عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم ؛ دو بازی در Steam Spring Sale رایگان شدند!

تخفیف بهاره استیم، تخفیفی است که همه سال در حدود 27 تا 31 ماه مِی میلادی جریان دارد و امسال نیز در این تخفیف دو عنوان جذاب، رایگان شده اند. در ادامه این نوشتار به بررسی عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم می پردازیم، پس با ما در فیگار همراه باشید.

در تخفیف بهاره Steam یا همان Steam Spring Sale امسال بازی های Open World و RPG تمرکز اصلی این تخفیف قرار گرفته اند و در همین حین دو عنوان پولی جذاب نیز با %100 تخفیف به حالت Free to Keep یا همان حالتی که در آن بعد اضافه کردن این بازی ها به Library استیم تان برای همیشه در دسترس تان خواهد ماند، به بازی هایتان اضافه خواهد شد.

در ادامه این نوشتار به معرفی دو عنوانی که شما تا پایان روز 31 مِی می‌توانید آن ها را به صورت رایگان و برای همیشه در حساب کاربری خود در استیم اضافه کنید می‌پردازیم.

عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم ؛ بازی Company of Heroes 2

دو بازی در Steam Spring Sale رایگان شدند!

عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم ؛ دو بازی در Steam Spring Sale رایگان شدند!
عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم ؛ دو بازی در Steam Spring Sale رایگان شدند!

بازی Company of Heroes 2 که برخلاف سبک بازی هایی که تخفیف خورده اند (بازی های سبک Open World)، بازی ای در سبک استراتژیک است.

شما هم اکنون می‌توانید با ورود به جساب کاربری خود در Steam و سرچ کردن این بازی در فروشگاه استیم این بازی را همراه با DLC ای به نام Ardennes Assault به صورت رایگان و برای همیشه صاحب شوید.

این بازی در نسخه اصلی خود داستان را از دید ستوان ایزاکوویچ، یک افسر روسی، که در اوایل جنگ آلمان و روسیه فردی با باور های قوی به نظام اتحاد جماهیر شوروی است، بیان ‌می‌کند.

داستان بازی درباره تجربیات او از این جنگ و تحول درونی این شخص در مواجه با رویداد ها و اتفاقاتی است که در جنگ آن ها را تجربه می‌کند.

در این بازی شما دارای Squad یا جوخه هایی هستید که باید آن ها را رهبری و مدیریت کنید تا بر دشمن خود غالب شوید.

اگر منتظر بازی ای RPG هستید باید بگوییم با اینکه این بازی یک بازی RPG نیست، اما المان هایی وجود دارند که در این بازی، تم بازی های RPG را دارند.

شما می‌توانید Squad های خود را با سلاح های جدید و نارنجک و کوکتل مولوتوف تجهیز کنید یا از آنها بخواهید سلاح های دشمن بعد مرگشان را بردارند یا یک تانک را تغمیر کرده سوار آن شوند و یا از جوخه فعلی خود جدا شده و جوخه جدیدی مانند جوخه خمپاره و توپخانه با استفاده از این سلاح ها (و در صورت وجود این سلاح ها در مپ مرحله) تشکیل دهند.

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک و علاقه مند به جنگ جهانی دوم با داستان سرایی خوب هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم که حتما این بازی را دانلود کنید چرا که بنا به تجربه شخصی ای که از این گیم داشتم می‌توانم بگوییم این بازی یکی از تأثیرگذار بازی هایی بود که من در سال انتشارش یعنی 2015 بازی کردم و از بازی کردن آن با مراحل چالش برانگیزش و داستان تقریباً غم انگیزش لذت بردم و امیدوارم شما هم بتوانید از بازی کردن این بازی لذت ببرید.

بازی Little Nightmares ؛ عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم

عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم ؛ دو بازی در Steam Spring Sale رایگان شدند!
عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم ؛ دو بازی در Steam Spring Sale رایگان شدند!

بازی بعدی بازی Little Nightmares بازی ای است در سبک پازل، ترسناک و ماجراجویی که در آن پسر بچه ای باید از دست موجوداتی غول مانند در خانه ای عروسکی فرار کند.

این بازی که در سال 2017 توسط استودیو Tarsier توسعه یافته و توسط Bandai Namco منشتر شده است، بازخورد خوبی از کاربران استیم دریافت کرده است و شما می‌توانید آن را در Steam Sale فعلی آن را برای همیشه به Library استیم خود اضافه کنید

کلام آخر ؛ عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم

همه ساله و در همه فصول سال تخفیف هایی از استیم برای بازی های موجود در آن ارائه می گردد که در آن گاهاً بازی هایی از قبیل بازی های یاد شده Free to Keep می‌شوند، شما از این پس می‌توانید با مراجعه به سایت فیگار از زمان این تخفیفات و عناوینی که رایگان می‌شوند با خبر شوید.


بیشتر بخوانید:


نظر شما راجع به عناوین رایگان در تخفیف بهاره استیم چیست؟ آیا بازی Company of Heroes برای شما نیز نوستالژیک و جذاب است؟ بازی Little Nightmares را بازی خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *