تریلر رسمی بازی Immortals of Aveum منتشر شد !

بازی Immortals of Aveum یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های سال 2023 است که چندی پیش تریلر رسمی بازی Immortals of Aveum منتشر شد.

روز گذشته، تریلر یکی از مهم‌ترین بازی‌های اکشن فانتزی سال 2023، تحت عنوان تریلر رسمی Immortals of Aveum منتشر شد که نخستین تریلر Immortals of Aveum را نشان می‌دهد.

کمپانی EA در تریلر بازی Immortals of Aveum تاریخ عرضه عمومی این بازی را نیز مشخص کرد.

تریلر رسمی بازی Immortals of Aveum منتشر شد !

پس از مدت‌ها، بلاخره کمپانی EA با پخش یک تریلر از بازی Immortals of Aveum رونمایی کرد. این بازی در سبک اول شخص می‌باشد و در ژانر فانتزی و جادو محور است که توسط استودیوی Ascendant توسعه می‌یابد.

طبق اطلاعات فاش شده در صبح امروز، نسخه‌ی استاندارد بازی Immortals of Aveum، در استیم به قیمت ۷۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنانی که آن را پیش‌خرید کنند، بسته Purified Arclight را پاداش می‌گیرند.

بازی Immortals of Aveum قرار است در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۳ روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر Immortals of Aveum را ببینید:

تریلر رسمی Immortals of Aveum

Immortals of Aveum یک بازی جادویی تک نفره آینده است که در سرزمین اصلی Aveum پیش می‌رود. شما نقش فردی به اسم Jak را بر عهده خواهید گرفت، یک Battlemage که یاد می‌گیرد تا از جادویی که در دنیای خود جریان دارد، استفاده کند. به عنوان یک فرد پیش بینی نشده، جک بعداً در زندگی توانایی‌های خود را کشف می‌کند و قدرتمندترین پادشاهی‌های Aveum در حال جنگ هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *