ببینید: فیلم 880 میلیون یورو کوکائین در جعبه های موز

به تازگی، ویدئویی مبنی بر فیلم 880 میلیون یورو کوکائین در جعبه های موز در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را داشته است.

روز گذشته، پلیس اکوادور، خبری مبنی بر کوکائین در جعبه موز را در رسانه‌ها پخش کرد که اشاره مستقیمی به کشف محموله کوکائین در بسته بندی موز در فضای مجازی دارد.

کشف کوکائین در کنار موز توسط پلیس اکوادور انجام شد و روز گذشته بود که مأمورین اکوادوری، از کشف یک محموله یک تنی کوکائین در این کشور خبر دادند.

880 میلیون یورو کوکائین در جعبه های موز

880 میلیون یورو کوکائین در جعبه های موز
کوکائین در جعبه موز

پلیس اکوادور ۴/ ۲ تُن کوکائین را در یک محموله موز صادراتی به اروپا کشف کرده است. گفته می‌شود که این بار کوکائین‌ قرار بوده در جعبه‌های موز از شهر بندری گوایاکیل به بلژیک فرستاده شود.

پس از عرضه به سوپرمارکت‌های جمهوری چک، قاچاقچیان مواد مخدر یک محموله کوکائین پنهان شده در جعبه‌های موز را گم کردند. بر اساس تصاویر دریافتی از پلیس چک، یک افسر پلیس و یک سگ موادیاب در حال بررسی محموله‌ای از چندین جعبه موز هستند که ظاهرا از کلمبیا آمده است.

بیشتر بخوانید:

لحظه دستگیری حسین پنجک سلطان کوکائین ایران

همچنین در انگلستان نیز، پایگاه خبری “ایندیپندنت” در این‌باره نوشت:

این محموله یک تنی در ساوتهمپتون انگلیس کشف شده است.

به گفته وزارت کشور انگلیس مأموران پس از کشف کوکائین در جعبه‌های موز که به مقصد بلژیک در حرکت بود، آن را ضبط کردند.

کشف محموله کوکائین در بسته بندی موز

در ادامه می‌توانید ویدئوی کشف کوکائین در کنار موز را ببینید:

وزارت کشور اکوادور از کشف یک محموله مواد مخدر که در حدود دو هزار و ۵۰۰ بسته کوچک در درون جعبه‌های موز پنهان شده بوده خبر داد. پلیس این مواد را روز ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) در بازرسی کانتینری که راهی بلژیک بوده، در بندر گواباکیل کشف و یک مظنون را در این رابطه بازداشت کرده است.

اکوادور در آمریکای جنوبی قرار دارد و با دو کشتگاه بزرگ کوکا یعنی کلمبیا و پرو هم مرز است. کوکا گیاه بومی آمریکای جنوبی است که از آن کوکائین تولید می‌شود.

پلیس ادعا کرد که با همتایان خود از کشورهای دیگر که نامشان فاش نشده است، روی این پرونده کار می‌کنند. به گفته جاکوب فریدریچ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، کوکائین به احتمال زیاد از آمریکای جنوبی منشا گرفته است. ارزش این ماده مخدر در خیابان بیش از ۲ میلیارد کرون چک (۸۶ میلیون دلار) تخمین زده می‌شود.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *