دلیل مرگ ناگهانی ناصر عبدالهی و ناگفته هایی از زبان همسرش

«فاطمه فهیمی»، در اولین مصاحبه‌اش روایت جدیدی از مرگ پرابهام همسرش و دلیل مرگ ناگهانی ناصر عبدالهی را بیان می‌کند که تاکنون نشنیده بودیم.

او خود را در تمام این سال‌ها به قتل همسرش متهم می‌کرده است، اما به دلیل قوانین، امکان پیگیری قضایی این موضوع را نداشته است. پرونده ناصر عبدالهلی بدون تحقیق درباره مرگش به پایان رسید و هیچ عاملی شناسایی و مجازات نشد. پس از ۱۸ سال، «فاطمه فهیمی»، همسر ناصر عبدالهلی ، خبرهای بسیاری را افشا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: علی قائم مقامی به عنوان دبیر جشن مدیران تولید سینما معرفی شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دلیل مرگ ناگهانی ناصر عبدالهی

«فاطمه فهیمی» می‌گوید:

همسر اولم «ناصر»، پس از جدایی، تمام زندگی، خانه و اسناد خانه ما که برای «ناصر» و بچه‌ها بود را شبانه‌روز جمع کرد. به جز تعداد بسیار کمی از وسایلی که برای اتاق خواب بچه‌ها بود، حتی بعضی از اسباب بازی‌های بچه‌ها را هم برداشت. او شبانه‌روز رفت و ما مدت‌ها از او خبری نداشتیم. شش سال بچه‌ها را در کنار خود نگهداری کردم و تا زمانی که با «ناصر» بودم، زندگی می‌کردند. هیچ خبری از آن زن نبود.

زمانی که ما به بندر آمدیم، مدتی در خانه پدرم زندگی کردیم تا بتوانیم خانه‌ای برای خود پیدا کنیم. این اتفاق به طور ناگهانی رخ داد. «ناصر» گفت که ده سال است که در تهران حضور دارد و می‌خواهد به بندر برگردد. وقتی به بندر آمدیم، پدرم یک نمازخانه موجود در پایگاه فرهنگی به ما داد تا وسایلمان را در آنجا نگهداری کنیم. سپس تا زمانی که خانه پیدا کردیم، در منزل پدرم زندگی کردیم.

او می‌گوید:

روزی که این اتفاق افتاد، من در منزل پدرم بودم و خانه‌ام خالی بود. من به درخواست «ناصر»، به خانه پدرم رفتم و او گفت که در حال تنظیم یک قطعه موسیقی است و می‌خواهد بعداً خودش بیاید. همه بچه‌ها در خانه بودند (نوید، نازنین و نامی).

به گفته همسر ناصر عبداللهی :

صبح روزی که من به خانه پدرم رفتم، خانواده «ناصر» به خانه پدرم آمدند. فکر می‌کنم برادر «ناصر» بود که به دنبال پدرم آمده بود و پدر من همراهشان رفت. هرچند که من تلاش کردم با پدرم تماس بگیرم تا بپرسم چرا خانواده «ناصر» به دنبالشان آمدند، اما پاسخی دریافت نکردم. بعداً فهمیدم که او در بیمارستان بستری شده است؛ اطلاعی که پدرم به من داد. هیچکس به من توضیحی نداد؛ حتی مادر ناصر به من گفت که وضعیت ناصر خوب است و خواسته مادر خانه نیایم، اگرچه ناصر در بیمارستان بستری بود.

دلیل مرگ ناگهانی ناصر عبدالهی

او افزود:

وقتی به بیمارستان رفتم، وضعیت «ناصر» اصلاً خوب نبود. او تا انتهای بدنش مشکل داشت. واقعاً نفهمیدم که چه اتفاقی برایش افتاده است. همچنین خانواده من هم نفهمیدند که چه اتفاقی افتاد؛ اما شایعات زیادی در این رابطه وجود داشت. بعضی می‌گفتند ما در این اتفاق دست داشته‌ایم و «ناصر» را ضربه زده‌ایم.

«فاطمه فهیمی» می‌گوید:

من در بیمارستان یک جسم بی‌جان بدون جمجمه، شانه، زانو و مچ پا دیدم. صورت ناصر زخمی بود و کلیه‌هایش کار نمی‌کرد. من این بدنی که کاملاً بی‌جان بود را در بیمارستان دیدم. تا به امروز هم نفهمیده‌ام که چه بلا و بدبختی برای این فرد رخ داده است.

او در رابطه با دلیل مرگ ناگهانی ناصر عبدالهی افزود:

«ناصر» اعتقاد مذهبی سنی و طرفدار اهل بیت بود. حتی زمانی که قصد داشت آهنگی از احمد سانی را بخواند و با پدرم مشورت کرد، پدرم او را حمایت کرد و اکنون ما به اتهام کشتن «ناصر» محکوم شده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دلیل مرگ ناگهانی ناصر عبدالهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *