غیر رسمی: جزئیات جدیدی از تاریخ معرفی GTA VI لو رفت!

بازی «GTA 6»، یکی از موردانتظارترین بازی‌های کمپانی «راک استار» است. با سکوت کمپانی «راک‌استار»، شایعات زیادی بر سر تاریخ معرفی GTA VI منتشر شده است.

بازی «Grand Theft Auto 6»، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدئویی موردانتظار استودیوی «راک‌استار» است که در آینده‌ای نامشخص منتشر خواهد شد. سازندگان این بازی، تاکنون هیچ خبر رسمی از تاریخ عرضه GTA 6 را فاش نکرده‌اند. این امر باعث شده تا شایعات و حدس و گمان‌های زیادی در اینترنت یه وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: هزینه ساخت GTA VI مشخص شد

جزئیات لو رفته جدید از تاریخ معرفی GTA VI منتشر شد

چند روز پیش، این بازی در کشور استرالیا رده‌بندی سنی شد و همین امر باعث شد تا اخبار تاریخ عرضه جی تی ای وی ای دوباره بر سر زبان‌ها بیافتد. یکی از شایعات غیر محتمل در مورد تاریخ انتشار بازی «GTA 6»، ماه گذشته در سپتامبر آغاز شد. ماه گذشته، وبسایت «Gamerant» یادداشت‌های صوتی را لو داد که نشان می‌دهد تاریخ معرفی «GTA VI» در اکتبر 2023 خواهد بود و بازی در اکتبر 2024 رسما منتشر خواهد شد.

تاریخ معرفی GTA VI

«استراوس زلنیک»، مدیرعامل شرکت «Take-Two»، این افشاگری را تأیید کرد؛ اما بسیاری از طرفداران با اشاره به اینکه این صداها می‌تواند توسط هوش مصنوعی بازسازی شده باشد، به سرعت این شایعه را رد کردند. استودیوی «راک‌استار» تاکنون هیچ صحبتی درباره این شایعه نداشته است. حالا باید تا پایان این ماه میلادی منتظر ماند تا دید استودیوی «راک‌استار» اطلاعاتی را درباره این بازی منتشر می‌کند یا خیر.

با توجه به اینکه «راک‌استار»، 2 بازی اخیر خود یعنی «GTA V» و «Red Dead Redemption» را در ماه اکتبر معرفی کرده بود، انتظار می‌رود که «GTA VI» نیز در این ماه معرفی شود. ملموس‌ترین شواهد تاریخ انتشار «GTA 6» مستقیماً از شرکت «Take-Two Interactive» منتشر خواهد شد. شرکت «Take-Two Interactive»، در ماه مه 2023، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

ما در سال 2025، برخی از پروژه‌های قدیمی خود را بازسازی خواهیم کرد. ما سعی داریم استانداردهای تاریخی را به درستی منتشر کنیم.

با توجه به این صحبت‌ها، برخی از طرفداران می‌گویند که بازی GTA VI، تا سال 2024 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *