فوری: شاهین وانت به زودی راهی بازار می‌شود! +مشخصات و قیمت احتمالی

در فضای مجازی عکسی منتشر شده است که کاربران آن را سایپا شاهین وانت معرفی کردند و احتمالا به زودی عرضه این خودرو در بازار آغاز شود.

به تازگی تصاویری در اختیار ما قرار گرفته است که نشان می دهد، سایپا یک دستگاه شاهین اتوماتیک را با آپشن های جدید تولید کرده و توانسته تا برای این نسخه پلاک ملی را دریافت کند. طنزی از قدیم برای خودروسازی سایپا ساخته شده بود که در آن می‌گفتند اگر کارخانه سایپا، بالگرد هم بزند، وانت آن را به بازار می‌دهد (پراید کوپتر). وانت ماشین شاهین هم گویا توسط سایپا به بازار آمده است. در ادامه مطلب با خبر وانت شاهین سایپا همراه ما بمانید.

سایپا شاهین وانت

  • وانت جدید شاهین سایپا

به گزارش منابع خبری:

در فضای مجازی تصویری از خودروی سایپا شاهین که به صورت وانت است منتشر شده است. در ادامه تصویری از این خودرو آورده شده است. مشخص نیست که این خودرو به مرحله تولید می‌رسد یا خیر؟

سایپا شاهین وانت

در حالی مدیرعامل سایپا از تولید شاهین وانت خبر داده که این سدان جزو محصولات پرچمدار سایپا محسوب می‌شود و تبدیل آن به یک پیکاپ بسیار دور از انتظار بوده است. افزون‌براین، سایپا طراحی وانت جدید 251 یا سپهر را تحت عنوان جایگزین پراید 151 در برنامه خود قرار داده است.

وانت خودرو شاهین

بر اساس تصاویر به دست آمده، سایپا یک نسخه شاهین اتوماتیک را با آپشن های جدید تولید کرده و برخی تغییرات را بر روی این سدان کلاس C اعمال نموده است. در جلو پنجره و دستگیره درهای این خودرو می بینیم که از طرح کرومی استفاده شده و نشان توربو هم روی گلگیر خودرو نصب گردیده است. همچنین طرح رینگ ها جدید بوده و از نوع تراش خورده آلومینیومی است. در کنار حضور دوربین دنده عقب بر روی شاهین، یک دوربین در جلو پنجره و دو دوربین زیر آینه های جانبی نصب شده و سبب گردیده است تا این نسخه شاهین CVT به آپشن دوربین ۳۶۰ درجه مجهز شود.

تاکنون مشخصات این خودرو فاش نشده، اما احتمالاً این محصول جدید سایپا با همان موتور فعلی 1.5 لیتری توربوشارژ شاهین در بازار عرضه شود که توانایی تأمین قدرتی معادل 110 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *