بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در تعداد بازیکنان رکورد زد

روز گذشته، خبری منتشر شد که نشان می‌دهد بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در تعداد بازیکنان رکورد زده و از مرز 34 میلیون نفر عبور کرد.

بعد از گذشت 10 سال از انتشار بازی «Assassin’s Creed: Black Flag»، شرکت «یوبیسافت» اعلام کرد که تعداد بازیکنان این نسخه، به بیش از 34 میلیون نفر رسیده است. همچنین، بازی «Assassin’s Creed Mirage» که به تازگی عرضه شده، رکورد بزرگترین افتتاحیه بازی «یوبیسافت» در نسل نهم را به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در تعداد بازیکنان رکورد زد

با توجه به رکورد بازی Black Flag ، به نظر می‌رسد که پس از گذشت زمان طولانی، کاربران همچنان از تجربه بازی «Assassin’s Creed 4: Black Flag» لذت می‌برند و تعداد بازیکنان آن، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این بازی که در سال 2013 عرضه شد، همچنان در پلتفرم‌های «PC»، «Xbox 360»، «PlayStation 3»، «Xbox One»، «PlayStation 4» و «Nintendo Switch» قابل بازی است.

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag
بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag

داستان این بازی، حول محور شخصیتی به نام «ادوارد کنوی» و سفر او به سمت تبدیل شدن به یک «اساسین» می‌چرخد. بازی «Assassin’s Creed 4: Black Flag» با بهبود سیستم دریانوردی و مبارزات دریایی نسبت به بازی «Assassin’s Creed 3»، به عنوان یکی از موفق‌ترین نسخه‌های این سری شناخته شد. همچنین، شایعاتی درباره احتمال توسعه ریمیک بازی «Assassin’s Creed 4: Black Flag» توسط «یوبیسافت» به گوش می‌خورد.

«Assassin’s Creed 4: Black Flag» یکی از بازی‌های محبوب و موفق سری «Assassin’s Creed» است که در سال 2013 توسط «یوبیسافت» عرضه شد. داستان بازی در قرن هجدهم و در زمان عصر طلایی قراصنه‌ها و امپراتوری بریتانیا جریان دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag چیست؟ شما نیز تجربه‌ی این بازی را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *