اعتصاب بازیگران گریبان فیلم کنستاتین 2 را هم گرفت

اعتصاب بازیگران فیلم کنستاتین 2 باعث متوقف شدن فرایند ساخت این فیلم شد. کارگردان فیلم اصلی، فرانسیس لارنس، تأکید کرده است که قسمت دوم این فیلم با حضور کیانو ریوز ساخته می‌شود.

به نقل از ورایتی، کیانو ریوز در حال مذاکره برای بازگشت به فیلم دنباله “کنستانتین” است؛ اما هم اکنون فرایند ساخت این فیلم به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اعتصاب بازیگران کنستاتین 2

به تازگی اخباری پخش شده که نشان می‌دهد فیلمنامه “کنستانتین 2” که ادامه فیلم ترسناک ابرقهرمانی سال 2005 است و با اقتباس از رمان‌های گرافیکی دی‌سی کامیکس ساخته شده بود، قرار است ادامه آن ساخته خواهد شود. فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم اصلی، تأکید کرده است که قسمت دوم این فیلم با حضور کیانو ریوز ساخته خواهد شد.

با این حال، هنوز فیلمنامه “کنستانتین 2” نوشته نشده است. این امر به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان به تعویق افتاده بود؛ اما اکنون که اعتصاب به پایان رسیده و فرانسیس لارنس، کیانو ریوز و تهیه‌کننده اصلی فیلم، آکیوا گلدزمن، در حال پیشروی برای نوشتن داستان فیلم هستند.

لارنس اظهار کرده است:

“کنستانتین 2″ به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد و ما مجبور شدیم در مقابل موانع زیادی قرار بگیریم تا دوباره کنترل بر شخصیت را به دست آوریم. من، کیانو و آکیوا گلدزمن در جلسات متعدد درباره داستانی فکر می‌کنیم که باید در فیلم باشد، بحث و گفتگو کرده‌ایم و هنوز نیاز به بیشتر کار در این زمینه داریم تا فیلمنامه به صورت کامل تکمیل شود.”

اعتصاب بازیگران کنستاتین 2
فیلم کنستاتین 2

فیلم اصلی “کنستانتین” با بازی ریچل وایز و تیلدا سوینتون در باکس آفیس جهانی مبلغ ۲۳۰ میلیون دلار فروش کرد. در این فیلم، کیانو ریوز نقش جان کنستانتین را بازی کرد، یک فرد با توانایی دیدن شیاطین و فرشتگان که بر مردم عادی تأثیر می‌گذارند.

موفقیت “کنستانتین” بازار داغی را برای هالیوود به وجود آورد و این منجر به ساخت یک اقتباس تلویزیونی توسط شبکه NBC شد. این سریال تلویزیونی تنها یک فصل و در ۱۳ قسمت پخش شد. همچنین، در زمانی که خبرهای مربوط به بازگشت احتمالی کیانو ریوز برای فیلم دنباله منتشر شد، ساخت یک سریال جدید “کنستانتین” برای شبکه “مکس” نیز در دستور کار قرار گرفت. اما گفته می‌شود که پیشرفتی چندانی نداشته و تنها فیلمنامه ۴ قسمت از این سریال نوشته شده که در لندن معاصر رخ می‌دهد.

پس از ساخت “کنستانتین” که اولین تجربه کارگردانی فرانسیس لارنس بود، او فیلم “من افسانه‌ام” را با بازی ویل اسمیت کارگردانی کرد و سپس با حضور جنیفر لارنس در سه فیلم دنباله “بازی‌های گرسنگی” به عنوان کارگردان فعالیت کرد. وی همچنین فیلم پیش درآمد این مجموعه را با نام “بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها” که در تاریخ ۱۷ نوامبر منتشر خواهد شد، کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاخیر در ساخت فیلم کنستاتین 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *