معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها ؛ داستان، بازیگران و نمرات

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها بپردازیم و اگر به آثاری با ژانر عاشقانه و درام علاقه‌مند هستید، تا انتها همراه ما باشید.

سریال Cruel Palace: War of Flowers یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای است که در سال 2013 به روی آنتن رفت. این مجموعه نام‌های مختلفی دارد و به عنوان قصر بی رحم هم شناخته می‌شود. در این مطلب سعی داریم به مشخصات کلی و معرفی سریال Blooded Palace: The War of Flowers بپردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


در این سریال بازیگرانی همچون «کیم هیون جو»، «لی دوک-هوا»، «سونگ سون می»، «جونگ سونگ مو»، «جونگ سونگ وون»، «کیم جو یونگ» و «گو وون-هی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها
معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

تاریخ انتشار سریال Blooded Palace: The War of Flowers از 23 مارس (3 فروردین 1392) تا 8 سپتامبر 2013 (17 شهریور 1392)، در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 20:45 به وقت کره جنوبی بر روی شبکه «جی‌تی‌بی‌سی» بود. همچنین، سریال کره ای قصر بی رحم به صورت آنلاین در پلتفرم «یوتیوب» نیز به انتشار رسید.

داستان سریال قصر خون: جنگ گل ها

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

سریال کره ای قصر بی رحم یک داستان در دربار سلطنتی را به تصویر می‌کشد. کنیز سلطنتی، «گوی این جو» می‌خواهد پسرش را پادشاه کند. او برای رسیدن به هدفش دست «کیم جاجئوم» را می‌گیرد و از شاه اینجو استفاده خواهد کرد. او همچنین سعی دارد تا از شر ولیعهد «سوهیون» خلاص شود تا به قدرت برسد.

تریلر سریال قصر خون: جنگ گل ها

بازیگران سریال Blooded Palace: The War of Flowers

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها
معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

سریال Cruel Palace: War of Flowers از جمله آثار کشور کره است که بازیگران بسیار خوبی داشت و توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند. در ادامه به معرفی بازیگران سریال Blooded Palace: The War of Flowers می‌پردازیم.

کیم هیون جو در نقش یام جون

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

«کیم هیون جو» (Kim Hyun Joo)، یکی از بازیگران کشور کره جنوبی است که در تاریخ 24 آوریل 1977 (4 اردیبهشت 1356) به دنیا آمد. «کیم هیون جو» از سال 1996 تاکنون در حوزه فعالیت هنری مشغول به کار بوده است. نقشی که او را به محبوبیت رسانده، «دانی یونگ» در سریال تلویزیونی تاجر پوسان (Tajja Pusan) بود.

لی دوک-هوا در نقش شاه اینجو

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها
معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

«لی دوک-هوا» (Lee Deok-hwa)، یکی از بازیگران کشور کره جنوبی است که در تاریخ 8 مه 1952 (18 اردیبهشت 1331) به دنیا آمد. او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متنوعی نقش داشته است.

از آثاری که در آنها حضور داشته می‌توان به زنده خواهم ماند (I’ll Live For You)، تاجر گک جو (The Great Merchant)، قصر خون: جنگ گل‌ها (Blooded Palace: The War of Flowers) و هاید، جکیل و من (Hyde, Jekyll, Me) اشاره کرد.

سونگ سون می در نقش همسر ولیعهد

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

«سونگ سون می» (Song Sun Mi)، یکی از هنرمندان و بازیگران کشور کره جنوبی است که در تاریخ 13 سپتامبر 1974 (22 شهریور 1353) به دنیا آمد. او در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی حضور داشته و در سریال‌های قصر خون: جنگ گل‌ها (Blooded Palace: The War of Flowers)، دوشیزه کره (Duchess Korea) و آلارم عشق (Alarm for Love) نقش‌های مهمی را ایفا کرده است.

گو وون-هی در نقش ملکه جانگ نیول

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها
سریال کره ای قصر بی رحم

«گو وون-هی» (Go Won-hee)، یکی از بازیگران کشور کره جنوبی است که در تاریخ 12 سپتامبر 1994 (21 شهریور 1373) به دنیا آمد. او کار حرفه‌ای خود را در عرصه سرگرمی به عنوان یک مدل تبلیغاتی در سال 2011 آغاز کرد و به عنوان جوان‌ترین مدل آسیانا ایرلاینز شناخته شد.

او سپس وارد حوزه بازیگری شد و از آن زمان به بازی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مانند قصر خون: جنگ گل‌ها (Blooded Palace: The War of Flowers، ۲۰۱۳)، گربه عزیز من (My Dear Cat، 2014)، خنده در وایکیکی (Laughter in Waikiki، 2018)، عطر (Perfume، 2019) و حقیقت تلخ (The Lies Within) نقش‌های مختلفی را ایفا کرده است.

نقدها و نمرات سریال Blooded Palace: The War of Flowers

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها

نقد سریال قصر خون: جنگ گل ها توسط کاربران با واکنش‌های مقبتی همراه بود و توانست انتظارات آن‌ها را برطرف سازد. این مجموعه در وب‌سایت Imdb نمره 7.6 از 10 را دریافت کرد و این نشان می‌دهد قصر خون یک سریال عاشقانه با چالش‌های مختلف و داستان قابل قبول است.

جمع بندی

معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها
معرفی سریال Blooded Palace: The War of Flowers

در این مطلب به معرفی سریال قصر خون: جنگ گل ها پرداختیم. اگر به مجموعه‌های کره‌ای با ژانر عاشقانه، تاریخی و درام علاقه‌مند هستید، این سریال می‌تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد. همچنین می‌‎توانید قصر خون: جنگ گل ها را به صورت خانوادگی تماشا کنید و در کنار هم از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *