن شوارتز» در نقش شخصیت اصلی «سونیک» به همراه «جیمز مارسدن»، «تیکا سومپتر»، «ناتاشا راثول»، «آدام پالی»، «کالین اوشاگنسی»، «ادریس البا» و «جیم کری» به تکرار نقش‌های خود از فیلم‌های قبلی می‌پردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برنامه‌های ساخت فیلم سونیک خارپشت 3 در فوریه 2022، در جریان رویداد سرمایه‌گذار «پارامونت گلوبال» قبل از اکران فیلم دوم اعلام شد. فیلمبرداری این فیلم در 31 اوت 2023 (9 آبان 1402) در لندن، انگلستان آغاز شد. همچنین پیش‌بینی می‌شد که فیلمبرداری در لس آنجلس، کالیفرنیا نیز انجام شود.

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3
معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

کارگردانی این فیلم به عهده «جف فاولر» بوده و توسط «سگا سامی»، «اوریجینال فیلم»، «سیاره انیمیشن مارزا» و «بلور استودیو» تولید و توسط «پارامونت پیکچرز» در ایالات متحده اکران می‌شود. تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog 3 برای 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) برنامه ریزی شده است.

داستان فیلم سونیک خارپشت 3

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

همچنان خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده است، اما با توجه به گزارشات، «سونیک» در این قسمت به ماجراجویی جدیدی می‌رود و از قسمت‌های قبلی هیجان انگیزتر خواهد بود.

تریلر فیلم سونیک خارپشت 3

همچنان تریلر رسمی این فیلم منتشر نشده است. به محض انتشار در همین صفحه قرار می‌گیرد.

بازیگران فیلم Sonic the Hedgehog 3

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3
معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

در تاریخ 6 مارس 2020، «جیمز مارسدن» اعلام کرد که قراردادی برای چندین دنباله امضا کرده است. در آوریل 2022، «جیم کری»، بازیگری که نقش «دکتر اگمن» (Dr. Eggman) را در این فیلم‌ها ایفا می‌کند، اعلام کرد که قصد دارد از حرفه بازیگری بازنشسته شود. با بازنشستگی او، «نیل اچ. موریتز» و «توبی اشر»، تهیه‌کنندگان فیلم، تأیید کرده‌اند که نقش وی به عنوان ربات‌نیک (Robotnik) در هیچ یک از دنباله‌ها، در صورتی که او به برنامه‌های بازنشستگی خود پایبند باشد، بازسازی نخواهد شد.

از بازیگران فیلم Sonic the Hedgehog 3 ، می‌توان به «جیمز مارسدن»، «بن شوارتز»، «تیکا سامپتر»، «کالین اوشاگنسی»، «لی مجدوب»، «ادریس البا»، «جیم کری» و «کیانو ریوز» اشاره کرد.

بن شوارتز در نقش سونیک خار پشت

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

«بنجامین شوارتز» (Benjamin Schwartz)، بازیگر، کمدین، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. او در تاریخ 15 سپتامبر 1981 متولد شد. «شوارتز» نقش «ژان رالفیو ساپرشتاین» را در سریال کمدی پارک‌ها و تفریحات (Parks and Recreation) و «کلاید اوبرهولت» را در سریال خانه دروغ‌ها (House of Lies) ایفا کرد.

همچنین، وی صداپیشگی کاراکتر «رندی کانینگهام» در انیمیشن رندی کانینگهام: نینجا کلاس نهم (Randy Cunningham: 9th Grade Ninja)، «اردک دیویی» در سریال داک‌تالس (DuckTales) و «لئوناردو» در سریال لاک‌پشت‌های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) را نیز بر عهده داشته است.

کیانو ریوز در نقش شدو خار پشت

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

کیانو چارلز ریوز (Keanu Charles Reeves)، بازیگر کانادایی، در تاریخ 2 سپتامبر 1964 در بیروت لبنان متولد و در تورنتو، کانادا بزرگ شد. او بازیگری را در تئاتر و فیلم‌های تلویزیونی شروع کرد و فیلم بلند اول خود به نام یانگبلاد (1986) را انجام داد. نقش برجسته‌ی او در فیلم کمدی و علمی تخیلی بیل و تد عالی (1989) بود که در دنباله‌های آن نیز این نقش را تکرار کرد.

کیانو ریوز برای بازی در درام مستقل آیداهوی اختصاصی خودم (1991) به عنوان یک مرد کلاهبردار، تحسین‌برانگیز واقع شد و با نقش‌های اصلی در فیلم‌های نقطه شکست (1991) و سرعت (1994)، به عنوان یک قهرمان اکشن، شهرت یافت.

کالین اوشاگنسی در نقش مایلز

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

«کالین آن اوشاگنسی» (Colleen Ann O’Shaughnessey) یک صداپیشه آمریکایی است. او در تاریخ 15 سپتامبر 1971 به دنیا آمد. یکی از نقش‌های مشهور او، صداپیشگی شخصیت تیلز روباه (Tails the Fox) در سری بازی‌های سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) و فیلم آن است.

ادریس البا در نقش ناکلز اکیدنا

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3
معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

«ادریسا آکونا اِلبا» (Idrissa Akuna Elba)، بازیگر و موسیقی‌دان انگلیسی است. او در تاریخ 6 سپتامبر 1972 به دنیا آمد. «اِلبا» برنده جوایز متعددی از جمله یک جایزه گلدن گلوب و دو جایزه انجمن بازیگران فیلم شده است. در سال 2016، مجله تایمز او را یکی از 100 نفر از تأثیرگذارترین افراد جهان معرفی کرد. تا سال 2019، فیلم‌های او بیش از 9,8 میلیارد دلار در فروش جهانی کسب کرده‌اند.

نقدها و نمرات فیلم Sonic the Hedgehog 3

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

با توجه به اینکه همچنان این اثر اکران نشده است، نقد فیلم سونیک خارپشت 3 توسط وب‌سایت‌های مختلف منتشر نشده و تا زمان اکران باید منتظر انتشار آن‌ها باشیم.

جمع بندی

معرفی فیلم سونیک خارپشت 3
معرفی فیلم سونیک خارپشت 3

فیلم Sonic the Hedgehog 2 که جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های ساخته شده بر اساس یک بازی ویدئویی در تاریخ ایالات متحده بود، توانست پیش از اکران فیلم برادران سوپر ماریو رتبه اول را کسب کند. پیش از انتشار Sonic the Hedgehog 3، سریال Knuckles از «پارامونت پلاس» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *