حضور نیکلاس کیج در بازی Dead by Daylight [+ویدیو]

به تازگی، تیزری از معرفی شخصیت‌های جدید بازی Dead by Daylight به انتشار رسیده که حضور نیکلاس کیج در بازی Dead by Daylight را نشان می‌دهد.

به تازگی، در فیلم تیزری جدیدی مبنی بر ویدیوی معرفی شخصیت Dead by Daylight ، حضور افتخاری نیکلاس کیج در Dead by Daylight رخ داد که سروصدای و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

معرفی نیکلاس کیج در ددبای دیلایت یکی از اتفاقات مهم در صنعت بازی بود که روز گذشته به جهانیان و گیمرها معرفی شد و فضای رسانه را تسخیر کرد.

حضور نیکلاس کیج در بازی Dead by Daylight

حضور نیکلاس کیج در بازی Dead by Daylight
معرفی نیکلاس کیج در ددبای دیلایت

بازیگر محبوب جهان، نیکلاس کیج به بازی ترسناک چند نفره Dead by Daylight می‌آید. گفته می‌شود که او، حضوری افتخاری را در فصل جدید این بازی تجربه خواهد کرد. اطلاعات بیشتر برنامه‌ریزی شده به عنوان بخشی از جشن‌های هفتمین سالگرد این عنوان، که قرار است در 5 ژوئیه 2023 آغاز شود، به انشتار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

از بازی های جدید گیم پس رونمایی شد 

پر فروش ترین بازی های ماه ژانویه !

این بازیگر که اخیراً در فیلم رنفیلد، نقش دراکولا را بازی کرد، حالا مجبور است تا در میان انبوهی از قاتلان وحشتناک، جان سالم به در ببرد.

حضور افتخاری نیکلاس کیج در Dead by Daylight

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی شخصیت Dead by Daylight را ببینید:

Dead by Daylight یک بازی آنلاین ترسناک چند نفره نامتقارن است که توسط استودیوی کانادایی Behavior Interactive ساخته شده است. این یک بازی یک در مقابل چهار است که در آن یک بازیکن نقش یک قاتل را بر عهده می‌گیرد و چهار نفر دیگر به عنوان بازماندگان بازی می‌کنند.

قاتل باید هر بازمانده را به قلاب‌های قربانی بچسباند تا نیروی بدخواه معروف به موجودیت را آرام کند، در حالی که بازماندگان باید از گرفتار شدن خودداری کنند و با همکاری با یکدیگر برای تعمیر پنج ژنراتور، دروازه‌های خروج را روشن سازند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *