بهترین بازی های استیم 2022 ؛ جدیدترین و بهترین بازی ها برای کامپیوتر

اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، احتمالاً از استیم برای تجربه بازی‌ها استفاده می‌کنید. پس با نوشتار بهترین بازی های استیم 2022 همراه با فیگار باشید.

استیم یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مارکت‌های بازی‌های ویدویی برای کامپیوترهای ویندوزی است. یکی از بهترین راه‌های موجود برای تجربه بازی‌های کامپیوتری نیز استفاده از نرم‌افزار استیم در کامپیوتر می‌باشد. پس تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین و مورد انتظارترین بازی های استیم 2022 برای شما تشکیل دهیم.

بهترین بازی های استیم 2022

جدیدترین و بهترین بازی ها برای کامپیوتر

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های استیم 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022

البته در یاد داشته باشید که اگر از استیم استفاده می‌کنید، می‌توانید نوشتارهای بهترین بازی های رایگان استیم 2021 و بهترین بازی های پولی استیم 2021 را نیز در فیگار مطالعه نمایید. در هر صورت، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این نوشتار همراه با فیگار باشید تا بهترین بازی های استیم 2022 را به شما معرفی نماییم.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, جدیدترین بازی های استیم 2022

اولین بازی‌ای که در لیست مورد انتظارترین بازی های استیم 2022 قرار دارد، بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl است. شما در بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، وظیفه دارید تا منطقه چرنوبیل را کاورش کنید. دومین انفجار در راکتور هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاده است و اکنون این منطقه بسیار خطرناک‌تر از قبل شده است.

جهش‌یافته‌های خشن، ناهنجاری‌های مرگبار، و جناح‌های مختلفی که باید با آن‌ها در این بازی که جدیدترین بازی استیم 2022 و یکی از مورد انتظارترین بازی های استیم 2022 است، مبارزه کنید تنها بخشی از وخامت اوضاع است. اما در هر صورت به راه خود ادامه دهید تا بتواند بازی را به اتمام برسانید.

بیشتر بخوانید:

Dying Light 2: Stay Human

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, جدیدترین بازی استیم 2022

اکنون بازی جهان باز محبوب Dying Light، تبدیل به یک فرنچایز شده است که یکی از دنباله‌های آن، برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است تا یک بازی جدید استیم 2022 باشد که در لیست مورد انتظارترین بازی های استیم 2022 جای می‌گیرد شود . اولین بازی این مجموعه در سال 2015 منتشر شد؛ خیلی زود پس از انتشار این نسخه، این بازی به دلیل ترکیب شاهکار ژانر جهان باز و زامبی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. تحسین بسیاری از منتقدان برای مکانیک‌های گیم پلی خلاقانه آن که آن را از بازی های اول شخص آن زمان متمایز می کرد، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این بازی است.

دنباله این بازی، Dying Light 2 نام دارد که داستان آن در شهری جدید با شخصیت‌های جدید اتفاق می‌افتد. یکی مشهورترین صداپیشگانی که در این بازی به ایفای نقش خواهند پرداخت، روزاریو داوسون است. او به دلیل حضور در سریال Daredevil و Mandalorian شهرت دارد. Dying Light 2 نویدبخش بهبود بسیاری از بخش‌های بازی قبلی از جمله گیم پلی است. به همین دلیل است که آن را به عنوان بهترین بازی استیم 2022 می‌نامیم.

بیشتر بخوانید:

Dead Space Remake

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, بهترین بازی استیم 2022

Dead Space یک فرنچایز کلاسیک ترسناک بقا در اوایل دهه 2010 بود. با این حال، پس از سه قسمت اصلی، کمپانی EA از ساخت ادامه این فرنچایز منصرف شد. سالهاست که طرفداران منتظر بودند تا EA فرصتی دوباره به این فرنچایز بدهد. خوشبختانه، بالاخره آن زمان رسید که استودیوی EA روی یک بازسازی مناسب از Dead Space کار کرده و آن را به بهترین بازی جدید استیم 2022 تبدیل کند.

توسعه دهندگان به دنبال این هستند تا همانند بازی اصلی عمل کنند. البته که این بار، آن‌ها سه بازی کامل دارند که بتواند منبع الهامشان باشد. تاکنون، جزئیات کمی در مورد بازسازی Dead Space منتشر شده است. با این حال واضح است که بازیکنان باری دیگر با موجودات بیگانه وحشتناکی به نام Necromorphs مواجه خواهند شد که سفینه و خدمه آن را آلوده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

Starfield

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, بهترین بازی استیم 2022

طرفداران بتسا، درحال آماده کردن خود برای انتشار بازی جدید استیم 2022 این کمپانی هستند. استارفیلد در آینده اتفاق می‌افتد؛ برخلاف برخلاف محیط فانتزی The Elder Scrolls و فضای پسا آخرالزمانی Fallout، این بازی حول جناح‌ها، اکتشاف و داستان‌های علمی تخیلی واقع‌گرایانه خواهد بود. بازی Starfield یکی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 و حتی بهترین بازی استیم 2022 برای طرفداران بتسا است.

عده زیادی از طرفداران بتسا،‌ بازی Starfield را اسکایریم فضایی خطاب می‌کنند و انتظار بهترین و جدیدترین بازی استیم 2022 هستند که در فضا درجریان است. بازی Elder Scrolls V: Skyrim در تاریخ 11/11/11 منتشر شده بود و اکنون نیز قرار است تا Starfield نیز در تاریخ 11/22/22 منتشر شود!

بیشتر بخوانید:

The Lord of the Rings: Gollum

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, مورد انتظارترین بازی های استیم 2022

The Lord of the Rings: Gollum نمونه بارز بازی هایی است که برای مدت طولانی بدون هیچ خبر واقعی درحال ساخت بوده است اما طرفداران همچنان انتظار آن را می‌کشیدند. Daedalic Entertainment اعلام کرده است که این بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد تا بتواند بهترین بازی استیم 2022 باشد. طرفداران ارباب حلقه ها هیجان زده هستند تا به ذهن یکی از عجیب ترین شخصیت‌ها در تمام داستان های فانتزی وارد شوند و با او ارتباط بیشتری برقرار کنند.

این بازی از ارباب حلقه‌ها، داستان گولم را دنبال می‌کند که به دنبال ارزشمندی‌اش می‌گردد که دائماً بین وضعیت دو شخصیتی‌اش، جابه جا می‌شود. بازیکن از طریق انتخاب صدایی که باید به آن اعتماد کند، بر نحوه تعامل و درک گولوم تأثیر می‌گذارند و بازی را به پیش می‌برند. قطعا این بازی مورد انتظارترین بازی استیم 2022 است که ما را به جهان ارباب حلقه‌ها بازخواهد گرداند. البته که این بازی برای کامپیوتر و دیگر کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد اما بی‌شک لیاقت حضور در لیست جدیدترین بازی های استیم 2022 را دارد.

بیشتر بخوانید:

Martha is Dead

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, جدیدترین بازی های استیم 2022

بازی Martha is Dead یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص است که بازیکنان را به سال 1944 می‌برد. جنگ وحشیانه بین آلمانی ها و نیروهای متفقین در کشور ایتالیا ادامه دارد. با این حال، جسد یک زن جوان غرق شده کشف می‌شود و این معما را برجای می‌گذارد که چه اتفاقی در لحظات منتهی به این مرگ افتاده است. بازیکنان برای یافتن حقیقت مشغول به بازی خواهند شد. همچنین اگر به بازی‌های ترسناک علاقه دارید، می‌توانید نوشتار بهترین بازی های ترسناک اندروید 2022 را مطالعه نمایید.

این یک بازی با محوریت تراژدی ساخه شده است که با جنگ همراه است. متأسفانه، ما همچنان منتظر عرضه این بازی به بازار هستیم زیرا که مراحل ساخت آن در سال 2021 متوقف شده است. در حال حاضر، این بازی برای انتشار در ماه فوریه 2022 برنامه ریزی شده است. شاید بتوان Martha is Dead را به عنوان یکی از بهترین بازی های جدید استیم 2022 دانست اما این بازی انحصاری کامپیوتر نیست! به همین منظور، می‌توان این بازی را در دسته بندی بهترین بازی های ایکس باکس 2022 نیز قرار داد.

بیشتر بخوانید:

Slime Rancher 2

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, مورد انتظارترین بازی استیم 2022

بخش عظیمی از جدیدترین بازی های استیم 2022 را بازی‌هایی تاریک و خشن تشکیل می‌دهند؛ پس شاید بد نباشد تا به موردی بپردازیم که ما را به جهانی شاد و زیبا می‌برد. قسمت دوم بازی Slime Rancher به بازیکنان توید تجربه‌ای رنگارنگ و شاد را می‌دهد.

بازی Slime Rancher 2 جدیدترین بازی استیم 2022 است که با ظاهری کارتونی اما جذاب طراحی شده است. استفاده از اشکال مختلف، باعث شده است جهان این بازی بسیار زیبا باشد و با وجود رنگ‌های فراوان، حس سرزندگی را به بازیکن القا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Ghostwire Tokyo

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, بازی جدید استیم 2022

بازی GhostWire: Tokyo توسط سازندگان بازی The Evil Within درحال ساخت است تا بهترین بازی PS5 2022 ترسناک نام بگیرد. این بازی، یک بازی اکشن سوم شخص که با ارواح ترسناک در ارتباط خواهد بود. همان زمانی که این بازی در سال 2019 معرفی شد، مشخص بود که یکی از بهترین بازی های جدید استیم 2022 خواهد بود؛ اما متاسفانه اطلاعات چندانی از آن روز تاکنون منتشر نشده است.

همانطور که از عنوان این بازی مشخص است، داستان آن در شهر توکیو درجریان خواهد بود. طی اتفاقی عجیب، تمامی مردم شهر ناپدید شده‌اند و اکنون شما به عنوان بازیکن، وظیفه دارید تا راز ناپدید شدن مردم را بیابید و این معما را حل کنید. در طی این راه، با ارواح مختلفی سرو کله خواهید زد؛ برخی از آن‌ها خوب و برخی دیگر شیطانی و ترسناک خواهند بود. قطعا این بازی یکی از بهترین بازی های جدید استیم 2022 خواهد بود که در ژانر اکشن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 Sons of the Forest

بهترین بازی های استیم 2022
بهترین بازی های استیم 2022, بازی های جدید استیم 2022

احتمالاً نام بازی The Forest در گوش گیمرها بسیار آشنا باشد؛ بازی The Forest در سال 2018 به طور رسمی منتشر شد و طرفداران بسیار زیادی داشت. این بازی در سبک بقا ساخته شده بود اما معیارهای ترسناک زیادی داشت. داستان کلی، درباره فردی بود که در یک جنگل گم شده است و باید راه فراری بیابد.

اکنون دنباله جدیدی از این بازی به نام Sons of the Forest در دست ساخت است که قصد دارد تا بهترین و مورد انتظارترین بازی استیم 2022 باشد. به نظر می‌رسد که بازیکنان در این بازی، به عنوان شکار برای شکارچیان ماوراءلطیعه به جنگل بازگردند. ما در این بازی منتظر لحظاتی بسیار هولناک همانند نسخه پیشین هستیم؛ با توجه به ویدیوهای منتشر شده از این بازی‌، ما شاهد هیولاهای جدیدی در جزیره هستیم . همچنین به نظر می‌رسد که شما می‌توانید این نسخه را به همراه دوستانتان تجربه نمایید و از عناصر مختلفی که در بازی برای بقا قرار گرفته‌اند، بهره ببرید.

این بازی به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین، تقریباً تمام طرفداران بازی The Forest اطمینان دارند که Sons of the Forest بهترین و مورد انتظارترین بازی استیم 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های استیم 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های استیم 2022

مورد انتظارترین بازی استیم 2022 کدام بازی است؟

بازی Starfield که توسط بتسا توسعه یافته است، مورانتظارترین بازی‌ای است که در سال 2022 و در استیم منتشر خواهد شد.

معیار انتخاب بهترین بازی های استیم 2022 چیست؟

در این لیست سعی شده است تا از بازی‌های متنوعی برای سلیقه‌های مختلف نام برده شود.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”مورد انتظارترین بازی استیم 2022 کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Starfield که توسط بتسا توسعه یافته است، مورانتظارترین بازی‌ای است که در سال 2022 و در استیم منتشر خواهد شد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”معیار انتخاب بهترین بازی های استیم 2022 چیست؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در این لیست سعی شده است تا از بازی‌های متنوعی برای سلیقه‌های مختلف نام برده شود.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *