بهترین بازی های یوبیسافت 2022 ؛ بازی هایی که باید بشناسید

با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های یوبیسافت 2022 را به شما معرفی نماییم زیرا که سال 2022 جزو بهترین سال‌ها برای طرفداران یوبیسافت خواهد بود.

یوبیسافت ناشر بسیاری از مشهورترین بازی‌های ویدیویی در جهان است. احتمالاً شما نیز برخی از این بازی‌ها را بشناسید. اما نکته حائز اهمیت آن است که  بازی های جدید یوبیسافت 2022 تعداد بسیار زیادی را از بازی‌های مختلف شامل می‌شوند. برخی از این بازی‌ها دنباله‌ای برای فرنچایزهای قدیمی‌تر هستند؛ و برخی دیگر نیز آغازکننده راهی جدید به همراه یک بازی جدید و خلاقانه‌اند.

بهترین بازی های یوبیسافت 2022

بازی هایی که باید بشناسید

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های یوبیسافت 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, بهترین بازی های یوبی سافت 2022

تفاوتی ندارد که شما طرفدار فرنچایزهای بزرگی همچون Assassin’s Creed و Rainbow Six باشید، و یا تنها به دنبال بازی‌های جدید و جذاب باشید؛ ما سعی کرده‌ایم تا در نوشتار بهترین بازی های یوبیسافت 2022 لیستی از مورد انتظارترین بازی های یوبیسافت 2022 برای سلایق و علایق مختلف تهیه کنیم. پس اگر قصد دارید تا با بهترین بازی های یوبیسافت 2022 آشنا شوید، تا انتهای این نوشتار همراه با فیگار بمانید.

Rainbow Six Extraction

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, مورد انتظارترین بازی های یوبیسافت 2022

بازی جدید یوبیسافت 2022 به نام Rainbow Six Extraction بر اساس Rainbow Six Seige ساخته شده است. اما در این بازی، بازیکنان نه در مقابل یکدیگر، بلکه در مقابل بیگانگانی انگل مانند به نام Archaeans قرار خواهند گرفت.

کارگردان این بازی اعلام کرده است که تعدادی از کاراکترهای منتخب بازی Rainbow Six Seige نیز در این بازی به همراه گجت‌های مخصوصشان حضور خواهند داشت. در هر صورت مبارزه با موجودات فضایی همراه با دوستان در یکی از مشهور‌ترین بازی‌های اکشن، می‌تواند این بازی را به سادگی تبدیل به بهترین بازی یوبیسافت 2022 کند.

بیشتر بخوانید:

Avatar: Frontiers of Pandora

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, جدیدترین بازی یوبیسافت 2022

بازی جدید آواتار که آن را جزو مورد انتظارترین بازی های یوبیسافت 2022 می‌دانیم، اکنون رسماً آواتار: مرزهای پاندورا نام گرفته است. این بازی در E3 2021 معرفی شده بود و توسط Massive Entertainment (با همکاری Lightstorm Entertainment و Disney) در حال توسعه است. این بازی یک داستان مستقل جدید خواهد داشت که در آن شما به عنوان یک ناوی قرار خواهید گرفت که به سفرهایی مختلف در سراسر نقاط مرزی پاندورا می‌رود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یکی از بهترین موارد در جدیدترین بازی های یوبیسافت 2022 است. همچنین می‌توان این بازی را جزو مورد انتظارترین بازی های یوبیسافت 2022 و همچنین بهترین بازی یوبیسافت 2022 دانست.

بیشتر بخوانید:

Prince of Persia: The Sands of Time Remake

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, بازی جدید یوبیسافت 2022

یکی دیگر از بازی های جدید یوبیسافت 2022 نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time است. یوبیسافت نیز سعی کرده است تا همانند اکثر کمپانی‌های دیگر در پی موفقیت بازسازی بازی‌های مشهور، بازی‌های قدیمی بیشتری را بازسازی کند. و در چنین تصمیم مهمی، بازی Prince of Persia: The Sands of Time که جزو بهترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود، بی‌شک جزو بهترین گزینه‌‌ها خواهد بود. به همین دلیل است که این بازی، مورد انتظارترین بازی یوبیسافت 2022 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Roller Champions

بهترین بازی های یوبیسافت 2022, جدیدترین بازی یوبیسافت 2022

بازی‌های ورزشی همیشه طرفداران بسیار زیادی داشته‌اند و جدیدترین بازی یوبیسافت 2022 به نام Roller Champions نیز در دسته بازی های ورزشی قرار می‌گیرد. البته که ورزش در بازی Roller Champions کمی متفاوت است و یک ورزش فانتزی علمی تخیلی است.

بازی Roller Champions یک بازی چند نفره 3 به 3 است که در آن فرد باید توپ را بگیرد و در حالی که توپ را در اختیار دارد یک دور کامل را دور زمین بازی بگذراند. بی‌شک خلاقیت به کار رفته در این بازی باعث می‌شود تا عده زیادی آن را بهترین بازی یوبیسافت 2022 بنامند.

بیشتر بخوانید:

Tom Clancy’s The Division Heartland

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, جدیدترین بازی های یوبیسافت 2022

یکی دیگر از مواردی که در لیست جدیدترین بازی های یوبیسافت 2022 وجو دارند، بازی Tom Clancy’s The Division Heartland است. همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کاملاً رایگان عرضه شده است.

داستان این بازی در دنیای بازی The Division اتفاق می‌افتد. اما این بازی به شکلی طراحی شده است تا بتواند بدون نیاز به تجربه هیچ گونه بازی دیگری، به صورت مستقل این بازی را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. این بازی جدید یوبیسافت 2022 برای کامپیوتر، کنسول‌ها و یا حتی فضای ابری در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Mario + Rabbids Sparks of Hope

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, بازی های جدید یوبیسافت 2022

چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی ماریوی لوله کش پا به فضای بیکران بگذارد؟ Cursa، موجودی مرموز و بدنجس است که به دنبال انرژی برای پیشبرد نقشه های شوم خود است. او کهکشان را در هرج و مرج فرو می‌برد تا بتواند به اهدافی که دارد برسد.

او بانابودی سایارت و نفوذ به آن‌ها با انگیزه ظیطانی‌اش، مصمم است تا تمام انرژی موجودات عجیب و غریبی که از ادغام Lumas و Rabbids تشکیل شده اند به نام Sparks را مصرف کند. او در این راه همه کسانی را که در راه آن ایستاده اند نابود می‌کند. ماریو و دوستان جدیدش، قهرمانان Rabbids برای بازگرداندن نظم به کهکشان و نجات Spark‌ها، راهی سفری به سوی سیارات ناشخته و مرموز می‌شوند. بی‌شک بازی جدید سوپر ماریو، از مورد انتظارترین بازی یوبیسافت 2022 است.

بیشتر بخوانید:

Assassin’s Creed: The Ezio Collection

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, جدیدترین بازی های یوبیسافت 2022

به عنوان یک اساسین بسیار ماهر به نام اتزیو آئودیتوره دا فرینتزه، پا به ماجراجویی بگذارید. بازی Assassin’s Creed The Ezio یک مجموعه از تمام بازی‌های Assassin’s Creed است به همراه افزاریش سطح گرافیک است که اتزیو در نقش اصلی آن قرار دارد. این بازی‌ها شامل Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed Brotherhood، و Assassin’s Creed Revelations می‌شوند.

به عنوان اتزیو، راه و رسم اساسین‌ها را بیاموزید، در عصر رنسانس قرن 15 با خیانت کاران در ایتالیا بجنگید، به رم بروید و در نهایت در قرن 16 به قسطنطنیه سفر کنید و با بدی‌ها بجنگید. اگر از طرفداران فرنچایز Assassin’s Creed باشید، بازی Assassin’s Creed The Ezio بهترین بازی یوبیسافت 2022 برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

The Settlers

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, بهترین بازی یوبیسافت 2022

باری دیگر بازی محبوب The Settlers به یوبیسافت بازخواهد گشت اما این بار به صورت یک بازسازی. The Settlers یک بازسازی از این مجوعه خواهد بود که از بازی‌های The Settlers III و The Settlers IV الهام زیادی گرفته است. این دو نسخه ذکر شده، بهترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در فرنچاز Settlers هستند.

بازیکنان می‌توانند منتظر یک بازی The Settlers کاملاً جدید باشند که این بار از همان ابتدا توسط موتور بازی‌سازی اختصاصی یوبیسافت ساخته شده است. بازیکنان جدید و یا حتی قدیمی این فرنچایز، می‌توانند در این بازی جدید از محیطی سرسبز و رنگارنگ و همچنین گیم پلی مدرن جذاب لذت بسیار زیادی ببرند.

بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت تک نفره علیه هوش مصنوعی، دونفره علیه هوش مصنوعی، و یا حتی چند نفره و به همراه حداثر 8 بازیکن تجربه کنند؛ البته که بخش داستانی تک نفره نیز در این بازی وجود دارد که می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. بازی نیز جزو بهترین بازی های یوبیسافت 2022 محسوب می‌شود که قرار است تا به شکل یک بازی بازسازی شده عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

Skull and Bones

بهترین بازی های یوبیسافت 2022
بهترین بازی های یوبیسافت 2022, جدیدترین بازی یوبیسافت 2022

تاکنون با تعداد زیادی از بهترین بازی های یوبیسافت 2022 آشنا شده‌ایم اما مورد انتظارترین بازی یوبیسافت 2022 نه به فضا مربوط می‌شود و نه به تکنولوژی؛ اکنون عصر طلایی دزدان دریایی است و شما در نقش کاپیتان یک کشتی دزدان دریایی قرار می‌گیرید!

شما یک کاپیتان دزد دریایی هستید که عفو پادشاه را رد کرده و از دریای کارائیب به اقیانوس هند سفر کرده اید تا به ثروت هنگفتی دست بابید. آب‌ها توسط امپراطوری‌های بزرگ به تصرف درآمده‌اند و اکنون نوبت شما است تا آب‌ها را از چنگ امپراطوری‌ها در بیاورید. همجنین شم می‌توانید برای از پای درآوردند دشمن، با دیگر دزدان دریایی متحد شوید تا بتواند به قدرتی بینظیر دست یابید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های یوبیسافت 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های یوبی سافت 2022

بازی جدید Assassin’s Creed چه نام دارد؟

جدیدترین بازی این مجموعه، Assassin’s Creed: The Ezio Collection نام دارد که یک مجوعه ارتقاء یافته از تمام بازی‌هایی است که اتزیو در آن حضور دارد.

بازی جدید Rainbow Six Extraction به چه شکل خواهد بود؟

بازی Rainbow Six Extraction همانند Rainbow Six Seige خواهد بود اما در این بازی، شما باید با بیگانگانی که به شکل یک انگل هستند، مبارزه کنید.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بازی جدید Assassin’s Creed چه نام دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”جدیدترین بازی این مجموعه، Assassin’s Creed: The Ezio Collection نام دارد که یک مجوعه ارتقاء یافته از تمام بازی‌هایی است که اتزیو در آن حضور دارد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بازی جدید Rainbow Six Extraction به چه شکل خواهد بود؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Rainbow Six Extraction همانند Rainbow Six Seige خواهد بود اما در این بازی، شما باید با بیگانگانی که به شکل یک انگل هستند، مبارزه کنید.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *