گیم پلی بازی ویدیویی Arena breakout [+ویدیو]

بازی Arena breakout یکی از جدیدترین بازی‌های کمپانی Tencent است که در ادامه می‌توانید گیم پلی بازی ویدیویی Arena breakout را مشاهده نمایید.

کمپانی تنسنت در کنفرانس و نمایشگاه سرگرمی دیجیتال در چین بازیکنان را شوکه کرد. این کمپانی که یکی از تاثیرگذارترین نام‌ها بین سازندگان بازی‌های گوشی است، اعلام کرد که یک بازی جدید با نام Arena Breakout برای کاربران موبایل منتشر می‌کند و به تازگی گیم پلی بازی ویدیویی Arena breakout به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بازی های ویدیویی که پیشگام تکنولوژی جدید هستند

گیم پلی بازی ویدیویی Arena breakout

گیم پلی بازی Arena breakout

گفتنی است که اطلاعات زیادی از این بازی به انتشار نرسیده، اما با توجه به اطلاعاتی که سازندگان بازی منتشر کردند، باید منتظر یک بازی واقع گرایانه باشیم که در آن بازیکنان باید نهایت تلاششان را برای زنده ماندن انجام دهند. هر بازیکن باید ۱۲ فاکتور حیاطی مثل گرسنگی، درد و … را مدیریت کند تا بتواند برنده بازی باشد.

کمپانی Blizzard که حسابی بازیکنان را به انتشار بازی Diablo Immortal امیدوار کرده بود، در هفته‌ی گذشته ناگهان اعلام کرد که زمان عرضه به تعویق افتاده است و این بازی تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نظرات بازیکنانی که در مرحله‌ی تست شرکت کردند به صورت کلی مثبت بود اما به نظر می‌رسد که Blizzard می‌خواهد وقت بیشتری برای بازی صرف کند و یک محصول کامل‌تر را عرضه کند.

گیم پلی بازی ویدیویی Arena breakout
گیم پلی بازی ویدیویی Arena breakout

بازی شکست آرنا

در ادامه می‌توانید گیم پلی بازی Arena breakout را مشاهده نمایید:

هر چند که بازیکنان منتظر چندان از این تعویق راضی نیستند اما حداقل سازندگان بازی با یک خبر خوش از تلخی ماجرا کم کردند. وقتی برنامه‌ی تست بازی برگزار شد، یکی از پر درخواست‌ترین ویژگی‌ها اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر بود و خوشبختانه قرار است که بازی با این امکان منتشر شود.

بازی هک اند اسلش Punishing: Gray Raven به تازگی منتشر شده اما بر خلاف نقدهایی که به آن میشد، جذابیتی بیشتر از یک ظاهر انیمه‌ای دارد و به همین علت توانست حسابی پر طرفدار شود. اما این فقط آغاز کار بود و سازندگان این بازی برنامه‌های جذاب‌تری برای بازیکنان در نظر دارند. دو روز پیش اولین آپدیت بازی با نام The Frozen Darkness منتشر شد و حالا بازیکنان می‌توانند یک داستان جدید و باس فایت‌های سه نفره را تجربه کنند. هم‌چنین یک کاراکتر جدید هم به بازی اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *