بهترین بازی های 2023 Xbox 360 + بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی های زیادی در این چند سال اخیر برای Xbox 360 عرضه شده است. در ادامه می‌خواهیم بهترین بازی های 2023 Xbox 360 را بهمراه بهترین بازی های ایکس باکس معرفی کنیم.

اگر کنسول ایکس باکس 360 نبود، بسیاری از بازی امروزی محبوب نبوده است، مخصوصاً وقتی صحبت از بازی‌های آنلاین و چند نفره باشد. ایکس‌باکس لایو تقریباً در همان زمانی که خانواده‌های بیشتری به اینترنت پرسرعت باند پهن دسترسی داشتند، به یک مرکز پررونق گیمرها تبدیل شد که بهترین بازی های 2023 Xbox 360 را ارائه داد. در نهایت، گیمرها می توانستند با دیگر گیمرها ارتباط برقرار کرده و بازی کنند.

علاوه بر پر طرفدار ترین بازی های 2023 Xbox 360، با دسترسی به پلتفرم‌هایی مانند نتفلیکس، تلویزیون و استریم ویدیو، بازی را ارتقا داد و بعد امکانات جدیدی را اضافه کرد. برای خوشحالی گیمرهای جوان در همه جای از دنیا، والدین اکنون دلیل قانع‌کننده‌ای برای اضافه کردن یک Xbox 360 به مرکز سرگرمی خود داشتند که فراتر از اجازه دادن به نوجوانانشان برای بازی کردن بود.

همه‌ی مقاله‌های ایکس باکس را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های ایکس باکس

بهترین بازی های 2023 Xbox 360

بهمراه بهترین بازی های ایکس باکس 2022

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های 2023 Xbox 360 و بهترین بازی ایکس باکس 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های 2023 Xbox 360

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

مقالات مکمل:

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
بهترین بازی های 2023 Xbox 360

ماکروسافت بهترین بازی های 2023 Xbox 360 در مجموعه خود داشت، انجام این بازی‌ها می‌تواند بازگشتی بسیار ضروری به دنیای آشنا و دسترسی به جهان‌های نمادینی که هنوز کشف نشده است را ارائه دهد. بنابراین برای کسانی که مطمئن نیستند چیزی را از دست داده‌اند یا نه و در نهایت می‌توانند تا برخی از جالب ترین بازی های 2023 Xbox 360 را برای اولین بار بازی کنند، در ادامه ما لیستی از فراموش نشدنی‌ترین بازی‌ها را گردآوری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

Call of Duty Modern Warfare Collection

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
بازی های برتر 2023 Xbox 360

هیجانی ترین بازی های 2023 Xbox 360 برای کسانی که از بازی‌های شوتر اول شخص و تم‌های نظامی لذت می‌برند، مجموعه ای از بازی های Call of Duty: Modern Warfare هستند که در این مجموعه ویژه برای بازیکنان Xbox 360 گرد هم آمده‌اند. مجموعه Call of Duty: Modern Warfare شامل بازی‌های COD Modern Warfare 2،3 و 4 مورد علاقه طرفداران است. حالت‌های گیم‌پلی مختلفی از جمله حالت‌های تک‌نفره، چندنفره و عملیات ویژه را شامل می‌شود.

این مجموعه بازیکنان را در کمپین‌های نظامی پیشرفته به‌عنوان کاپیتان سوپ مک‌تاویش از نیروهای ویژه در حالی که رهبر روس‌های فراملی‌گرا را شکار می‌کند، می‌برد. یا به حالت چند نفره دسترسی داشته باشید و از بین چندین شخصیت مختلف، از جمله گروهبان روچ ساندرسون و سرباز رامیرز از ارتش رنجرز، یکی را انتخاب کنید. سپس به کارزار در سراسر اروپا ادامه دهید تا ولادیمیر ماکاروف رقیب خود را در حالی که او یک سری از حملات مرگبار تروریستی را رهبری می‌کند، سرنگون کند.

بهترین بازی های Call of Duty بر اساس خط زمانی

Minecraft

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
هیجانی ترین بازی های 2023 Xbox 360

بدون شک یکی از بازی های برتر 2023 Xbox 360 بازی Minecraft است. بازی Minecraft که پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در تاریخ است، تقریباً در تمام پلتفرم‌های بازی در دسترس بوده و محبوبیت استثنایی بین افراد در هر گروه سنی به دست آورده است. این بازی پس از انتشار در صدر قرار گرفت و با وجود اینکه بازی‌های دیگر با گرافیک و ویژگی‌های پیشرفته‌تر آمدند و رفتند، همچنان در صدر فهرست باقی مانده است.

Minecraft به دلیل توانایی آن در تقویت عملکرد شناختی، خلاقیت و مهارت‌های حل مسئله در حین سرگرم بودن در بازی، حتی در محیط‌های آموزشی نیز استفاده می‌شود. در Minecraft که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، بازیکنان از گرافیک‌های بلوکی که عمداً پیکسل هستند، لذت می‌برند. در حالی که بازی‌های دیگر جلوه‌های بصری بسیار پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند، بلوک‌ها و پیکسل‌های نمادین Minecraft بخشی از جذابیت یکپارچه‌سازی بازی هستند و به خوبی ویژگی‌های ساختمانی لگو را به کار می‌گیرند.

The Elder Scrolls V: Skyrim

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
جالب ترین بازی های 2023 Xbox 360

یکی از بهترین بازی Xbox 360 برای طرفداران نقش آفرینی اکشن و فانتزی The Elder Scrolls V: Skyrim است. این بازی با یک جهان باز گسترده و دقیق برای کاوش و پیمایش پیاده یا اسب، برای کسانی که عاشق جزئیات پیچیده از جهان باز هستند، بسیار عالی است. جنگل‌ها، سیاه چال‌ها، غارها، قلعه‌ها، شهرها و شهرها در انتظار کشف شما هستند.

در بازی The Elder Scrolls V: Skyrim، شما یک زندانی در راه اعدام هستید، زمانی که صفوف به هرج و مرج فرو می‌رود و اژدها، آلدوین، به شهر حمله کرده و آن را ویران می‌کند. این امکان را به شما می‌دهد از عذاب قریب الوقوع خود فرار کنید. در طول آشوب، شما یک اژدها را می‌کشید و روح آن را جذب می‌کنید و متوجه می‌شوید که در واقع اژدها متولد شده‌اید.

Grand Theft Auto V

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
پر طرفدار ترین بازی های 2023 Xbox 360

یکی از برترین بازی های 2023 Xbox 360 برای کاوش در ژانر جهان باز و همچنین بسیاری از فعالیت‌های تفریحی اضافی، داستان‌های فرعی، ماموریت‌های جانبی و اسرار، Grand Theft Auto V است. این یک بازی تک‌نفره یا چند نفره است که در مرحله اول یا سوم بازی می‌شود. دیدگاه شخص بازیکن یکی از سه قهرمان اصلی را کنترل می‌کند و شخصیت‌ها را در طول بازی تغییر می‌دهد. هر شخصیت دارای یک مجموعه مهارت خاص برای کمک به پیشبرد هر ماموریت است.

در Grand Theft Auto V، مایکل تاونلی در لس سانتوس (مدل لس آنجلس) با نام مستعار زندگی می‌کند. او پس از کشف خیانت همسرش با مربی تنیس خود، مربی را تا عمارت تعقیب کرده که عمارت را از شدت عصبانیت ویران می‌کند. متأسفانه، این عمارت متعلق به یک قاچاقچی خطرناک مکزیکی است. مایکل مجبور می‌شود دوباره به دوستان قدیمی خود بپیوندد و دوباره دست به یک زندگی جنایتکارانه بزند تا غرامت را به ارباب مواد مخدر بدهد.

خفن ترین حقایق مخفی بازی GTA V

Assassin’s Creed II (2009)

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
بهترین بازی های 2023 Xbox 360

از میان تمامی عناوین Assassin’s Creed که قرار است برای این کنسول منتشر شود، Assassin’s Creed II همچنان یکی از پر طرفدار ترین بازی های 2023 Xbox 360 از این فرنچایز است. از طریق خاطرات DNA، سفر اجداد خود اتزیو را در کوچه‌ها و کانال‌های رنسانس ایتالیا تجربه می‌کنید. به لطف ساختار جهان باز، شهرهایی مانند رم و ونیز برای کاوش در اختیار شما هستند.

ماموریت‌ها را به ترتیبی که می‌خواهید انجام دهید و از سلاح‌های ساخته شده توسط نقاش، معمار و مهندس افسانه ای ایتالیایی لئوناردو داوینچی استفاده کنید. وقتی تصمیم می‌گیرید در ماموریت‌هایی که انجام می‌دهید چه کسی زندگی کند و چه کسی بمیرد، در توطئه‌های غرق در دسیسه، توطئه‌های سیاسی و انتقام غوطه ور شوید.

بهترین بازی های یوبیسافت 2022

Dark Souls

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
برترین بازی های 2023 Xbox 360

Dark Souls یکی از بهترین بازی‌های Xbox 360 برای کسانی است که می‌خواهند در چالش‌های سخت و غیرقابل بخشش پشتکار داشته باشند تا هیجان موفقیت به دست آمده را احساس کنند. تسلط بر استفاده از جادو، انتخاب زره مناسب، استراتژی و بسیاری موارد دیگر برای موفقیت و حرکت در دنیای تاریک فانتزی دارک سولز ضروری است. Dark Souls یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که بعد از «Demon Souls» دومین بازی از سری سولز است. این بازی با تحسین منتقدان مواجه شد و بسیاری از نشریات از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‍های ویدیویی در تمام دوران یاد کرده‌اند.

در دارک سولز، بازیکنان با استفاده از جادوها، سلاح‌ها و زره‌ها تسلط پیدا می‌کنند، زیرا با 100 هیولا روبرو می‌شوند که می‌خواهند ناامیدی و خطر را گسترش دهند. چهار “لرد سول” با قدرتی بی اندازه اژدها را می‌کشند و سعی می‌کنند بر جهان حکومت کنند. در همین حال، انسان‌ها با طلسم مرده‌ای نفرین می‌شوند که باعث می‌شود پس از مرگ بارها و بارها دوباره زنده شوند تا زمانی که “hollow” شوند.

Batman: Arkham Origins

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
بازی های برتر 2023 Xbox 360

طرفداران ابرقهرمانان متوجه هستند که Batman: Arkham Origins یکی از جالب ترین بازی های 2023 Xbox 360 است که خود شوالیه تاریکی را به نمایش می‌گذارد. با یک دنیای باز بزرگ برای کشف و لذت بردن، اضافه شدن بارش برف به زیبایی تاریک را به دنیای گاتهام می‌افزاید. Batman: Arkham Origins یک بازی اکشن ماجراجویی بوده که سومین بازی از سری Arkham است و در شب کریسمس برفی در زیبایی تاریکی که Gotham City است آغاز می‌شود.

بتمن متوجه می‌شود که جایزه‌ای برای سر او وجود دارد که شش قاتل را به گاتهام آورده است که منجر به فرار از زندان در شب کریسمس می‌شود که با مرگ کمیسر پلیس به پایان می‌رسد. بتمن جایزه پیشنهادی را به جنایتکاری معروف به ماسک سیاه برمی‌گرداند؛ اما مسیر به جلوتر می‌رود و بتمن را به سمت جوکر در هتل رویال گاتهام می‌کشد، جایی که مهمانان گروگان گرفته شده‌اند و کارکنان در حالی که ساختمان با مواد منفجره تجهیز شده است به قتل رسیده‌اند.

بهترین بازی های ویدئویی بتمن

Red Dead Redemption

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
هیجانی ترین بازی های 2023 Xbox 360

اگر عاشق فرهنگ وسترن هستید و اکشن ماجراجویی سبک بازی شما است، پس Red Dead Redemption باید در صدر لیست هیجانی ترین بازی های 2023 Xbox 360 باشد. این یک بازی اکشن، ماجراجویی سوم شخص است که در مرز آمریکا در غرب قدیم در سال 1911 و در زمان آغاز زوال فرهنگ قدیمی‌تر غربی اتفاق می‌افتد. بازیکن به عنوان قهرمان داستان، جان مارستن، کنترل را در دست دارد و با انجام ماموریت‌های چالش برانگیز، شرکت در درگیری‌های دراماتیک با اسلحه و نبرد تن به تن و موارد دیگر، در خط داستانی درگیر پیشرفت می‌کند.

در Red Dead Redemption، جان مارستن یک یاغی سابق رستگار شده است که وقتی دولت همسر و پسرش را می‌دزدد و او را مجبور می‌کند تا دوستان و اعضای باند سابقش را دنبال و ردیابی کند و به او تحویل دهد. ماموریت‌های چالش‌برانگیز در سراسر غرب قدیمی و مکزیک انجام می‌شود؛ زیرا جان سعی می‌کند سه عضو سابق باند را به دست عدالت بیاورد و آزادی خانواده‌اش را تضمین کند، در حالی که با رمز افتخار خود مبارزه می‌کند.

نقد بازی Red Dead Redemption ؛ یک شاهکار در داستان گویی

Portal 2

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
جالب ترین بازی های 2023 Xbox 360

Portal 2 یکی از بهترین بازی‌های Xbox 360 برای کسانی است که از هوش خود برای حل پازل‌های ذهنی لذت می‌برند. دنباله‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، Portal 2 با سر و صدای زیادی مورد استقبال قرار گرفت و به هیچ وجه گیمرها را ناامید نکرد. این یک بازی اکشن اول شخص و پلتفرم پازل چالش برانگیز است. در پورتال 2، چل، قهرمان اصلی بازی، از انیمیشن معلق بیدار شده و متوجه می‌شود که زمان زیادی گذشته و آزمایشگاه دیافراگم قدیمی و ویران شده است.

متأسفانه، GLaDOS، کامپیوتر هوش مصنوعی، نیز بیدار شده و مجموعه‌ای از پازل‌های چالش برانگیز را آغاز می‌کند؛ زیرا چل توسط ویتلی، یک هسته شخصیت، در اتاق‌های آزمایش قدیمی هدایت می‌شود. GLaDOS شروع به بازسازی آزمایشگاه می‌کند و چل را تحت آزمایش‌های بیشتری قرار می‌دهد تا زمانی که با کمک ویتلی فرار دیگری انجام شود.

XCOM: Enemy Unknown

بهترین بازی های 2023 Xbox 360
بهترین بازی های 2023 Xbox 360

یکی از بازی های برتر 2023 Xbox 360 برای کسانی که عاشق استراتژی هستند و از نقش آفرینی تاکتیکی لذت می برند، بازی XCOM: Enemy Unknown است. این بازی یک بازسازی آزادانه از سبک کلاسیک قدیمی و محبوب UFO: Enemy Unknown با XCOM به عنوان دفاع بشقاب پرنده است. در بازی XCOM Enemy Unknown، بازیکن فرماندهی یک سازمان دفاع نظامی فوق‌العاده معروف به XCOM را بر عهده دارد.

وظیفه دفاع از زمین در برابر مهاجمان اسرارآمیز فرازمینی، شما باید در ماموریت‌های تاکتیکی نوبتی فرماندهی نیروها را برعهده بگیرید و همچنین تحقیقات حیاتی و توسعه فناوری را به منظور استراتژی و انجام بهترین ماموریت‌های دفاعی هدایت کنید. بازیکنان باید امور مالی، از جمله بودجه تحقیقاتی از کشورهای مختلف را مدیریت کنند و همچنین با هر تصمیمی تصمیمات حیاتی در تمام زمینه های دفاعی بگیرند که منجر به عواقب احتمالی زیادی در نبرد برای نجات بشریت می‌شود.

بهترین بازی های استراتژیک در سال 2021

Ark 2

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی های ایکس باکس

بالاخره دنباله بازی مشهور Ark در سال 2022 خواهد شد. سازندگان این بازی قول داده‌اند که این باز حتی از قسمت اول نیز بهتر باشد و بتواند بهترین بازی ایکس باکس 2022 نام بگیرد. این قسمت قرار است تا انسان‌ها را به در حالتی احساسی‌تر به نمایش بگذارد. همچنین به لطف قدرت پردازی بالای ایکس باکس‌های نسل جدید،‌این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

بازیگران بسیار بزرگی در این بازی حضور دارند که تنها نام آن‌ها این اطمینان را می‌دهد که ما با اثری قابل تامل روبه رو شده‌ایم؛ وین دیزل یکی از این بازیگران است! بخش سینمایی بازی به خوبی ایجاد شده است و ترکیب داستانی احساسی و علمی تخیلی، باعث می‌شود که این بازی را جزو بهترین بازی های Xbox 2022 محسوب کنیم. همچنین اگر به بازی‌های ژانر بقا علاقه زیادی دارید، می‌توانید در نوشتار بهترین بازی های بقا و نجات 2022 با تعداد بیشتری از آن‌ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی ایکس باکس 2022

شما در بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، وظیفه دارید تا منطقه چرنوبیل را کاورش کنید. دومین انفجار در راکتور هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاده است و اکنون این منطقه بسیار خطرناک‌تر از قبل شده است.

جهش‌یافته‌های خشن، ناهنجاری‌های مرگبار، و جناح‌های مختلفی که باید با آن‌ها در این بازی که جدیدترین بازی ایکس باکس 2022 و یکی از مورد انتظارترین بازی های ایکس باکس 2022 است، مبارزه کنید تنها بخشی از وخامت اوضاع است. اما در هر صورت به راه خود ادامه دهید تا بتواند بازی را به اتمام برسانید.

بیشتر بخوانید:

Slime Rancher 2

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی ایکس باکس 2022

بخش عظیمی از جدیدترین بازی های Xbox 2022 را بازی‌هایی تاریک و خشن تشکیل می‌دهند؛ پس شاید بد نباشد تا به موردی بپردازیم که ما را به جهانی شاد و زیبا می‌برد. قسمت دوم بازی Slime Rancher به بازیکنان توید تجربه‌ای رنگارنگ و شاد را می‌دهد.

بازی Slime Rancher 2 جدیدترین بازی های ایکس باکس 2022 که با ظاهری کارتونی اما جذاب طراحی شده است. استفاده از اشکال مختلف، باعث شده است جهان این بازی بسیار زیبا باشد و با وجود رنگ‌های فراوان، حس سرزندگی را به بازیکن القا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Dying Light 2: Stay Human

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بازی جدید Xbox 2022

اکنون بازی جهان باز محبوب Dying Light، تبدیل به یک فرنچایز شده است که یکی از دنباله‌های آن، برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است تا یک بازی جدید ایکس باکس 2022 باشد که در لیست بهترین بازی های 2022 جای می‌گیرد شود . اولین بازی این مجموعه در سال 2015 منتشر شد؛ خیلی زود پس از انتشار این نسخه، این بازی به دلیل ترکیب شاهکار ژانر جهان باز و زامبی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. تحسین بسیاری از منتقدان برای مکانیک‌های گیم پلی خلاقانه آن که آن را از بازی های اول شخص آن زمان متمایز می کرد، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این بازی است.

دنباله این بازی، Dying Light 2 نام دارد که داستان آن در شهری جدید با شخصیت‌های جدید اتفاق می‌افتد. یکی مشهورترین صداپیشگانی که در این بازی به ایفای نقش خواهند پرداخت، روزاریو داوسون است. او به دلیل حضور در سریال Daredevil و Mandalorian شهرت دارد. Dying Light 2 نویدبخش بهبود بسیاری از بخش‌های بازی قبلی از جمله گیم پلی است. به همین دلیل است که آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های Xbox 2022 می‌نامیم.

بیشتر بخوانید:

Martha is Dead

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
جدیدترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی Martha is Dead یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص است که بازیکنان را به سال 1944 می‌برد. جنگ وحشیانه بین آلمانی ها و نیروهای متفقین در کشور ایتالیا ادامه دارد. با این حال، جسد یک زن جوان غرق شده کشف می‌شود و این معما را برجای می‌گذارد که چه اتفاقی در لحظات منتهی به این مرگ افتاده است. بازیکنان برای یافتن حقیقت مشغول به بازی خواهند شد. همچنین اگر به بازی‌های ترسناک علاقه دارید، می‌توانید نوشتار بهترین بازی های ترسناک اندروید 2022 را مطالعه نمایید.

این یک بازی با محوریت تراژدی ساخه شده است که با جنگ همراه است. متأسفانه، ما همچنان منتظر عرضه این بازی به بازار هستیم زیرا که مراحل ساخت آن در سال 2021 متوقف شده است. در حال حاضر، این بازی برای انتشار در ماه فوریه 2022 برنامه ریزی شده است. شاید بتوان Martha is Dead را به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2022 برای کامپیوتر دانست اما این بازی انحصاری کامپیوتر نیست! به همین منظور، می‌توان این بازی را در دسته بندی بهترین بازی های Xbox 2022 نیز قرار داد.

بیشتر بخوانید:

Avatar: Frontiers of Pandora

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی ایکس باکس 2022

بازی مورد انتظار آواتار که آن را جزو مورد انتظارترین بازی های Xbox 2022 می‌دانیم، اکنون رسماً آواتار: مرزهای پاندورا نام گرفته است. این بازی در E3 2021 معرفی شده بود و توسط Massive Entertainment (با همکاری Lightstorm Entertainment و Disney) در حال توسعه است. این بازی یک داستان مستقل جدید خواهد داشت که در آن شما به عنوان یک ناوی قرار خواهید گرفت که به سفرهایی مختلف در سراسر نقاط مرزی پاندورا می‌رود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یکی از بهترین موارد در میان جدیدترین بازی های Xbox 2022 است. همچنین می‌توان این بازی را جزو مورد انتظارترین بازی های ایکس باکس 2022 و همچنین بهترین بازی های ایکس باکس 2022 دانست.

بیشتر بخوانید:

The Lord of the Rings: Gollum

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی های Xbox 2022

The Lord of the Rings: Gollum نمونه بارز بازی هایی است که برای مدت طولانی بدون هیچ خبر واقعی درحال ساخت بوده است اما طرفداران همچنان انتظار آن را می‌کشیدند. Daedalic Entertainment اعلام کرده است که این بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد تا بتواند بهترین بازی Xbox 2022 باشد. طرفداران ارباب حلقه ها هیجان زده هستند تا به ذهن یکی از عجیب ترین شخصیت‌ها در تمام داستان های فانتزی وارد شوند و با او ارتباط بیشتری برقرار کنند.

این بازی از ارباب حلقه‌ها، داستان گولم را دنبال می‌کند که به دنبال ارزشمندی‌اش می‌گردد که دائماً بین وضعیت دو شخصیتی‌اش، جابه جا می‌شود. بازیکن از طریق انتخاب صدایی که باید به آن اعتماد کند، بر نحوه تعامل و درک گولوم تأثیر می‌گذارند و بازی را به پیش می‌برند. قطعا این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی های ایکس باکس 2022 است که ما را به جهان ارباب حلقه‌ها بازخواهد گرداند. البته که این بازی برای کامپیوتر و دیگر کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد اما بی‌شک لیاقت حضور در لیست بهترین بازی های ایکس باکس 2022 را دارد.

بیشتر بخوانید:

Shredders

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی‌های ورزشی همیشه بخش مهمی از موفقیت ایکس باکس بوده اند. ایکس باکس با توسعه همچین بازی‌هایی، طرفداران زیادی را به سوی خود کشاند. Shredders نیز یک بازی جدید Xbox 2022 است که بازیکنان را راهی یک سفر برفی برای رقابت در رشته اسنوبورد می‌کند.

با توجه به جلوه‌‌های بصری فوق‌العاده جذاب، و طراحی با دقت برف، به سادگی می‌توانیم این بازی را جزو بهترین بازی های ایکس باکس 2022 محسوب کنیم. بی‌شک طراحی این حجم از برف با گرافیک بالا و فیزیک باورپذیر، اصلاً کار ساده‌ای نیست و جای تحسین بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

Starfield

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی های ایکس باکس 2022

طرفداران بتسا، درحال آماده کردن خود برای انتشار جدیدترین بازی این کمپانی هستند. استارفیلد در آینده اتفاق می‌افتد؛ برخلاف برخلاف محیط فانتزی The Elder Scrolls و فضای پسا آخرالزمانی Fallout، این بازی حول جناح‌ها، اکتشاف و داستان‌های علمی تخیلی واقع‌گرایانه خواهد بود. بازی Starfield یکی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 و حتی بهترین بازی Xbox 2022 برای طرفداران بتسا است.

عده زیادی از طرفداران بتسا،‌ بازی Starfield را اسکایریم فضایی خطاب می‌کنند و انتظار بهترین بازی Xbox 2022 هستند که در فضا درجریان است. بازی he Elder Scrolls V: Skyrim در تاریخ 11/11/11 منتشر شده بود و اکنون نیز قرار است تا Starfield نیز در تاریخ 11/22/22 منتشر شود!

بیشتر بخوانید:

Hogwarts Legacy

بهترین بازی های ایکس باکس 2022
بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی Hogwarts Legacy حداقل در مقایسه با برخی دیگر از عناوینی که با عنوان جدیدترین بازی ایکس باکس 2022 معرفی شده‌اند، کمی متفاوت و منحصر به فرد است. از زمان انتشار موفقیت آمیز فیلم‌های هری پاتر، هیچ بازی بزرگ و موفقی از هری پاتر ساخته نشده است؛ اکثر بازی‌های هری پاتر، پس از انتشار دچار یک شکست بزرگ شدند و طرفداران را ناامید کردند. اما به نظر می‌رسد که این بار متفاوت است!

داستان این بازی، در سال 1800 میلادی و پیش داستان هر فیلم یا کتاب از هری پاتر رخ می‌دهد؛ زمانی که هیچ تکنولوژی مدرنی وجود نداشته است و جادو می‌تواند در بهترین حالت ممکن نمایش داده شود. این بازی، یک بازی RPG جهان باز است. همجنین این اولین بازی از سری بازی‌های هری پاتر است که توسط استودیو Portkey WB ساخته شده است، و همه چیزهایی که در مورد آن تا به حال مطرح شده است، آن را بسیار بالاتر از انتظارات قرار می‌دهد؛ این انتظارات تا حدی بالا است که می‌توانیم آن را بهترین و جدیدترین بازی Xbox 2022 بدانیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های 2023 Xbox 360 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *