بازی های نتفلیکس : قیمت، نحوه بازی و هر آنچه می‌دانیم

ابتکار بازی های جدید نتفلیکس روی دستگاه‌های تلفن همراه اندرویدی خبر داغ دنیای گیمینگ این روزها است. با نوشتار بازی های نتفلیکس همراه فیگار بمانید.

بسیاری از شرکت‌ها قصد داشتند نتفلیکس بازی ها را بسازند، اما اکنون نتفلیکس می‌خواهد همه ‌ی ایده‌های بخش نتفلیکس بازی ها را در اختیار داشته باشد. این شرکت خدمات بازی به طور گسترده بر روی دستگاه های اندرویدی حساب باز کرده است، و در حالی که مطمئنا اولین گام است، این شرکت برنامه هایی برای گسترش پیشنهادات خود با گذشت زمان دارد. با نوشتار بازی های Netflix همراه با فیگار بمانید.

بازی های نتفلیکس

قیمت آن چند است؟

بازی های Netflix, قیمت بازی های نتفلیکس, بازی های نتفلیکس قیمت, نحوه بازی های نتفلیکس
بازی های Netflix قیمت, نحوه بازی های نتفلیکس

شاید جذاب ترین بخش پیشنهاد نتفلیکس هزینه آن باشد. نتفلیکس گفته است که می‌خواهد بازی‌ها را علاوه بر ساختار قیمت‌گذاری استاندارد خود، به ارزش‌مندی آن بیافزاید و به همین دلیل هزینه اضافی دریافت نخواهد کرد.

اگر پیشنهادهای بازی نتفلیکس بلندپروازانه‌تر شود، مطمئناً این برنامه‌ها می‌توانند تغییر کنند، اما فعلاً این یک امتیاز در رابطه با قیمت اشتراک استاندارد نتفلیکس شماست. در حال حاضر این سطوح قیمت به ترتیب 9 دلار، 14 دلار و 18 دلار هستند. حتی در ابتدایی ترین سطح 9 دلاری، به مجموعه اصلی بازی های Netflix دسترسی خواهید داشت.

هر پنج بازی موجود از طریق نتفلیکس انحصاری این سرویس هستند و در اکثر موارد در دستگاه های دیگر در دسترس نبوده اند. Stranger Things 3، یک بازی RPG، قبلاً در چندین پلتفرم در دسترس بود، اما مدت کوتاهی قبل از راه اندازی سرویس Netflix Games از فهرست حذف شد که اغلب با قیمت 5 دلار به فروش می‌رسید.

چه بازی هایی می توانید انجام دهید؟

بازی های نتفلیکس, بازی های جدید نتفلیکس, نتفلیکس بازی ها
بازی های جدید نتفلیکس, نتفلیکس بازی ها

پنج بازی از طریق سرویس Netflix Games در دسترس هستند:

  • Stranger Things: 1984
  • Stranger Things 3: The Game
  • Shooting Hoops
  • Card Blast
  • Teeter Up

چه دستگاه هایی پشتیبانی می شوند؟

در حال حاضر، بازی های نتفلیکس فقط بر روی دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است، اگرچه نتفلیکس گفته است که قصد دارد پیشنهاد خود را به دستگاه‌های iOS اپل نیز گسترش دهد. اگر یک گوشی یا تبلت اندرویدی دارید، به سادگی برنامه نتفلیکس را به روز کنید و بخش بازی های اختصاصی را در رابط مشاهده خواهید کرد.

چگونه کار می کند؟

بازی های Netflix, قیمت بازی های نتفلیکس, بازی های نتفلیکس قیمت, نحوه بازی های نتفلیکس
بازی های Netflix, قیمت بازی های نتفلیکس

برخلاف سرویس‌هایی مانند Microsoft Cloud Streaming یا Google Stadia، این بازی‌ها مستقیماً در دستگاه‌های شما دانلود می‌شوند. این نکته ممکن است از سوی شرکتی مانند نتفلیکس که به دلیل سرویس پخش ویدیوی خود شناخته شده است، تعجب آور باشد. نتفلیکس برنامه‌ای برای معرفی یک سرویس استریم اعلام نکرده است، اما گفته است که این بخش را «روزهای اولیه یک تجربه بازی عالی» می‌داند.

بازی‌های تلفن همراه به چندین زبان در دسترس هستند، بنابراین هر بازی که دانلود می‌کنید به‌طور پیش‌فرض به اولویت زبان از نمایه نتفلیکس شما خواهد بود. همچنین می‌توانید بازی‌ها را برای هر نمایه در حساب خود در چندین دستگاه دانلود کنید و بازی‌های انتخابی بدون اتصال به اینترنت در دسترس خواهند بود.

در دراز مدت، نتفلیکس می‌گوید که امیدوار است خدماتی ایجاد کند که برای «هر نوع بازیکنی»، از مبتدی تا گیمرهای با تجربه‌تر، پاسخگو باشد.

دسترسی

بازی های نتفلیکس, بازی های جدید نتفلیکس, نتفلیکس بازی ها, بازی های Netflix, قیمت بازی های نتفلیکس, بازی های نتفلیکس قیمت, نحوه بازی های نتفلیکس
بازی های جدید نتفلیکس, نتفلیکس بازی ها

بازی های Netflix در نمایه‌های کودکان در دسترس نخواهد بود، و اگر برای محافظت از نمایه‌های بزرگسالان خود پین کد تنظیم کرده‌اید، برای انجام بازی‌ها باید این مسئله را در نظر بگیرید. این نکته باعث می‌شود که ویژگی‌های کنترل والدین اساساً به شکلی باشد که از قبل در حساب عادی نتفلیکس شما تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی های نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *