بخشی از گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake

پس از اینکه بازی رزیدنت ایول 4 منتشر شد، بسیاری از گیمرها گیم‌پلی آن را منتشر کردند که در ادامه بخشی از گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake خواهیم دید.

پس از اینکه کمپانی کپ‌کام گیم پلی ریمیک Resident Evil 4 را به انتشار گذاشت، بسیاری از گیمرهای مختلف، گیم پلی بازی رزیدنت ایول و بخشی از بازی Resident Evil Remake 4 را در کانال‌های یوتیوب خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

رکورد شکنی بازی ویدیویی resident evil 4 remake

بخشی از گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake

Resident Evil 4 یک بازی ترسناک بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط کمپانی کپ‌کام ساخته و منتشر شده است. داستان این بازی، پس از ویرانی شهر راکون رخ می‌دهد و لئون اس کندی مامور دولت ایالات متحده است و تحت آموزش‌های طاقت فرسا زیر نظر سرگرد جک کراوزر قرار گرفته است.

در سال 2004، لئون برای نجات دختر رئیس جمهور ایالات متحده، اشلی گراهام، که در دهکده‌ای روستایی در اروپا اسیر است، اعزام می‌شود. لئون متوجه می‌شود که روستاییان خصمانه هستند و توسط انگلی به نام لاس پلاگاس کنترل می‌شوند و خود را به فرقه لوس ایلومینادوس عهد کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید گیم پلی ریمیک Resident Evil 4 را ببینید:

گیم پلی بازی رزیدنت ایول

Resident Evil 4 اصلی در سال 2005 برای GameCube منتشر شد. طبق گزارش‌ها، توسعه نسخه بازسازی شده در حدود سال 2018 به رهبری استودیو M-Two آغاز شد.

Capcom در اوایل سال 2021 توسعه را به صورت داخلی به رهبری تیم Division 1، با بسیاری از کارکنانی که روی بازسازی 2019 Resident Evil 2 کار کرده بودند، برای Resident Evil 4 بازگشتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *