استودیو بانجی هم دست به تعدیل نیرو زد

خبر تعدیل نیروی استودیو بانجی که روز‌های گذشته منتشر شده بود، امروز رسما تایید شد. این شرکت حدودا 100 نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت بلومبرگ و گزارش جیسون شرایر، شرکت بانجی، که یکی از زیرمجموعه‌های سونی است، 8 درصد یعنی حدود 100 نفر از کارکنان خود را اخراج کرد. علت اصلی این کاهش نیرو، عدم دستیابی به درآمد مشخص شده در بازه زمانی معین و همچنین بازگشت ناچیز بازیکنان پس از ارائه DLC قبلی، یعنی Lightfall، به بازی Destiny 2 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعدیل نیروی استودیو بانجی

استودیو بانجی 45 درصد کمتر از هدف مالی تعیین شده را به دست آورده است. پیتر پارسنز، مدیرعامل استودیو Bungie، در یک توییت این خبر را تایید کرد و گفت:

«امروز یک روز ناراحت کننده در بانجی است زیرا مجبوریم از همکاران تأثیرگذارمان خداحافظی کنیم. کارهایی که این افراد برای بانجی و بازی‌هایمان انجام داده‌اند بسیار بزرگ است و آنها همیشه به عنوان بخشی از این استودیو به یاد خواهند ماند. این افراد بسیار مستعد هستند و اگر در شرکت‌های خود فضای خالی دارید، من تمامی این کارمندان را توصیه می‌کنم.»

تعدیل نیروی استودیو بانجی
تعدیل نیروی استودیو بانجی

استودیو بانجی تعدیل نیرو

پیت پارسونز، مدیرعامل ارشد بانجی، به کارکنان خود گفته است که امروز اخباری را خواهند شنید و جلساتی به زودی برگزار خواهد شد. بانجی اخیراً تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Destiny 2، یعنی The Final Shape، را از فوریه به ژوئن 2024 موکول کرد و Marathon را نیز به سال 2025 به تاخیر انداخت. سونی، که در اوایل 2022 بانجی را با 3.6 میلیارد دلار خریده بود، اخیراً در بخش‌های مختلف خود تعدیل نیرو داشته است و جیم رایان، رئیس بخش پلی استیشن، نیز مدتی پیش از این کمپانی جدا شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعدیل نیروی استودیو بانجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *