تریلر فیلم You Can’t Run Forever منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم You Can’t Run Forever (تو نمی‌توانی تا ابد فرار کنی) به کارگردانی همسر «جی کی سیمونز»، «میشل شوماخر»، به انتشار رسید.

«جی کی سیمونز»، در فیلم تو نمی‌توانی تا ابد فرار کنی به کارگردانی همسرش «میشل شوماخر» که با «کارولین کارپنتر» فیلمنامه را نوشته است، حضور دارد. «شوماخر» و «سیمونز» پیش از این در فیلم سینمایی من اینجا نیستم با یکدیگر همکاری داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم You Can’t Run Forever

داستان تا ابد نمی‌توانی فرار کنی فردی به اسم «میراندا» را دنبال می‌کند، زن جوانی که به دلیل یک تراژدی در گذشته از اضطراب حاد رنج می‌برد. «میراندا» زمانی که یک قاتل زنجیره‌ای (سیمونز) او را به عنوان هدف جدید خود انتخاب می‌کند، با وحشت جدیدی روبرو می‌شود. او حین یک شکار دلخراش در جنگل، قدرتی پیدا می‌کند که هرگز نمی‌دانست دارد و سعی دارد از دست قاتل فرار کند.

«فرناندا اورجولا»، «آلن لیچ»، «ایزابل آنایا»، «گراهام پاتریک مارتین» و «اولیویا سیمونز»، دختر «جی کی سیمونز» و «میشل شوماخر» در این فیلم هیجان انگیز همبازی هستند و «رندل شوماخر»، برادر «میشل شوماخر» تهیه کننده این فیلم است.

«سیمونز» قبلاً به «IndieWire» گفته بود که همکاری او با همسرش یک قدم ضروری، منطقی و لذت بخش در حرفه او بود. سیمونز گفت:

من مدت زیادی است که در موقعیتی هستم که بتوانم انتخاب کنم. خوشبختانه مصادف با زمانی است که فرزندان ما به دنیا آمدند و زندگی خانوادگی مهم‌ترین چیز بود. همه خانواده ما درگیر هستند. برادرش تهیه کننده است، دخترمان در فیلم حضور دارد، پسرمان در حال حاضر مشغول ساخت فیلم است. اکنون این ترکیب ایده آلی از زمان کاری است که با زمان خانواده ترکیب شده است و بهتر از این نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم You Can’t Run Forever چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *