کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران ؛ ماجرا چیست ؟!

تصاویر منتشر شده از کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران در فضای مجازی در حال دست به دست شده است. با نوشتار کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران با فیگار بمانید.

انتشار عکسی که در آن تعدادی از دانشجویان دختر با لباس فارغ التحصیلی در مقابل سر در دانشگاه تهران حجاب از سر خود برداشته یا به‌اصطلاح کشف حجاب کرده‌اند، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشته است. با نوشتار کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران همراه فیگار باشید.

کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران

ماجرا چیست ؟!

 

کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران, کشف حجاب دانشجویان دختر تهران, کشف حجاب دختران دانشگاه تهران
کشف حجاب دانشجویان تهران, کشف حجاب دختران دانشگاه تهران

آیا ماجرای کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران واقعیت دارد؟ عکسی در فضای مجازی دست به دست شده که درباره آن نوشته شده دانشجویان دختر دانشگاه تهران با لباس فارغ التحصیلی اقدام به کشف حجاب دسته‌جمعی کردند. کشف حجاب دختران دانشگاه تهران ، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشته است. در ادامه چند تویییت را برای شما آورده‌ایم.

علی اصغر

کمیته انضباطی دانشگاه تهران باید با تعدادی از دانشجویان که بطور دسته جمعی کشف حجاب کرده بودند برخورد کند. این همه مشکلات در جامعه هست. قشر دانشجو بجای مطالبه گیری از مسئولین در فکر این هستند بطور جمعی حجاب خود را بردارند.

بیشتر بخوانید:

شیرزاد

کشف حجاب دسته جمعی جلوی دانشگاه تهران تعجب برانگیز نیست. اینکه هنوز لوگوی مصی نخورده متعجبم کرد.

بیشتر بخوانید:

تهیدست

کشف حجاب دست جمعی مقابل دانشگاه تهران با چه نیتی انجام شد؟ مسئولان امنیتی، نهاد دانشگاه و … کجایید؟ پرده دری تا کجا باید اتفاق بیفته تا شما کمی دردتون بگیره؟

بیشتر بخوانید:

کشف حجاب دانشجویان دختر تهران

کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران, کشف حجاب دانشجویان دختر تهران, کشف حجاب دختران دانشگاه تهران
کشف حجاب دانشجویان دانشگاه تهران, کشف حجاب دانشجویان دختر تهران, کشف حجاب دختران دانشگاه تهران

اقا امین

خیلی ها دلیل مهاجرت رو حجاب اجباری میدونستن اما بعد دیدن این عکس فقط یه لبخند به این آدما کافیه… ????

شرلوک

الان این حزبلاهی هایی که دارن عکس جلو دانشگاه تهران رو میذارن و اونا رو جاج میکنن سالگرد شهید سلیمانی و ۲۲ بهمن که میشه اون تیکه از حرفای شهید رو میذارن که اون دختر بی حجاب هم دخترِ منه! و از ملت میخوان بیاید برا شهید کاری بکنیم!همه مون لب و دهنیم! اینقد همو جاج نکنیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشف حجاب دانشجویان دختر تهران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *