بازی Resident Evil 4 Remake برای کامپیوتر کرک شد !

صبح امروز، خبری مبنی بر کرک بازی Resident Evil 4 Remake در فضای مجازی به انتشار رسید که طرفداران گیمر این بازی را خوشنود کرد.

پس از اینکه بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک شد و برخی از مردم جهان به در صورت پرداخت پول توانستند در کنسول‌های خود این بازی را انجام دهند، صبح امروز خبر کرک شدن ریمیک بازی رزیدنت ایول تحت عنوان کرک ریمیک بازی Resident Evil 4 برای کاربران PC نیز شد. کرک بازی ریمیک شیطان مقیم 4 از مهم‌ترین اخبار گیم در این چند روز بود.

کرک بازی Resident Evil 4 Remake

کرک بازی Resident Evil 4 Remake
کرک شدن ریمیک بازی رزیدنت ایول

امپرس ساعاتی پیش کرک بازی Resident Evil 4 Remake را منتشر کرد. کرک سالم رزیدنت اویل 4 ریمیک چندین فاز بتا را طی کرد تا ایرادهای آن به طور کامل رفع شوند. امپرس پس از رسیدن به نتیجه نهایی، فایل کرک را برای عموم منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های Resident Evil به ترتیب داستان

بخشی از گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake

کرک ریمیک بازی Resident Evil 4

کرک بازی Resident Evil 4 Remake
کرک بازی ریمیک شیطان مقیم 4

Resident Evil 4 یک بازی ترسناک بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط کمپانی کپ‌کام ساخته و منتشر شده است. داستان این بازی، پس از ویرانی شهر راکون رخ می‌دهد و لئون اس کندی مامور دولت ایالات متحده است و تحت آموزش‌های طاقت فرسا زیر نظر سرگرد جک کراوزر قرار گرفته است.

در سال 2004، لئون برای نجات دختر رئیس جمهور ایالات متحده، اشلی گراهام، که در دهکده‌ای روستایی در اروپا اسیر است، اعزام می‌شود. لئون متوجه می‌شود که روستاییان خصمانه هستند و توسط انگلی به نام لاس پلاگاس کنترل می‌شوند و خود را به فرقه لوس ایلومینادوس عهد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *