10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند از نگاه سایت فیگار

ساخت دو فیلم دیگر از انتقام جویان توسط مارول تأیید شد. همراه ما باشید تا به 10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول در مسیر جدیدی حرکت می‌کند و ساخت فازهای 4، 5 و 6 حماسه چند جهانی را تأیید کرده است که انتقام‌جویان را در مقابل کانگ فاتح در دو رویداد حماسی، پشت سر هم و دو قسمتی از انتقام جویان قرار می‌دهد. دو فیلم بعدی انتقام جویان سلسله کانگ و جنگ‌های مخفی نام دارند.

اگرچه طرفداران باید برای انتقام‌جویان هیجان‌زده باشند تا در سال‌های آتی در سینماها اکران شود، اما بسیاری از آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی نگران این هستند که قهرمانان مورد علاقه‌شان با پیش‌روی رویدادها چه بلایی سرشان می‌آید. در واقع، ممکن است چندین قهرمان از تمام حماسه فعلی دنیای مارول جان سالم به در نبرند. در این نوشتار قصد داریم تا 10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند را به شما معرفی کنیم.

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

  • انتقام جویانی که احتمالا در فیلم های آینده MCU می میرند

شما می‌توانید فهرست 10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، پس از اینکه در مراسم کامیک کان دو فیلم بعدی انتقام جویان را معرفی کرد، طرفداران به شدت برای آینده دنیای سینمایی مارول هیجان زده شدند. طبق اخبار منتشر شده این دو فیلم بزرگ‌ترین پروژه‌های مارول هستند، اما چیزی که طرفداران را کنجکاو می‌کند این است که کدام یک از ابرقهرمانان در این سری فیلم‌ها خواهند مرد؟ تا انتهای این نوشار با فیگار همراه باشید تا به 10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند بپردازیم.

مرد عنکبوتی (Spider Man)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
انتقام جویانی که احتمالا در فیلم های آینده MCU می میرند

مرد عنکبوتی تام هالند در سال‌های اخیر درد و رنج زیادی را متحمل شده است که پایان او در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به حانه نیست این موضوع را نشان می‌دهد. با وجود تمام مصیبت‌هایش، این شخصیت به عنوان یک رهبر برای انتقام جویان تبدیل می‌شود.

کشتن پیتر پارکر حرکتی جسورانه از سوی دنیای سینمایی مارول خواهد بود، اما در عین حال این دنیای سینمایی را به روی داستان‌ها و شخصیت‌های جدیدی باز می‌کند، مانند مایلز مورالز، که پس از مرگ پیتر در نقش مرد عنکبوتی در کمیک‌ها، جای پیتر را به عهده می‌گیرد. با توجه به تئوری‌های فیلم انتقام جویان: جنگ‌های پنهان برای معرفی مورالز به این فرنچایز، بسیاری از طرفداران نگران هستند که حضور پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول به اتمام برسد.

دکتر استرنج (Doctor Strange)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
عضو هایی از انتقام جویان که احتمالا در فیلم های آینده مارول می میرند

دکتر استرنج یک شخصیت برجسته در فاز چهارم دنیای مارول است که احتمال دارد سوء استفاده‌های او از جادو مستقیماً به ورود کانگ به زمین 616 منجر شود. استرنج به عنوان اصلی‌ترین شخصیت مارول توصیف شده است.

اگرچه استرنج هنوز ممکن است داستان‌های زیادی برای گفتن در MCU داشته باشد، او همچنین یکی از ابرقهرمانان ارشد این دنیای سینمایی می‌باشد که مرگ او را غم انگیزتر می‌کند.

ماشین جنگی (War Machine)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
انتقام جویانی که احتمالا در آینده می میرند

جیمز رودز یکی از اعضای فراموش نشدنی دنیای سینمایی مارول می‌باشد که از ابتدا در فیلم‌های مرد آهنی معرفی شد. او یکی از افراد معتمد تونی استارک بود و در فیلم‌های انتقام جویان نقش موثری داشت.

با توجه به اینکه قرارداد بازیگر این شخصیت پس از حضور در سریال تهاجم مخفی و جنگ‌های زرهی به پایان می‌رسد، طرفداران باید انتظار مرگ غم انگیز او را داشته باشند. جیمز رودز روحیه فداکاری دارد و ممکن است تا در فیلم‌های آینده از خود گذشتگی دوست صمیمی‌اش تونی استارک را تکرار کند.

هاکای (Hawkeye)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
عضو هایی از انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

کلینت بارتون یکی از معدود اعضای باقی مانده از ترکیب اصلی انتقام جویان است. اگرچه او در چند سال گذشته بارها و بارها تلاش کرد که بازنشسته شود، اما به نظر می‌رسد همیشه به سمت نبرد کشیده می‌شود. با این وجود، وقایع سریال هاکای باعث شد که او جایگزین خود را آموزش دهد و پایان دوران او در MCU را رقم بزند.

اکنون که کیت بیشاپ به عنوان کماندار جدید MCU معرفی شده است، دوران حضور کلینت در این فرنچایز بدون شک به پایان می‌رسد. در حالی که این پایان می‌تواند او را در نهایت بازنشسته نماید و روزهایش را با خانواده‌اش سپری کند، یک نتیجه محتمل‌تر شامل مرگ غم انگیز کلینت می‌باشد که شاگرد او را تشویق می‌کند تا به عنوان هاکای جدید قدم بردارد.

کاپیتان مارول (Captain Marvel)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

کاپیتان مارول بری لارسون یکی از انتقام جویان جدید است که به این فرنچایز ملحق شد و اولین حضور خود را در سال 2019 انجام داد. در حالی که این شخصیت به عنوان رهبر جدید انتقام جویان شناخته می‌شود، او همچنین یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان در این مجموعه می‌باشد.

برای معرفی یک شخصیت شرور ارزشمند، فرنچایزها اغلب از آن شخصیت شرور می‌خواهند که در اوایل فیلم یک شخصیت قدرتمند را بکشد. اگر MCU واقعاً بخواهد کانگ را به عنوان یک تهدید بزرگ برای انتقام‌جویان معرفی کند، ممکن است راهی بهتر از این وجود نداشته باشد که او قدرتمندترین انتقام‌جو را شکست دهد.

هالک (Hulk)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

هالک تغییرات زیادی در شخصیت اخیر خود داشته است و اکنون حتی جایگزین خود را آموزش داده است. هالک به عنوان یکی از اولین قهرمانانی که به این دنیای سینمایی معرفی شد و اولین حضور خود را در سال 2008 انجام داد، ممکن است آخرین روزهای خود را در دنیای سینمایی مارول سپری کند.

اگرچه به نظر می‌رسد که MCU چند داستان دیگر برای هالک دارد، شایعات اخیر مبنی بر راه‌اندازی رویداد جنگ جهانی هالک می‌تواند نشان دهد که غول سبز تنها یک یا دو حضور اصلی در مارول خواهد داشت.

کاپیتان آمریکا (Captain America)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

سم ویلسون اکنون کاپیتان آمریکای تمام عیار جدید است که پس از بازنشستگی استیو راجرز، این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد. به عنوان یک رهبر جدید در میان انتقام‌جویان، مسئولیت‌های سم در تیم افزایش یافته است و او را به یکی از محتمل‌ترین انتقام‌جویان برای حضور در فیلم سلسله کانگ تبدیل می‌کند.

به نظر می‌رسد شخصیت کاپیتان آمریکا برای فداکاری نهایی و مرگ برای نجات جهان طراحی شده است. در حالی که بسیاری از طرفداران وقتی که استیو راجرز موفق شد در فیلم جنگ ابدیت جان سالم به در ببرد خوشحال شدند، اما سم ممکن است چندان خوش شانس نباشد، شاید در تلاش برای نجات جهان در طول فیلم‌های بعدی بمیرد.

راکت راکون (Rocket Raccoon)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

راکت راکون یکی از اعضای مورد علاقه طرفداران محافظان کهکشان است، اما زمان او با تیم نگهبانان احتمال دارد به پایان برسد. انتظار می‌رود وقایع قسمت سوم نگهبانان کهکشان به شدت حول محور شخصیت او بچرخد و شایعه شده است که با مرگ غم انگیز او به پایان برسد.

اگرچه هنوز اطلاعات کمی در مورد این فیلم وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که راکت نمی‌تواند از این فیلم جان سالم به در ببرد. برای بسیاری از طرفداران این شخصیت مرگ او بسیار غم انگیز خواهد بود.

مرد مورچه‌ای (Ant Man)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

مرد مورچه‌ای پاول راد اکنون یکی از باتجربه‌ترین انتقام جویان این مجموعه است که با تانوس مبارزه کرده و توانسته جان سالم به در ببرد. با این حال، او همچنین یکی از اولین انتقام جویان خواهد بود که با کانگ فاتح در قسمت سوم فیلم اختصاصی خود مبارزه می‌کند و شانس زنده ماندن او بسیار کم می‌شود.

با پایان یافتن سه گانه مرد مورچه‌ای، آینده او در MCU نامشخص می‌باشد، به خصوص که او با دشمنی به قدرتمندی کانگ روبرو شده است. دنیای سینمایی مارول احتمال دارد تصمیم بگیرد که این شخصیت مورد علاقه طرفداران را به عنوان راهی برای ایجاد تهدیدی که کانگ برای سایر انتقام جویان ایجاد می‌کند، بکشد.

ثور (Thor)

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند
10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

ثور اودینسون با بازی کریس همسورث یکی از معدود اعضای باقی مانده انتقام جویان اصلی است و مسلماً باتجربه‌ترین ابرقهرمان این مجموعه می‌باشد. به نظر می‌رسد که داستان این شخصیت در حال تمام شدن است و فیلم ثور: عشق و رعد علی‌رغم قولی که تیتراژ آن داده بود که شخصیت حداقل یک بار دیگر بازخواهد گشت.

پس از یک دهه داستان مربوط به ثور در MCU و هشت حضور در آن، تعجب آور نخواهد بود که اگر همسورث به زودی از این دنیای سینمایی خارج شود. اکنون که هرکول به‌عنوان جانشین او قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد که خدای رعد با پایانی وحشتناک در حماسه چندجهانی مواجه شود، به خصوص اگر او با کانگ فاتح قدرتمند مبارزه کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *