بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تاخیر خورد !

بازی Suicide Squad از مهم‌ترین بازی‌های امسال می‌باشد که بامداد امروز، خبر تاخیر خوردن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Rocksteady Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games منتشر خواهد شد. اما روز گذشته، این کمپانی خبر از تاخیر در بازی Suicide Squad داد.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد !

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League یک کتاب مصور خواهد داشت !

تاخیر خوردن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

در 23 مارس 2022، Rocksteady اعلام کرد که این عنوان از اولین پنجره راه اندازی آن در سال 2022 به اوایل سال 2023 به تعویق افتاده است. در The Game Awards 2022 ، تاریخ انتشار 26 می، همراه با اعلام اینکه بتمن خواهد بود، فاش شد. در بازی ظاهر می‌شود که کوین کانروی در آخرین اجرای خود به عنوان شخصیت به دلیل مرگش در نوامبر 2022 صداپیشگی کرد.

حالا بر اساس گزارش این خبرنگار رسانه بلومبرگ، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League طی نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ میلادی از راه می‌رسد.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را ببینید:

تاخیر خوردن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League
تاخیر بازی Kill the Justice League

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تاخیر خورد !

Suicide Squad: Kill the Justice League، یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در متروپلیس جریان دارد. بازی دارای چهار شخصیت قابل بازی است: کاپیتان بومرنگ، ددشات، هارلی کویین و کینگ شارک.

در حالی که می‌توان این بازی را به صورت انفرادی بازی کرد، همچنین دارای گیم‌پلی آن، دارای یک حالت چند نفره چهار نفره نیز دارد. هنگام بازی انفرادی، بازیکنان می‌توانند به دلخواه بین شخصیت‌ها جابجا شوند، در حالی که سایر شخصیت‌ها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *