حضور کاراکتر T-1000 جذاب فیلم ترمیناتور در مورتال کامبت 1

طبق اخبار تازه منتشر شده، طرفداران بازی «Mortal Kombat 1» به زودی شاهد حضور کاراکتر T-1000 از فیلم «ترمیناتور» در این بازی خواهند بود.

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از این بازی، اعلام شد که «اندرو مورگادو»، صداپیشه کاراکتر «رپتایل»، به‌طور تصادفی درباره حضور کاراکتر «T-1000» در بازی صحبت کرده است. او همچنین اشاره کرد که «رابرت پاتریک» نیز برای صداپیشگی «T-1000» در استودیو حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught برای اندروید و iOS منتشر شد


حضور کاراکتر T-1000 جذاب فیلم ترمیناتور در مورتال کامبت 1

طرفداران می‌توانند منتظر انتشار محتوای بیشتر پس از عرضه بازی «Mortal Kombat 1» باشند. استودیوی «NetherRealm»، اخیراً اعلام کرده که بسته الحاقی «Kombat Pack» را در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌کند.

کاراکتر T-1000
کاراکتر T-1000

علاوه بر کاراکتر «Omni-Man» از مجموعه «Invincible» که در ماه نوامبر به بازی اضافه می‌شود، کاراکتر «پیس‌میکر» از فیلم «The Suicide Squad» و کاراکتر «کوان چی» نیز در بهار 2024 و کاراکتر «هوم‌لندر» از سریال «The Boys» و کاراکتر «تاکدا تاکاهاشی» نیز در تابستان 2024 به بازی اضافه خواهند شد.

اطلاعات بیشتری درباره تاریخ انتشار بسته الحاقی «Kameo» که شامل کاراکترهای «فرا»، «خاملیون» و «موادو» است، هنوز اعلام نشده؛ اما احتمالاً در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر خواهند شد.

قرار است بسته الحاقی «Kombat Pack»، با قیمت 39,99 دلار، در نسخه «Premium» بازی «Mortal Kombat 1» عرضه شود و در کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه خواهد بود.

همچنین بازی «مورتال کامبت 1» که نسخه ریمیک این بازی است، در تاریخ 19 سپتامبر 2023 (28 شهریور 1402) برای «PS5»، «Xbox Series X|S»، «نینتندو سوییچ» و «PC» منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور کاراکتر T-1000 در این بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *