معرفی سریال همدرد (The Sympathizer) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

در معرفی سریال The Sympathizer مشاهده خواهیم کرد که این اثر که تازه دو قسمت ابتدایی آن منتشر شده است، می‌تواند به یکی از برترین مینی‌سریال‌های امسال تبدیل شود.

The Sympathizer یک مینی سریال کمدی سیاه و درام تاریخی محسوب می‌شود که بر اساس رمانی به همین نام اثر «ویت تان نگوین» برنده جایزه پولیتزر 2015 ساخته شده است. سریال توسط «پارک چان ووک» و «دان مک‌کلار» که پارک کارگردانی آن را نیز بر عهده داشت، ساخته شد. این اثر در تاریخ 14 آوریل 2024 (26 فروردین 1403) از شبکه HBO به انتشار رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


در تاریخ آوریل 2021، «ویت تان نگوین» اعلام کرد که رمان The Sympathizer توسط A24 برای اقتباس در یک سریال تلویزیونی با کارگردانی «پارک چان ووک» انتخاب شده و Rhombus Media نیز در تولید این سریال نقش دارد. در ماه ژوئیه، شبکه HBO سریال را از A24 خریداری کرد و «رابرت داونی جونیور» در نقش تهیه‌کننده و همبازی به پروژه پیوست.

معرفی سریال The Sympathizer (همدرد)

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی سریال The Sympathizer
معرفی سریال The Sympathizer

این سریال برای نخستین‌بار در شبکه HBO پخش شد و در تاریخ 14 آوریل 2024 (26 فروردین 1403) برای پخش در Max در دسترس قرار گرفت و همچنین نمرات بالایی را کسب کرد.

داستان سریال The Sympathizer

معرفی سریال The Sympathizer

داستان سریال The Sympathizer ، درباره یک مرد دورگه فرانسوی-ویتنامی است که در طول جنگ ویتنام به عنوان جاسوس برای نیروهای کمونیست خدمت می‌کند. او ماموریت دارد به صورت مخفیانه به یک جامعه پناهجویان ساکن در آمریکا نفوذ کرده و اطلاعات و گزارش‌هایی درباره فعالیت‌های نظامی در آمریکا را به‌دست بیاورد.

تریلر The Sympathizer

بازیگران سریالThe Sympathizer

معرفی سریال The Sympathizer
معرفی سریال The Sympathizer

از بازیگران سریالThe Sympathizer می‌توان به «هوآ ژوانده»، «رابرت داونی جونیور»، «ند گادوین»، «تائون لی»، «فرد نگوین خان»، «دوی نگوین»، «کی دوین»، «ویوی نگوین»، «کیلی تران»، «اسکات لی» و «ساندرا اوه» حضور دارند.

هوآ ژوانده در نقش کاپیتان

معرفی سریال The Sympathizer

هوآ ژوان نگوین، که با نام حرفه ای هوآ ژوانده شناخته می‌شود، یک بازیگر استرالیایی و ویتنامی تبار است. او بیشتر برای بازی در نقش لین در بازسازی لایو اکشن کابوی بی باپ در سال 2021 شناخته می‌شود. همنین او در سریال Hungry Ghosts و سریال کمدی Ronny Chieng: International Student نقش‌آفرینی کرد. در سال 2022، ژوانده به عنوان بازیگر سریال تلویزیونی 2024 The Sympathizer معرفی شد.

رابرت داونی جونیور در نقش‌های کلود و پروفسور هامر

معرفی سریال The Sympathizer
معرفی سریال The Sympathizer

رابرت جان داونی جونیور یک بازیگر آمریکایی است که فیلم‌های او به عنوان یک بازیگر برجسته، بیش از 14 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته و او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران تمام دوران تبدیل کرده است. در سال 2008، داونی جونیور توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی شد. او از سال 2013 تا 2015 در فهرست فوربس به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود قرار گرفت.

ساندرا اوه در نقش سوفیا موری

معرفی سریال The Sympathizer

ساندرا اوه یک هنرپیشه کانادایی و آمریکایی است. او به‌خاطر نقش‌های اصلی‌اش در نقش ریتا وو در سریال کمدی Arliss (1996-2002)، دکتر کریستینا یانگ در سریال درام پزشکی Grey’s Anatomy (2005-2014) و ایو پولاستری در سریال مهیج جاسوسی BBC آمریکا شناخته شده است. او دو جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه انجمن بازیگران سینما را در کارنامه خود دارد. در سال 2019، مجله تایم اوه را یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد.

کیلی تراون در نقش جاسوس کمونیست

معرفی سریال The Sympathizer
معرفی سریال The Sympathizer

کایلی ترن بازیگر سینما و تلویزیون، سابقه فعالیت در آثاری همچون آمبولانس، هیولاهای انسان و شوتر را در کارنامه هنری خود دارد.

نقدها و نمرات سریال The Sympathizer

معرفی سریال The Sympathizer

نمرات سریال The Sympathizer در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، نمره 87 درصد از 46 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 8.3/10 را دریافت کرد. توافق این وب‌سایت چنین است:

The Sympathizer کار رضایت‌بخشی را در تطبیق مطالب منبع جاه‌طلبانه‌اش انجام می‌دهد و مضامین اصلی خود را حتی زمانی که گهگاه با ساختارش درگیر است، منتقل می‌کند.»

تایم / جودی برمن: 100

سریال همدرد، پر جنب و جوش، وفادار و در عین حال جسورانه ساخته شده که برای اولین‌بار در 14 آوریل اکران شد. این سریال هم از نظر جاه‌طلبی و هم در اجرا با رمان درخشان نگوین تهیه‌کننده اجرایی مطابقت دارد.

کولایدر / نیت ریچارد: 80

The Sympathizer کیفیت خاصی دارد که آن را از سایر سریال‌های فعلی متمایز می‌کند. سریال در کنار تمایل آن به چالش بینندگان با شخصیت‌ها و داستان‌های پیچیده پیش می‌رود.

ورایتی / آلیسون هرمن: 80

همدرد در انتخاب‌های خود به اندازه‌ای خودنمایی می‌کند که هر داستانی نتیجه صلاحدید کسی است.

جمع بندی

معرفی سریال The Sympathizer

با پخش این سریال اقتباسی، می‌توان گفت که یکی از درام‌های کمدی امسال را شاهد خواهیم بود. این سریال با بازیگری ساندرا اوه، رابرت داونی جونیور و هوا ژوانده، توانسته تاکنون نمرات بالایی از سمت منتقدان دریافت کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *