واکنش علی عباسی به ممنوعیت اکران فیلم عنکبوت سیاه [+جزئیات]

پس از اینکه اکران فیلم عنکبوت سیاه در روسیه نیز متوقف شد، واکنش علی عباسی به ممنوعیت اکران فیلم عنکبوت سیاه جالب توجه رسانه ددلاین قرار گرفت.

به تازگی، خبری مبنی بر توقیف عنکبوت سیاه و واکنش علی عباسی به انتشار رسیده که صحبت های علی عباسی به ممنوعیت پخش عنکبوت سیاه با رسانه ددلاین را به همراه داشته است.

توقیف اکران عنکبوت سیاه در روسیه یکی از اتفاقات عجیبی بود که رخ داد و پس از آن، واکنش علی عباسی، کارگردان این اثر را به همراه داشت.

واکنش علی عباسی به ممنوعیت اکران فیلم عنکبوت سیاه

واکنش علی عباسی به ممنوعیت اکران فیلم عنکبوت سیاه
توقیف عنکبوت سیاه و واکنش علی عباسی

علی عباسی، کارگردان ایرانی، تنها چند روز پس از اکران در سینما، به ممنوعیت غیرقابل توضیح روسی فیلم مهیج قاتل سریالی‌اش عنکبوت مقدس پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:

عنکبوت مقدس توقیف شد

نقد فیلم عنکبوت مقدس

این کارگردان به ددلاین گفت:

دولت روسیه با ممنوع کردن فیلم عنکبوت مقدس، ارتش روسیه را برای کشتن شهروندان بی‌گناه در اوکراین مسلح می‌کند. من نمی‌دانم چه نوع قانونی Holy Spider را در روسیه ممنوع می‌کند، اما با قضاوت در مورد نحوه برخورد با مطبوعات مستقل و مخالفان در آنجا، مطمئناً ممنوعیت ما توسط خادمان پوتین مانند یک تعریف است.

صحبت های علی عباسی به ممنوعیت پخش عنکبوت سیاه

واکنش علی عباسی به ممنوعیت اکران فیلم عنکبوت سیاه
توقیف عنکبوت سیاه و واکنش علی عباسی

علی عباسی متولد ۱۳۶۰ در تهران، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی سوئدی است. او در سال ۱۳۷۸ به دانشگاه پلی تکنیک تهران رفت و پس از مهاجرت به اروپا موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته معماری از فرهنگستان پادشاهی علوم سوئد استکهلم ۲۰۰۷ گردید.

او پس از تغییر رشته به کارگردانی و فیلمسازی در آکادمی ملی فیلمسازی دانمارک مشغول به تحصیل شد و در سال ۲۰۱۱ با ساختن فیلم کوتاه ام مثل مارکوس (M for Markus) از این آکادمی فارغ‌التحصیل گردید. اگر چه وی ساکن کپنهاگ است، ولی تابعیت ایرانی خود را نگه داشته‌ است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *