توییچ دیگر از کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی‌کند

روز گذشته، خبری مبنی بر اینکه توییچ دیگر از کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی‌کند منتشر شد که خبر بدی برای کاربران این کنسول بازی بود.

«توییچ» سرویس پشتیبانی خود را از کنسول‌های «نینتندو سوییچ» قطع می‌کند. برنامه نرم‌افزاری توییچ به زودی از فروشگاه نینتندو حذف می‌شود و پس از مدتی، این نرم‌افزار کاملاً غیرفعال خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


توییچ دیگر از کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی‌کند

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهند که «توییچ» از طریق برنامه X (توییتر سابق)، به برخی از کاربران خود اعلام کرده که سرویس‌های این اپلیکیشن دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

کنسول نینتندو سوییچ

پیام توییچ به این شرح بود:

می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که تصمیم گرفته‌ایم اپلیکیشن «توییچ» را از «سوییچ» حذف کنیم. این نرم‌افزار در تاریخ 31 ژانویه 2024 (11 بهمن 1402) کاملاً غیرفعال خواهد شد. از حمایت شما استریمرها و جوامع توییچ روی سوییچ سپاسگزاریم.

صفحه پشتیبانی «توییچ» نیز اطلاعات بیشتری درباره زمان‌بندی حذف سرویس نینتندو و توییچ ارائه کرده است. طبق این اعلام، در تاریخ 6 نوامبر 2023 (15 آبان 1402)، «توییچ» از فروشگاه آنلاین «ای‌شاپ» حذف خواهد شد و کاربران جدید دیگر قادر به دانلود آن نخواهند بود.

نرم‌افزار «توییچ» در نوامبر 2021، برای کنسول «نینتندو سوییچ» عرضه شده بود؛ اما ویژگی‌های مهمی مانند قابلیت چت و مشارکت در کانال‌ها در آن وجود نداشت. «گابریلا ریلا»، مدیر ارتباطات جهانی این کنسول، در یک بیانیه مرتبط اعلام کرد:

ما اخیراً تصمیم گرفتیم که اپلیکیشن «توییچ» را از «نینتندو سوییچ» حذف کنیم. «نینتندو» همچنان شریک مهمی برای ماست و از پشتیبانی کاربران «سوییچ» از «توییچ» و جوامع ما سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *